{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

Computer - Bilka {{forumTopicSubject}}

Ja, sagen er den at jeg d. 16. november sidste år købte min computer i Bilka, Horsens. Computeren er en HP Pavilion g7, så det er ikke en helt billig computer!

Den har fungeret upåklageligt indtil omkring juli, hvor den begyndte at overophede, så den lukkede ned. Jeg sendte den til reparation, og fik den hjem ca 4 uger efter, i den tro at så var det problem løst. Men næh nej... Den blev stadig varm, så afsted til reparation igen.
Da jeg fik den hjem anden gang havde de skiftet blæseren. (første gang var den bare renset)

Jeg har fra første gang oplyst at itunes bl.a. ikke virker, hvilket jeg mente havde noget med varmen at gøre - at den havde taget skade.

Nu står jeg så med problemer igen!
Computeren bliver ikke ligeså varm mere, men bliver mere og mere varm, for hver gang jeg bruger den. og itunes virker stadig ikke!

Hvad skal jeg gøre?

Obs, itunes virker helt perfekt på min lille 10", så det er ikke dér problemet ligger.
Computeren har ikke stået i sengen, i skødet el. lign uden at have fint med luft til blæseren, så den bliver varm af bare at stå på et bord f.eks smiley

Hvad er mine muligheder, da den jo som sagt har været til reparation 2 gange, og kun er 10mdr gammel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer - Bilka
Kommentér på:
Computer - Bilka

Annonce