{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Oprette tidliger heste {{forumTopicSubject}}

Jeg så lige at der står sådan i reglerne for brug af gallerier
"Brug af Galleriet
Du skal være ejer/have været ejer af det oprettede i galleriet. Galleriet må ikke oprettes som en annonce – her henviser vi til brug af markedet.
Det er ikke tilladt at en bruger opretter det samme galleri flere gange, f.eks. for at kunne vise flere forskellige billeder. Benyt i stedet Fotoalbum."

Det er især denne sætning "Du skal være ejer/have været ejer af det oprettede i galleriet. "
Så må man vel godt oprette en hest man har solgt eller som er død.
For så har jeg da en del jeg gerne vil oprette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprette tidliger heste
  • #1   22. okt 2012 Ja det må du gerne smiley

• #2   22. okt 2012 Syntes ikke det er okay at oprette en hest man er solgt, for så er det jo ikke din længere smiley men en hest der er død, syntes jeg selv er helt okay, da du jo så stadig står som ejer på papir smiley

• #3   22. okt 2012 Ja, det må du gerne. Men jeg synes, det er en god idé at spørge den nye ejer først.

• #4   22. okt 2012 Jeg synes det er fint at oprette en hest man har solgt, såfremt billederne er ens egne, og at man gør opmærksom på at hesten ikke længere er ens egen.

Tænk hvis det var et føl man selv havde avlet, og senere solgt. Skulle man så ikke have lov at oprette galleri for denne?

• #8   22. okt 2012 jeg synes det er fint man kan oprette alle de heste man har haft, selv om jeg ikke har en hest mere så har jeg da stadig haft hesten i en dels af dens liv, Jeg synes også det er fedt at kan finde en hest her og se hvordan den har haft det en periode af sit liv ved tidligere ejer/avler ... så længe der står tidligere hest, kan jeg viterlig ikke
    se problemet

• #9   22. okt 2012 Jeg forstår ikke at folk kan få så ondt bagi over det?

Jeg har altid være hys med mine heste, og har ikke lånt billeder ud til folk, for at de kan bruge dem på div. netheste sites - og ligeledes har jeg gået til dem, hvis de alligevel har gjort det.

Men hvis Dixies gamle ejer ville oprette hende herinde, så ville det altså være helt fint med mig, såfremt billederne er hendes egne. Dem har jeg ikke ret til at bestemme over, ergo har jeg intet at brokke mig over.

Jeg tror bare jeg ville abonnere på hendes galleri, og blive glad og stolt over div. kommentarer og bedømmelser på hendes og hestens vegne. smiley
    Det er samme jeg gør med min kærestes galleri (han har oprettet Pearl, da hun er fælles).

Kommentér på:
Oprette tidliger heste

Annonce