{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Bliver så irrierterendt {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge HG mennesker smiley Jeg håber i kan hjælpe. '' Min '' pc bliver ved med nogle gange når jeg går på øhhh... Fx Youtube og vælger en video klikker på den så skriver den der hvor videoen skulle være '' blokeret tilbehør '' og videoen er jo ikke blokeret fordi det kommer også ved andre ting... Hvis så jeg klikker på den siger den '' hent Flash '' eller '' Ok '' så klikker jeg på '' Hent Flash '' og så på '' download now '' så downloader den self men så når den har gjort det hjalp det ikke en skid.. Der er så noget nede under alt det der hvor der står '' hjalp det du kommer efter '' eller sådan noget og der klikker jeg så altid nej.. Er der nogle af jer der har prøvet det og hvad gjorde i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver så irrierterendt
  • #1   8. dec 2012 Har du husket at genstarte din com ? smiley

• #3   8. dec 2012 Nåår ja måske ville det hjælpe smiley

• #4   8. dec 2012 Genstart.
    Kig derefter om opdateringen/installatonen ligger nede nederst i din proces linje (den linje hvor uret ligger). Der ligger garanteret et lille ikon du skal trykke på for at få den endelige installering. Det er ikke sikkert der ligger noget dernede. Prøv af flytte din mus hen over ikonerne uden at klikke og se hvad computeren skriver det er. Hvis det så er noget med Flash trykker du så bare på den. Dem skal du selvfølgelig bare accepterer og derefter genstarte igen.

• #5   8. dec 2012 Dit indlæg er ret rodet at finde rundt i, så huske lige at sætte tegn. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er, men det er en god ting at huske!

Jeg kan heller ikke installere Flash Player på min, jeg har dog ikke problemer med at se videoer på Youtube, men det er altså nogen videoer, der er blokkeret for folk under 18, grundet indholdet kan være stødende mm. Det kan du ikke lave om på. Men jeg vil råde dig til, at gå ned i en reperationsforretning eller et andet sted, hvor de har styr på sådan noget, og så for dem til at gøre det.

• #6   8. dec 2012 Jeg er kun 10 så jeg aner ik hvor sådan nogle fx '' , '' skal være smiley

Nej fordi nogle videoer er bare hvor folk springer smiley
    Jeg ved ikke helt hvor jeg har sådan noget hvor den måske er som Amanda siger fordi det er en MacBook Pro og jeg ved ikke så meget om den smiley

• #7   8. dec 2012 Når du har hentet Flash, så har du ikke installeret det - blot hentet den software der skal installeres. Så du skal ind i Overførsler og dobbeltklikke på det du lige har hentet og vælge at installere det.

• #8   10. dec 2012 Ok.... Tak alle sammen smiley

Kommentér på:
Bliver så irrierterendt

Annonce