{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.195 visninger | Oprettet:

fede kur til hund søges {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er smiley

Jeg har været til dyrlæge med min dejlige hund Daisy i april
da hun skulle have sin vacc. og sunheds tjek og de sagde hun er super fin og flot, MEN hun skulle tage på,
Jeg forklarede at vi træner meget tricks og hun har hunde venner som hun leger med et par gange i ugen og hun har et meget høj energi nivo (staves?) hun er Border Collie blanding og ligner mest en sort Border Collie smiley hun for også rester fra aftens mad og i ny og næ for hun også leverpostejs madder. hun fik kvali foder og intet har hjulpet.. dyrlægen sagde så ledes: ''det lyder sært da det ikke kan være orm for hun er har en pels og form ud over hun er for tynd, jeg ved ikke hvad du skal gøre men hun skal tage på da hun ligger på kanten til at være FOR tynd'' jeg har prøvet forskellige slags foder i perioder det hjalp ikke, jeg har prøvet at putte palmin i hendes foder et par gange i ugen hvor hun fik 25 til 50 g rent fedt i sit foder men det tør jeg ikke mere for det vedlige holder kun hendes vægt og tager ikke på, og er bange for at hun bliver tynd fed smiley jeg har afleveret høm høm prøve hos dyrlægen og der var ikke noget at komme efter smiley

nogle der har nogle gode råd??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fede kur til hund søges
  • #1   13. nov 2012 nu har jeg prøvet i et halvt år hvis ikke mere og jeg har endnu ikke haft succes...

• #2   13. nov 2012 Frolic er jo hunde foder men bliver brugt rigtig tit til godbider.
    Men har hørt at det er super godt som foder til kræsene, tynde El gammel hunde smiley
    Men man kunne måske give det foder hun får nu og så Frolic oven i, og så når hun (forhåbentlig) er blevet tykkere så tage det fra igen.

Eller måske noget hvalpe foder med masser af fedt i.

• #3   13. nov 2012 Frolic bruger jeg som trænings godbidder smiley hun spidser en pakke frolic på en uge til 2 i forbindelse med træning smiley

• #4   13. nov 2012 Min hyper aktive 8 årige hund lever af godt kvalitets hvalpefoder hele tiden, ellers kan jeg heller ikke holde huld på ham - det kan være det er et forsøg værd?

• #5   13. nov 2012 Ja så hjælper Frolic nok ikk så meget smiley så ville jeg kun sige hvalpe foder måske smiley

• #6   13. nov 2012 det kunne være det kunne hjælpe smiley

Duus hvilket hvalpe foder giver du din hund?

• #7   14. nov 2012 Prøv Oliver´s, det er super godt smiley

• #8   14. nov 2012 det har vi prøvet uden held smiley også nogen af de der eukunuba som heller ikk hjalp smiley

jeg kan se jeg har skrevet lidt forkert i teksten så retter lige smiley

dyrlægen sagde at det ikke kunne være orm fordi hun har en meget fin og blank pels og ikke har en pels xD min fejl smiley

• #9   14. nov 2012 Der er udvikling noget fodre til hunde det svært ved holde kg på, det til energi racer

• #10   14. nov 2012 Min hund er også MEGET slank og på et tidspunkt tabte hun sig... Pt får hun ½ hvalpe foder + ½ voksen foder til aktive hunde og det har hjulpet. Der ud over får hun ofte fisk (makrel, tun, torskerogn) og lidt olie i maden.
    På hundegalleri blev jeg anbefalet at prøve Kingsmoore foder da min hund tabte sig så det vil jeg prøve når jeg har brugt det jeg har nu

• #11   14. nov 2012 lever er rigtigt godt for hunde som ska tage på mig grand danois fik det tre gange om ugen fordi han ikk ville tage på og det var doktor dyr der foreslog det.. han vejede 35 kg og efter 6 uger med lever i sin mad vejede han 50kg og i go foderstand smiler.. bare lever råt smiler han fik 150 gram ad gangen

• #12   14. nov 2012 jeg følger lige med smiley vi har en hund præcis som din - samme race og det hele

• #14   14. nov 2012 Jeg synes det lyder mærkeligt at dyrlægen udelukker orm blot fordi pelsen er flot og blank.
    Jeg ville få en anden dyrlæge til at tjekke den.

• #15   14. nov 2012 Jeg ville anbefale at fodre med noget hvalpefoder, gerne Royal Canien eller lign. Også kan du give hende svinefedt i maden hverdag (smeltet) smiley

Sådan tager min mors Grand Danois på smiley

• #16   14. nov 2012 Heidi G Daisy er lidt over et år gammel og hun har adgang til foder hele dagen så øge foderet kan ikke rigtig hjælpe smiley jeg har prøvet taste of the wild også uden succes og ja hun for olie i foderet og hun for kalun én gang i ugen.

nogle forslog at jeg skulle prøve kun at fodre én gang om dagen hvilket jeg gjorde en uge men hjalp intet tvært imod..

jeg bruger Frolic for det er nogle af de eneste ''tør'' godbidder hun gider... ellers er det pølse som er skåret ud i små stykker og hun for dårlig mave af for mange af dem smiley

• #17   14. nov 2012 Julie smiley . det syns jeg også, det var derfor jeg alligevel et par måneder senere afleverede en høm høm prøve og der var intet at komme efter(heldigvis)

• #18   14. nov 2012 Havde jeg overset, fornuftigt af dig smiley
    Har ingen råd til dig så, har ikke selv hund synes bare jeg ville nævne det med orm ^^
    smiley Held og lykke med at få din lille hund til at sætte lidt på sidebenene smiley

• #19   14. nov 2012 Team Knab - det er skræmmende hvor meget din hund minder om min Hubert.. han kan ikke rigtig tåle noget udover hans mad, for ellers går hans mave i stykker (det er blevet bedre end da vi fik ham) han har konstant adgang til foder og lige vidt hjælper det..

• #20   14. nov 2012 Sarah & Nortan smiley jep det er super træls... og man bliver ved med at få kommentar som ''fodre du aldrig din hund?!?!'' og ''bette stakel du mangler da din vinter kåbe'' og det gruer mig... min hun har præsteret og spise halvanden kg kød på en dag og tog ikke så meget som 100 g på!! jeg er nød til at sætte hende ned i motion i ny og næ bare for hun for et lille fedt lag på.. så må hun nøjes men én lang tur om dagen og nøjes med haven samt træning i haven en uge bare for at man ikke skal kunne mærke ribene på hende smiley hun fik smeltet palmin over sit forder 2 til 3 gange i ugen men er jeg stoppet med for er bange for hun bliver tynd fed smiley og når den uge så er gået og man har lege dates til hende og tager i hunde skoven 4 dage i streg så er hun så tynd som da man startede smiley hun kan dog godt tåle menneske mad men der er få ting hun ikke skal have... så hun for også tit rester... hvilket heller ikk hjælper

• #21   14. nov 2012 jeg tør slet ikke tænke på hvordan Hubert ser ud hvis vi begyndte at gå i hundeskoven med ham.. en lang gåtur er hvad han får af motion også haven resten af tiden, mest fordi jeg ikke vil have han bruger krudt på motion, men hellere vil have det på sidebenene..

Hubert har konstant adgang til foder, kun tørfoder da hans mave ikke kan tåle noget vådt og det er ikke bare lige at skifte foder hos ham. at give ham fedt eller palmin tør jeg ikke rigtig, pga hans mave.

jeg har faktisk overvejet et tæppe til vinteren og hunden er kun 1 år!

• #22   14. nov 2012 jeg skal også ha købt et hunde dækken til Daisy iår... hun frøs sidste år og der lavede jeg en hjemmelavet hunde dækken men den kan jeg ikke finde efter jeg er flyttet...

Jeg aktivere også Daisy meget ved at smide forskelige godbider i haven og så for hun lov at snuse sig frem til dem smiley det elsker hun<3

• #23   14. nov 2012 giv ganske alm mad olier over maden hver dag. giver god huld og en skøn blank pels

• #24   14. nov 2012 moonligth og bella det for hun allerede

• #26   17. dec 2012 du kan evt prøve royal canin's boxerfoder smiley

• #27   17. dec 2012 jeg har købt det der taste of the wild med bison og det lader til at der virker en smule smiley det går langsomt men fremad smiley

Kommentér på:
fede kur til hund søges

Annonce