{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

Fritte? {{forumTopicSubject}}

Heej HG folk

jeg er begyndt at overveje om jeg skal have en fritte... men inden jeg gør alvor af det kunne det være dejligt at høre jeres oplevelser med disse søde dyr:-)

jeg vil vildt gerne have ne og har ville det i lang tid! men jeg ved ikke om jeg kan give den det liv den fortjener...

jeg bor i en lejlighed med 2½ meter til loftet og masser af plads, bor på stuplan... jeg bor inde midt i byen med veje hele vejen rundt, men med en masse buske, træer og blomster mellem huset og vejen... der er en lille have med også som jeg må bruge som jeg vil... jeg har en kat i forvejen, hun er indekat og er derfor ikke bekendt med at fange mus og sådan... hun er kun ude når hun har snor på, så hun ikke bliver væk,hun er stadig killing så tænker det er ved at være nu hvis jeg vil lære dem at leve sammen...

hvad ved du/i om fritter. og hvis du har en vil jeg da gerne høre lidt om den smiley

jeg vil gerne vide lidt om hvad en fritte bør have og hvad man bør kunne tildele dem så de har et fantasitisk liv smiley

MVH Nichole

OBS!! lad være med at sige hvor jeg kan finde information... det ved jeg udmærket godt selv! men det er rart nok at få andres vurderinger... hvis ikke du har haft/har fritte eller kender nogen oplysninger om dem, så hold dine kommentar væk!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fritte?
Kommentér på:
Fritte?

Annonce