{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Det nye HG {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg er rigtig glad for HG og er tit inde og tjekke hvad der sker rundt omkring smiley
Men her efter det nye design er kommet er jeg blevet fuldstændig forvirret, og det gør det ikke bedre at alle billederne på siden er meget længe om at uploade. Desuden savner jeg hele funktionen med logmenter. Kort sagt savner jeg det gamle HG, og vil egentligbare gerne vide om jeg er den eneste?
Jeg har også haft Kattegalleri,men det droppede jeg pga. det nye design...

MVH Kristine smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det nye HG
  • #1   10. jul 2012 IIh altså flere negative holdninger omkring det nye HG. Positivitet omkring det, er dét vi mangler! Jeg elsker allerede det nye HG, bla. pga. dets 'synes godt om' knapper og større billeder.

• #2   10. jul 2012 Faktisk overvejer jeg at droppe det nye HG smiley
    Har brugt det rigtig meget og hver dag i mange timer, da jeg går hjemme.
    Men synes ikke det fungere særlig godt med billederne og videoerne,

det er forvirrende og så synes jeg det er dyrt at blive VIP, når der alligvel er så mange reklamer herinde, som de må tjene godt på..

• #3   10. jul 2012
    Igen... Det med billederne er midlertigt :o)

Men istedet for at true med at droppe tingene, så drop det, så der ikke skal være de 117 brokke indlæg.

• #4   10. jul 2012 Jeg syntes man selv skal kunne vælge om man ville have det nye, eller gamle design. Ligesom på facebook med tidslinjen. smiley

• #5   10. jul 2012 Syntes faktisk at alle de forumemner med hvor skidt i syntes det nye er, er mere irriterende. Mennesker er vanedyr, og kan derfor have svært ved at vænne sig til nye ting. Men giv det nu altså lige en chance. Det er kun jer selv det går ud over hvis i sletter jeres profiler smiley

• #6   10. jul 2012 Krikken - mere præcist kan det vel ikke siges smiley . Jeg er så træt af at der ligger 85.098 emner om det nye HG hver eneste dag

• #7   10. jul 2012 MMS, jeg forstår dig til dels godt, men jeg synes stadig ikke at en thumps up opvejer det hele. Og nu må du ikke tro at jeg hader side osv. på grund af det nye design, jeg synes bare at det gamle fungerede bedre... smiley

• #8   10. jul 2012 Og beklager hvis mit emne bare blev et ud af mange, men som sagt kan jeg ikke finde ud af en pind, så jeg har ikke set et eneste om emnet...

• #9   10. jul 2012 Hvis man ikke har noget positivt at skrive, så skal man lade hver med at skrive noget smiley Jeg elsker det nye HG man skal bare lære det at kende og give det en chance det er jo helt nyt og de er stadig ved at flytte rundt på billeder og sådan noget, men jeg synes det er fedt! smiley

• #10   10. jul 2012 Som alle andre siger, så tror jeg at det handler om at vænne sig til det smiley og tror egentlig at det er meget smart smiley
    Forvirrende, ja, men det er igen fordi at det er noget NYT smiley
    Jeg har hvertfald tænkt mig at blive på HG og finde ud af hvordan det her fungerer smiley

Tror man skal tage sig tid og bare kigge lidt rundt om omrking og prøve at klikke indpå forskellige ting, vi skal sku nok vænne os til det smiley

• #11   10. jul 2012 jeg synes det er lidt wannabe facebook med "synes godt om".. det er lidt irriterende.
    Men ja, man skal nok vænne sig til det. men hader det med logmenterne, så der nu åbenbart kun kan skrives "statusopdateringer" (igen - wannabe facebook?)

Jeg er egentlig enig med "Krølle" - man skal nok bare lige vænne sig til det, men indtil videre synes jeg det er meget forvirrende smiley

• #12   10. jul 2012 der er altså stadig logmenter

• #13   10. jul 2012 har gnavergalleri så fik vænnet mig til det nye design i god tid

• #14   10. jul 2012 Uhh, lyder dejligt hvis de får det til at fungere med billederne. Dvs. hastighed og at de kommer frem når man vælger dem. Glæder mig til det. Der er både gode og knap så gode sider ved den nye platform. At det skal ligne facebook så meget, er jeg ikke imponeret af.

Synes det er ok, at folk fortæller hvad de mener om det nye design. Det jo trods alt os der er brugerne. Og det giver udviklerne af hjemmesiden en ide om, hvorvidt de har gjort deres arbejde og groundreseach ordentligt.

De fleste ny systemmer og større ændringer har børnesygdomme, så ja, man behøver ikke haste væk. Men det kan være skræmmende og noget øv, når alt lige pludseligt er forandret og heller ikke virker optimalt alle steder. Som en skriver; vi er jo vanedyr. smiley OG vi vil meget gerne at ting virker med det samme. Tålmodighed er ikke altid en dyd. smiley

Som sagt håber jeg de får løst de værste børnesygdomme snarest, hvad jeg er sikker på, og så vil jeg bruge tiden til at vende mig til de nye "omgivelser" og få nye vaner til mit indre vanedyr.

Men synes fortsat det er ok at man melder ud hvad man mener. Det skal blot være konstruktivt og sobert. Kritik og meninger er altid godt. Mener ikke det skal ties væk.

• #15   10. jul 2012 Forstår ikke hvorfor der kommer alt det negative? smiley Jeg elsker det nye Hg, selvfølgelig er der ting man lige skal finde ud af smiley Men alt er tilvænning! smiley Håber ikke der er flere der droppe det bare fordi det er blevet lidt anerledes smiley

• #16   10. jul 2012 Det er til at leve med, men var da meget gladere for det gamle! smiley

• #17   10. jul 2012 Crazywithyourhair; det var sådan jeg skulle have formuleret mig, tak for det smiley

Og til jer som lader til at have mange negative holdninger til mit emne, så vil jeg, som jeg slutter med at skrive, bare vide om jeg var den eneste som har problemer med at uploade billeder og er lidt forvirret.

• #18   10. jul 2012 Ja var jeg også smiley Men kunne hellere ikke lide det lige da det kom. Men efter nogle dage, hvor man har lært hvor alt er, så synes jeg det er blevet så meget bedre smiley Som eks. at man kan ligge billeder ind på hestens profil der hvor man skriver tekst er meget nemmere når man opretter smiley

• #19   10. jul 2012 Nå, nu smutter jeg. Farvel, farvel. Og tak for info'en. Så blev man da lidt klogere smiley

• #21   10. jul 2012 Jeg er også, med tiden, blevet glad for det nye HG smiley
    Havde dog også et tidspunkt i starten, hvor jeg fik lyst til og droppe det, men gjorde jeg heldigvis ikke.

Så mit råd til jer må være og give det en chance og se om det ikke hjælper smiley

Når alt dette er sagt er jeg nød til og tilføje en ting, ligesom Bine J så pænt skriver, så synes jeg det er okay når folk, på en pæn måde, giver deres ærlige meninger om det nye Design til kende, HVIS vi ikke gjorde dette, hvordan skulle HG folkene så have en chance for og forbedre tingene ? Vi er alle bruger på dette forum, og mange af os betaler for det, derfor synes jeg også godt man må komme med sin mening !
    Alt dette foruden, så skal vi huske at vi ALLE lever i et YTRINGSFRIT land, hvilket betyder vi er i vores FULDE ret til og give udtryk for vores ærlige meninger. Og helt ærlig, hvis man bliver irrerteret over at folk ikke er positive burde man jo i første omgang lade hver og åbne emner, hvor indholdet tydlig fremgår af overskriften, man kan jo bare vælge og holde sig væk smiley Fremfor og banke folk i hovederne over deres meninger smiley

Dette er ikke skrevet for og virke sur eller efter nogen, men synes trods alt vi alle har lov til og til kende give vores meninger om det nye, det værende sig både på godt og ondt ! smiley

• #22   10. jul 2012 Trådstarter/Kristine: Ja, jeg er udmærket godt klar over, at det gamle virkede super godt, men eftersom Bazoom er en stor koncern bliver de nødt til at ændre lidt på tingene ligesom Facebook gør. Ja, hestegalleri var virkelig langsomt igår, men det var som nævnt mange gange på grund af, at de flyttede billeder fra serverne. HG har fået super fede ting som fx. større billeder og en masse andre ting. Jeg tror at HG i forvejen får rimelig mange negative kommentarer fra hestetøserne herinde fra. Men jeg var ligesom dig virkelig negativ i starten omkring det, men efter jeg havde brugt ½ time herinde vidste jeg hvad der var hvad og synes faktisk at de har klaret det okay med det nye design. smiley Så mit råd til dig er at bruge lidt tid på det med nogle positive tanker smiley

• #23   10. jul 2012 Men altså, søger man i forum vil man kunne finde masser af emner, som dette smiley Det er da iorden folk har sin mening om de forskellige ting - men altså, kan også godt blive lidt irriterende i længden.

Jeg klikker netop ind på emnet for at se om det skulle handle om samme ting som jeg måske har bøvl med , eller endda kunne læse om lidt positivt om det nye HG.

Kommentér på:
Det nye HG

Annonce