{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Julegaver - Jeres ønsker? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, for nogle er det nok lidyt for tidligt at lave en ønske liste til jul, men det syndes jeg altså ikke :). Så kom frit frem med jeres ønskeliste til julen, så kan i gemme den så i ikke glemmer hvad i ønsker jer til jul! smiley Jeg startede igår med min ønske liste. Og jeg vil gerne vise min først:

Nye ridebukser
Hestebøger
Neglelak
Sims 3 Seasons
Iphone 4 - Hvid..
Nye ridestøvler
Ridestrømper
Ny mascara (Sort)
Føntørre
Parfume
Ridehansker
Glatjern
Hestespil - Til PC
Springvest
Ipod
Wendy blade
Vi unge blade
I harmoni med hesten (Bog)
Ny bærbar
Penge
Et kamera
Heste sengetøj
Hestefilm
Ridehjelm (Brun)
Striglekasse
Hestegodbidder
Nye stævne ridebukser
Schleich stald
Schleich heste
Schleich spring bane
Schleich udstyr
Ridepisk
Ridevest
Heste seriebøger
Varmt tøj
Generelt bare rideudstyr
Ridejakke

Og kom så med jeres ønsker smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver - Jeres ønsker?
  • #1   16. okt 2012 hvor må det være dejligt for dem der skal give dig julegaver at du er tidligt ude og har så mange ønsker både i den dyre og i den billige ende....

• #3   16. okt 2012 Du ser ud til og være en som er rigtig dejlig og købe julegaver til..

Sys det er en god ting og være tidlig ude med ønske sedlen.. Jeg eeeelsker og få ønske sedler i god tid og med en del ønsker så der er lidt og vælge mellem..

Jeg har desværre ikk de store ønsker..

Men jeg har også fødselsdag første den 6 dec. Og min datter og bonus pige har fødselsdag her den 27 og den 31 oktober så har meget og tænke på pt hehe =D

Tror bare jeg ønsker de sædvanelige.. Hehe tøj =D Og Pendora led til mit armbånd =)

Lige pt ved jeg ikk mere..

• #4   16. okt 2012 Hehe smiley

• #5   16. okt 2012 flytte hjemmefra ting smiley

• #6   16. okt 2012 Nu har jeg jo også lige fødselsdag inden, plus at vi flytter, til sted med egen stald, så der kommer til at stå en masse staldting på min ønskeliste... trillebør, greb, kost, krybber osv.
    Også en masse haveredskaber til huset.

Derudover ønsker jeg mig en køresele til min ponymand

kan ikke lige komme på mere i skrivende stund, men har for en gangs skyld mange ønsker...

• #7   16. okt 2012 Wintec ponysadel, eller pc;-) kan ikke huske flere, lige nu:-)

• #9   16. okt 2012 hmm jeg ønsker mig;

eva trio glas med skrå kant (har jeg ønsket mig de sidste 3 år så det ved folk efterhånden)
    gavekort til tøj da jeg har en forstående operation (gastric bypass, så jeg vil forhåbenlig komme til a tabe en masse KG smiley )
    og ellers ting til hjemme
    nye dyner + puder (dunlupillo)

• #10   16. okt 2012 Ud over at jeg synes det er tidligt at du ønsker dig ting som makeup, parfume osv. så synes jeg også at din liste virker meget fornuftig. Nu får du min, som også er en kombineret ønskeliste til min 18 år en måned efter jul smiley

Penge til:
    - Kørekort
    - Bil
    - Tablet

Gavekort til:
    - Matas
    - Bodyshop
    - Vejle city
    - Carlings
    - Pieces
    - Vera Moda
    - Hunkemöller
    - Ol.

Tegneting:
    - Derwent pastels (sættet med 24 farver)
    - knetgummi

Smykker:
    - Øreringe
    - halskæder
    - Alternative ringe/armbånd

Tøj:
    - Sokker
    - Bukser
    - Trøjer
    - Tanktoppe/t-shirts
    - Lækre vinterstøvler (39-40)
    - Sød hue
    - Halstørklæder
    - Vanter / luffer til at cykle med

Makeup:
    - God mascara
    - Neglelak
    - HÅRNÅLE og elastikker (både de små og større)

Elektronik:
    - Lille headset til skolebrug
    - forlængerledning

Til computeren:
    - Fede spil! (Sims 3 + diverse udvidelser, Harry potter 2-4-6-7, )
    - Blue ray/DVD
    - Computerbord ( til at sidde i sengen med)
    - Trådløs mus
    - Tablet Wacom Intous4 (sådan en til at tegne på computeren med)
    - Ekstern harddisk

Diverse:
    - 2 små termokander/kopper, til at have med i skole

Rejser:
    - Rejser generelt
    - Sprogrejse til England

• #11   16. okt 2012 Hold da ferie en lang ønskesedle du har , det må være rart at købe julegaver til dig smiley
    Jeg har kun to store ønsker til jul , at min hest bliver rask og kan rides igen , og et trailerkørekort smiley

• #12   16. okt 2012 Fine ønsker Team Nullerdut og jer andre smiley

• #13   16. okt 2012 En hest
    Læder ride støvler
    Jeg har ikke flere smiley

• #15   16. okt 2012 Gode ønsker Sandie smiley

• #17   16. okt 2012 Ja, vi er ret så tossede med heste at vi ikke kan lade vær med at ønske os noget med heste at gøre, hehe! smiley Mine forældre hvert år synes det er helt underligt så mange hesteting og sager jeg ønsker mig smiley

• #18   16. okt 2012 Hejsa.
    Det er måske en meget god ide at begynde og overveje hvad man ønsker sig til jul og for mig fødselsdag, da jeg har fødselsdag d. 28 december. smiley
    Umiddelbart er der kun en ting jeg ønsker mig og det er Dubarry støvler, og jeg regner med at få dem, af mig selv, de koster trods alt 2900 kr. smiley

Men ellers så ved jeg det ikke, synes egentlig ikke jeg mangler noget, og hvis jeg gør så plejer jeg at købe det selv. smiley

Hmm, tænke tænke.. Tak, nu er jeg da sat igang i god tid. smiley

• #19   16. okt 2012 Jeg har fødselsdag på torsdag, så det skal lige klares først. Men da jeg fylder 20, er det kun mine forældre, min kæreste og svigerforældre og nogle enkelte veninder, der giver gaver (det samme gælder julen). De ved at jeg ønsker mig penge til studiebøger og så håber jeg at få lidt tøj.

• #20   16. okt 2012 Fladjern
    Dressur støvler
    Figursyet vest
    Jakke med fjordhesten DK 's logo på.
    gavekort til Randers storcenter
    :=

• #21   16. okt 2012 Jeg ønsker at få det ene af mine værelser indrettet som et walk-in closet, og det har jeg nævnt for mine forældre 100 gange, men tror ikke de er helt med på den, men man har vel lov at håbe smiley Ellers ønsker jeg mig ikke noget smiley

• #22   16. okt 2012 Jeg har vildt mange ønsker, men dem har jeg delt ud til folk, så har den ikke længere, desværre smiley

• #23   16. okt 2012 Har i år bestemt mig for, kun at skrive de vigtigste ting på, og ikke alle mulige "små" ting smiley

Skriver desuden mine i rækkefølge smiley

Læderstøvler Arezzo horsehead str. Small 38. - (MUMS GIV MIG)
    Canon EF-S 55-250 f/4-5.6 IS II Objektiv
    Canon EF 50mm f/1.8 Objektiv
    Canon fjernbetjening.
    Animo ridebukser, str. 36. Sort el. cowboy.
    Sweater (til at have polo indenunder) - Blå, sort, eller neutrale farver (Grå, brun osv.)
    Pandebånd med flere rækker sten. Str. Pony - Hvide sten, sort læder. -
    JH Collection Grime str. Cob. Farve: marineblå eller brun.

Er det der står pt. Men ender garanteret med at skrive hele hööks på også...

Kommentér på:
Julegaver - Jeres ønsker?

Annonce