{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

overnatulige oplevelser? {{forumTopicSubject}}

Heej HG

det vil være spild af tid for jer hvis ikke i tror der er lidt mere mellem himmel og jord end i kan se, men læs gerne indlæget.

jeg har i en periode på over 2 ½ måned ikke sovet optimalt, er vågnet hver nat præcis kl 4, da tiden blev sat tilbage vågnede jeg kl 3.
jeg har så sovet hver dag når jeg kom hjem fra skole fordi jeg var så træt, og så her for ikke så lang tid siden var jeg faldet i søvn på min seng, med højt musik, lys og alle mulige tegn til at der var nogen hjemme, jeg vågner så ved at nogen tager nøglen der lage under en kermik ting ude ved døren, og jeg er vågen helt indtil "personen" træder ind i lejligheden og falder på stedet i søvn igen da der er tråt et trin ind i huset, det viser sig så at der er blevet redt seng inde ved min mor, hvilken ingen af os har gjort. og lige siden har vi følt at der har været nogen i huset.
her i dag var mig og mor så taget ud til hestene og havde slukket alt lys i huset og lukekde ind til mit værelse og hendes værelse pgr af katten, da vi kommer hjem er der lys både i min mors værelse og mit og døren ind til stuen er lukket i, som om den er blevet skubbet i, men katten stod ude i gangen, og den kan ikke lukke døren da døren åbner ind i stuen, altså ud af gangen, der var ingen spræk som katten kunne komme i gennem eller noget...

lige siden den første gang der kom nogen ind har jeg sovet som en sten, ikke engang min mor kan vække mig! jeg er så begyndt at tænke på om der kan være en eller anden form for ånde et eller andet der går og rydder op? eller holder øje med mig og mor...

jeg har kun mistet min onkel her i marts måned...

jeg ved ikke hvad jeg skal tro på, men er mere eller mindre begyndt at tro nogen sørger for jeg for sovet ud, men hvad ved jeg?

har du haft en underlig episode eller erfaringer med det lidt mere overnaturlige vil jeg meget gerne høre din mening, for jeg føler mig faktisk på meget bar bund,

det skal lige siges at min mor føler sig ikke længere tilpas i huset og føler at nogen virkelig holder øje med hende, men jeg føler mig mere hjemme nu, og sover bedre osv..

jeg vil glæde mig til dit svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overnatulige oplevelser?
  • #1   8. nov 2012 Oplevede også selv nogle overnaturlige ting i vores hus, som hverken var rare eller uhyggelige - nærmere pisse irriterende. En dag havde jeg det bare af lort til - hele mit liv var lort og ja jeg ved ikke hvad. Så begyndte der igen at ske ting og sager, og det var jeg simpelthen så pist at jeg bare stod og råbte at det skulle skride ad helveds til, fordi jeg slet ikke var i humør til noget lige nu.. (Heldigvis var jeg alene hjemme - mine forældre havde nok sendt mig til en psykolog hvis de havde hørt mig :-P), men altså.. Siden den dag har der ikke været noget som helst.. Og det er raaaart smiley

  • #2   8. nov 2012 jeg ved at det tidligere hus vi var i, lød der noget rundt på gangene og ruskede i min dør om natten og satte små fingre på vinduet når dampen for maden rammer ruden, det lyder som en lille pige og hun grinte helt vildt og sang fra det ene hjørne fra stuen, hun var ubehaglig, men det her er ikke på nogen måde ubehageligt, måske lidt underligt men ellers fint.

    Tema RDH det da altid noget du var alene smiley kunne have set hyggeligt udd hvis din mor eller far havde spurt hvad pokker du lavede smiley


  • #3   8. nov 2012 Jeg havde en clairvoiant ude i min lejlighed fordi jeg begyndte at vågne kl. 2-4 om natten og sov utroligt uroligt. Der var et eller andet og havde mærket noget der ikke var helt normalt.
    Når jeg stod ude i køkkenet følte jeg nogle gange at jeg blev overvåget og når jeg lå i stuen kunne jeg tit se "se" et eller andet der gik forbi min døråbning, ud til køknet. Det var en utrolig lækker lejlighed og ville derfor finde ud af hvad filan der var galt, inden jeg rykkede alt op med rødder, for ærligt talt... var sku en smule rædselsslagen. Sov til tider over ved min veninde, for at kunne "sove igennem!" Anyway, jeg fik denne clairvoiant på besøg som kunne mærke jeg havde mistet for ikke ret lang tid siden (der var en der passede på mig) og rigtig nok. For ikke ret mange mdr. siden mistede jeg min far. Det viste sig at at grunden til at jeg sov uroligt var fordi noget ville have fat i mig (der var en utrolig dårlig energi i hjørnet af soveværelset hvor jeg mærkeligt nok, havde set et eller andet vild creepy en nat. Noget fuldstændig uforklarligt!) - og min far faktisk holdte det her energi væk fra mig. At jeg sov uroligt var faktisk fordi der var utrolig meget uro i soveværelset kan man sige. Derudover kunne denne her person som kom ud til mig, mærke at jeg ikke var helt glad for at komme ud i køkkenet. Jeg havde fået mig en klæbeånd. Denne klæbeånd havde jeg samlet op i nærheden af en lystbådehavn, og det var en gammel fisker. - mærkeligt nok har jeg boet lige over for en lystbåde havn, og taget daglige løbeture der...... Men vi fik ham sendt afsted og jeg forsøgte endnu en nat at sove. - Den første uge gik det faktisk meget godt, men derefter optrappede det til noget endnu værre end før og jeg kunne simpelthen ikke være der. Jeg troede ærlig talt at jeg var ved at miste forstanden! Jeg måtte derfor fraflytte lejligheden. Der hvor jeg bor nu, sover jeg som et bette barn:)


Kommentér på:
overnatulige oplevelser?

Annonce