{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Må folk snige i jeres karakterer? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes det er lidt interessant, nogle kan bare IKKE have at folk ved deres karakterer/gennemsnit, og jeg er en af dem smiley Jeg satser på at blive dyrlæge (Med heste som speciale selvfølgelig) så jeg har behov for et ret højt gennemsnit, også selvom jeg kun går i 9. nu. Men selvom jeg får 10 og 12 i alt (Bortset fra tysk - Grrrr!). Men når folk spørger, kan jeg ikke få mig selv til at fortælle dem det. Jeg føler bare jeg bliver for pralende. Når jeg får 7 og 10 kan jeg godt sige det, men hvis det er 12 bryder jeg mig ikke om det, så vil jeg hellere holde det for mig selv smiley

Hvordan har i det med det? Praler i, eller græder i? ( smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må folk snige i jeres karakterer?
  • #1   22. okt 2012 Må ærligt sige, at jeg gerne fortæller det. Jeg bliver ikke anset som en særlig spændende person af andre, og hvis jeg ikke har min hjerne, er der ikke meget andet smiley

• #2   22. okt 2012 Altså da jeg gik på skole fik jeg også tit 10 og 12 og straks blev jeg stemplet som "nørd" og hver gang vi fik en opgave skrev folk til mig for hjælp.

Hvis folk spørg mig svare jeg ellers ikke smiley

Keep up the good work by the way!!

• #3   22. okt 2012 Nææ smiley Andre kan ikke bruge mine karakter til noget som helst, så dem holder jeg for mig selv smiley
    De eneste der får noget af vide er min mor og min kæreste smiley

• #4   22. okt 2012 I folkeskolen fik jeg rigtig gode karaktere, lå stort set på 10 og 12 i alle fag. Hvis folk spurgte ind til hvad jeg havde fået, så fortalte jeg det. Nu går jeg i 3.g på HHX, og hvis folk spørger så fortæller jeg det. Så jeg synes ikke det er fordi jeg praler, men mere fordi vi her i min klasse, godt kan lide at snakke om hvordan vi hver især har lavet opgaverne (:

• #5   22. okt 2012 Kun hvis vennerne spørge.. Forældre kan jo godt lide at få det at vide, men venner kan også blive "nedtrykte" eller føle sig dårligt tilpas hvis du siger det bare sådan.
    Det er jo også tit derfor de ikke spørger, men vurdér situationen smiley

• #6   22. okt 2012 folk måtte hjertens gerne snage i mine karaktere den gang jeg gik i folkeskole, jeg fik ikke særlig gode karakterer i standpunkt, jeg gad ikke skolen og blev mobbet kraftigt, så havde ikke lige overskud til lektier.
    Til min afgang eksame fik jeg så 13 i samfundsfag, 11 i engelsk og 10 dansk, matekmatik, fysik og tysk bestod jeg kun lige med 6.
    Sidste år tog jeg 10. klasse på vuc da jeg manglede noget at lave, der fik jeg igen 12 i samfundsfag 12 i engelsk, fysik fik jeg 10 i fysik og 10 i biologi.
    Jeg har intet imod at folk ser mine karaktere, jeg gider bare ikke at de skal kommentere dem smiley

• #7   22. okt 2012 Hvis jeg har fået en god karakter får de det at vide...Ellers så holder jeg det for mig selv, og er pænt sur hvis karakteren ligger under 7...:-)

• #8   22. okt 2012 Jeg lå meget middel i gymnasiet så jeg havde intet problem med at sige min karakter.. Jeg fik enten 4, 7 eller 10 så det var jo hverken pral eller dårligt.. når jeg fik 4 var jeg selvfølgelig skuffet, men synes ikke det var så slemt at andre ikke måtte vide det..

• #9   22. okt 2012 Har altid været "dårlig" i folkeskolen, da jeg konstant fik nye lærer, som faktisk ikke viste hvad vi kunne, men bare gav en karakter. Nu er jeg på mit 3. År på hhx, og har afsluttet en del fag, og været til én eksamen i alt. (Stakkels mig til sommer :b) har fire 7 taller på de afsluttende, samt ét 4 tal. Til min eksamen i mulitmedie, fik jeg 12 som den eneste på holder. Mine års karakterer består af nogle enkle 10 taller, en masse 7 taller og meget få 4taller. Er stolt af mig selv, eftersom jeg først nu føler, at jeg blir bedømt fair. smiley så ja, folk må da gerne vide mine karakterer smiley

• #10   22. okt 2012 Jeg spørger ikke og jeg fortæller ikke.. Jeg svarer hvis folk spørger. Jeg får ren 12 taller og enkelte gange 10 på min nuværende uddannelse. Vil ikke rende rundt og dokke de andre oveni hovedet som har sværer ved det end jeg har. Men jeg synes personligt også at det kun er mig der kan bruge karakteren til noget og det er kun mig selv jeg skal konkurrere med, så hvorfor rende rundt og sige det. Igen jeg skal nok svare hvis folk spørger også selvom det måske betyder at de føler sig ramt, så må de jo lade være med at spørge smiley
    Dejligt at du er så fokuseret på din videre uddannelse allerede nu. Dem er der ikke mange af, du skal helt sikkert nok blive til noget

• #11   22. okt 2012 Og så imens i er her, kan jeg vel spørge hvad i gjorde efter folkeskolen (9. eller 10.)?

Hvis jeg kommer ind, skal jeg gå på sport og perfomance college, med ridelinie, STX smiley Skal til samtale i januar, og håber inderligt jeg kommer ind, ellers er jeg lidt lost smiley

• #12   22. okt 2012 Jeg siger det også kun hvis folk spørger.

Men det sker også at vi snakker lidt om fag (og lærere) og karaktere. Så siger jeg dem da, hvis det er nødvendigt for at få min pointe igennem eller be-/afkræfte en andens.

Le Coeur: Det ved du nok godt. HTX smiley

• #13   22. okt 2012 Jeg var ikke klar til at tage direkte på nogen uddannelse efter 9., så jeg tog 10. Med smiley skolemæssigt, lavede jeg ikke særlig meget, men blev mere moden og fik afklaret med mig selv, hvilken ungdomsuddannelse, der passede til mig smiley

• #14   22. okt 2012 Jeg går på STX smiley

• #15   22. okt 2012 efter folkeskolen tog jeg en STX, hvor jeg blev færdig her i sommers.
    Det var en hård omgang, men jeg ville gøre det igen hvis jeg kunne få det sidste halve år tilbage og min studentertid ! Aldrig har jeg oplevet noget så fedt, og det var virkelig den bedste tid i mit liv, så alle der går på STX skal virkelig holde ud !! smiley

Kommentér på:
Må folk snige i jeres karakterer?

Annonce