{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
156 visninger | Oprettet:

Sindsygt ! {{forumTopicSubject}}

Ej, i skal lige høre noget syret jeg var ude for i går !

Jeg var ude og ride sammen med min tvillingesøster... Vi red på hver sin shetlænder og min søs red på en der ikke var helt tilredet men den var nogenlunde tilredet ! Så efter et stykke tid kom vores lillesøster på 5½ og hun ville op på den der ikke var HELT tilredet ! Og så da hun skulle op (vi red uden sadel) kom hun til at ligge sig på krydset af den og så bukkede den helt vildt og så fløj hun af og så bukkede den oven på hende og i hovedet på hende og hun skreg bare og mig og min søster vidste bare ikke hva vi skulle gøre... Så løb jeg hen og trak hende væk fra ponyen og blev selv ramt i hovede en gang men jeg fik hende trukket ud og så kom vores mor løbende og så bar jeg hende hen til mor... Men der var heldigvis ikke sket noget så voldsom med hende ! Hun blødte bare heltvildt ud af munden og... Irk, får helt gåsehud af at tænke på det... Og så bag efter skulle min søster og min lillesøs ud og køre med mor og så ringede jeg til lillesøsteren og spurgte hvordan hun havde det... " Det bløder slet ikke mere... Og Nadia ? Jeg har fået plaster på..." Nåår sødt ikke ?

Jeg vil bare lige sige at jeg ikke gider dumme kommentarer som fx. "Det var sQ da også dum af jer..." Eller sådan noget !

Kram Nadia og ponyerne !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sindsygt !
Kommentér på:
Sindsygt !

Annonce