{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

fortælle forældre noget vigtigt.... men tør ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Er i et mega dilemma!

Har nu længe gået og tænkt på at skulle tage 2 g på gym om. Fordi jeg har meget fraværd og absolut ikke føler mig klar til 3 g! Mine karaktere er elendige og jeg ved jeg kan gøre det bedre!! Og jeg rigtig gerne gøre det bedre jeg har det sidste år haft rigtig mange problemer og det er jeg super ked af!

Mine forældre tror jeg klarere mig ok på gym og ved ikke noget om fraværet. De ved heller ikke jeg har det svært generelt. Jeg ved de bliver rigtig sure når de får af vide! de bliver ikke bare sure de bliver MEGET sure!

Hvordan får jeg det sagt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fortælle forældre noget vigtigt.... men tør ikke?
  • #1   20. feb 2012 synes at hvis du ikke føler dig klar og at du gerne vil gå 2.g om så skal du gøre det, ellers vil du måske fortryde det i sidste ende, også selvom dine forældre bliver sure smiley

• #3   20. feb 2012 Ens forældre vil altid en det bedste, selvom man ikke lige tror det.. Det kan godt være de bliver sure, men jeg tror nu mere de bliver kede af at du ikke har fortalt det noget før og så vil de selvfølgelig hjælpe dig..

Jeg har selv haft ting, alvorlige ting, som jeg skulle fortælle mine forældre men jeg turde ikke rigtig. Jeg har ikke den store tiltro til mine forældre, men jeg har kastet mig ud i det mange gange og det er aldrig gået galt. De har altid været forstående og glade for at jeg endelig har fortalt dem det..

Mit råd til dig vil være dette; hav lidt tiltro til dine forældre og den kærlighed de har til dig. De vil dig kun det bedste og hvis det er at gå 2g om, så vil de også støtte dig i det smiley Kast dig ud i det, det letter virkelig når det først er sagt!

Held og lykke smiley

• #4   20. feb 2012 hej line fortæl dine forældre det som du skriver jeg tror altså at de vil støtte dig

• #5   20. feb 2012 Vil dog lige sige at det nok ikke bliver lettere andet end fagligt, da du jo skal ind i klasse som har knyttet deres bånd i 1.g smiley

• #6   20. feb 2012 Synes du skal tage chancen og sige det til dem.
    De ville nok blive sure til at starte med, men jeg tror at de er glade i længden om at du stod frem, og fortalte det.
    Specielt fordi du vil tage den klasse om, for at forbedre det du gjorde forkert ved starten. smiley

• #7   20. feb 2012 Jeg droppede ud af gymnasiet efter 1g. Mine forældre blev da heller ikke lykkelige over det, men jeg havde taget beslutningen, og det er jeg rigtig glad for at jeg gjorde! smiley .. se at få det sagt.

• #8   20. feb 2012 Det er jo vigtigt at dine forældre får det at vide. hvis du føler det er svært at sige det til dem "face to face" så kan du skrive et brev til dem. Du kunne også skrive sidst i brevet at du skriver det over brev, fordi at du var bange for deres reaktion. Det gjorde jeg sidst jeg havde rodet mig ud i problemer, og de tog det faktisk rigtig pænt. (-: Bare et bud, fra en vellykket oplevelse herhjemme (-:

• #9   20. feb 2012 synes du skulle tage og fortælle dem om dine problemer.... så burde de kunne forstå din beslutning

• #10   20. feb 2012 jeg synes også et brev er en god idé, mange gange er man bedre til at få tingene ned på papir.

• #11   20. feb 2012 hov synes iøvrigt, at det er flot af dig, at du har taget sådan en svær beslutning i stedet for at "lalle" videre og kun lige bestå til sidst.

• #12   20. feb 2012
    jeg havde møg karakterer i 2.g og var super træt af det.. gad simpelthen ikke at lave lektier og jeg havde over 60% fravær, det er ret meget.. men jeg fortsatte og syntes det 3.g mest fra repetering og valgte at gå der på deltid og så gå op i fuld pensum = op i alle fag!

Det endte med bl.a. 12 og 10 taller smiley
    bare fordi man har fravær og ikke laver tingene, behøver man ikke være "dårlig"

• #13   20. feb 2012 Forstår ikke helt hvordan du kan gå om. Man kan da ikke gå om medmindre man har et gennemsnit på under 2.0?

Kommentér på:
fortælle forældre noget vigtigt.... men tør ikke?

Annonce