{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hold da op alle de ting :)
  • #1   24. feb 2012 Kender det godt, jeg har en hel kælder fyldt med udstyr som jeg snart skal have orden i smiley

• #2   24. feb 2012 Ååååh, jo jeg bliver lige chokeret hver gang :o) Det er frygteligt som jeg kan samle sammen og gemme og nogle gange glemme noget jeg har ;o)
    Nogen mener så at når sidstnævnte sker, er det et tegn på jeg har for meget- det forstår jeg da ikke?

• #3   24. feb 2012 ja det er skrækkeligt, og jeg sad igår og tænkte nu må jeg da hellere få købt noget udstyr til hingstekåring, men jeg tror måske jeg skal af med noget af det andet så, for jeg får det jo aldrig brugt..

• #4   24. feb 2012 uha ja. Man samler rigtig meget sammen. Men da vi byggede nyt sadelrum sku vi rydde op og fik sorteret en del fra som vi gav væk til den lokale rideskole. Men kan godt se Der stadig er mange ting. Men glæd andre m det i ikke bruger.

• #5   24. feb 2012 haha.. kender det alt for godt ^^ i sommers ryddede vi op i vores sadelrum.. en masse ting blev sat på loftet og kun det vi brugte står nu tilbage.. alligevel er det alt alt for meget ^^ så meget at vi igen må få sorteret, men sådan er det jo når man liiige finder nogle ting i gemmerne man godt liiige kunne bruge også når man endelig skal bruge det så får man ikke det brugt ^^ hehe...

vi plejer at sætte det på loftet fordi min ridelærer er en af de der gemmepersoner... det kan altid bruges senere...

Kommentér på:
hold da op alle de ting :)

Annonce