Bliver så irrierterendt {{forumTopicSubject}}
Hej alle kloge HG mennesker
Jeg håber i kan hjælpe. '' Min '' pc bliver ved med nogle gange når jeg går på øhhh... Fx Youtube og vælger en video klikker på den så skriver den der hvor videoen skulle være '' blokeret tilbehør '' og videoen er jo ikke blokeret fordi det kommer også ved andre ting... Hvis så jeg klikker på den siger den '' hent Flash '' eller '' Ok '' så klikker jeg på '' Hent Flash '' og så på '' download now '' så downloader den self men så når den har gjort det hjalp det ikke en skid.. Der er så noget nede under alt det der hvor der står '' hjalp det du kommer efter '' eller sådan noget og der klikker jeg så altid nej.. Er der nogle af jer der har prøvet det og hvad gjorde i?
jun 2011
Følger: 52 Følgere: 52 Heste: 4 Emner: 40 Svar: 144
jan 2012
Følger: 138 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 46 Svar: 185
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 990
Kig derefter om opdateringen/installatonen ligger nede nederst i din proces linje (den linje hvor uret ligger). Der ligger garanteret et lille ikon du skal trykke på for at få den endelige installering. Det er ikke sikkert der ligger noget dernede. Prøv af flytte din mus hen over ikonerne uden at klikke og se hvad computeren skriver det er. Hvis det så er noget med Flash trykker du så bare på den. Dem skal du selvfølgelig bare accepterer og derefter genstarte igen.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
Jeg kan heller ikke installere Flash Player på min, jeg har dog ikke problemer med at se videoer på Youtube, men det er altså nogen videoer, der er blokkeret for folk under 18, grundet indholdet kan være stødende mm. Det kan du ikke lave om på. Men jeg vil råde dig til, at gå ned i en reperationsforretning eller et andet sted, hvor de har styr på sådan noget, og så for dem til at gøre det.
jan 2012
Nej fordi nogle videoer er bare hvor folk springer
Jeg ved ikke helt hvor jeg har sådan noget hvor den måske er som Amanda siger fordi det er en MacBook Pro og jeg ved ikke så meget om den
apr 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 1.214
jan 2012
Bliver så irrierterendt