{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

BUSTED- julegaver {{forumTopicSubject}}

Har i nogensinde prøvet at opdage jeres julegaver?

Hehe idag skrev min mor inde på FB at hun gerne vil byde på en iphone 4. Den var helt klart til mig. Altså det er fordi min iphone 3 dør snart :(.. Den er alvorlig syg, og er allerede døende.. Men altså jeg så hendes kommentar på forsiden. Jeg har så ikke sagt det til hende.. Jeg vil ikke ødelægge det. Min Iiiib jeg får en ny mobil smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BUSTED- julegaver
  • #1   13. dec 2012 jeg kommer til det hele tiden og det er ikke en gang med vilje, men min familie gemmer tingene steder som jeg kommer til at kigge i fordi jeg skal have noget der -.-

• #2   13. dec 2012 Hahahahahahha, genialt! smiley

Jeg prøvede det sidste år...
    Jeg var ude og shoppe med min mor, og vi går så ind i en taskebutik, hvor jeg viser hende den taske som jeg ønskede mig i julegave...
    Lidt efter bliver vi så væk fra hinanden i 15 minutter.
    Når jeg så finder hende, har hun lige pludselig en pose fra den taskebutik vi var inde i! smiley
    Hahahhahahahahahah!

• M-E W.
    M-E W. Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 21
    #3   13. dec 2012 Nej, det har jeg ikke xD
    Da jeg fik en mobil, havde mine forældre lagt 4 kg vaskepulver sammen med den, og pakket den ind i en flyttekasse xD

• #4   13. dec 2012 Jeg så lige en Mister P lampe, oppe i vores gang ovenpå - sammen med nogle ''flyttehjemmefra-ting'' smiley ups! haha smiley

• #5   13. dec 2012 Nadia- fik en ny hjelm sidste år. Men kunne godt regne det ud, eftersom min gamle var et fejlkøb og var aaaalt for lille, så jeg fik kraftig hovedpine når jeg havde den på.. Faktisk kunne jeg ikke rigtig have den på. Den var for lille xD

• #6   13. dec 2012 Nope - aner intet om hvad jeg får fra nogle! smiley

Troede på et gavekort fra min søster, men da hun afslørede gavens størrelse, så tror jeg sgu næppe det er et gavekort.. Hold da ooooooop hvor kan jeg ikke vente til Jul!

• #7   13. dec 2012 MariA - elsker Mr.P lampen! Har ham selv, bedste lampekøb, nogensinde ! smiley

Har aldrig busted julegaver, selvom jeg ved hvor de er smiley

• #8   13. dec 2012 Jeg vil gerne holde jul herhjemme. Men niks.. Vi skal holde jul ude ved min mormor..

<b> men heldigvis kan jeg stadig nå at ride smiley

• #9   13. dec 2012 Jeg får et halstørklæde af min mormor - jeg har nemlig selv været med til at købe det smiley

• #10   13. dec 2012 Ofte 'kommer jeg til' at kigge i mine gaver, ups smiley
    Så nu har min mor lært, at enten skal gaverne pakkes ind med det samme, eller også skal hun opbevare dem andre steder end i vores hus. For jeg finder dem. Altid.

For nogle år tilbage havde jeg krydset nogle ting af i et hesteblad - og en uge senere kom der pludselig en pakke fra det firma. smiley Lille smutter fra mors side..

Og hvert år plejer de at have én dag hvor de køber julegaver - og i år var den dag i lørdags, så jeg VED at de ikke skal ud og købe flere gaver senere hen. Men så spørger min mor mig om hvor man kan købe de hesteting jeg ønsker mig. Normalt kunne det godt bare være et spørgsmål, der ikke nødvendigvis betyder, at jeg ville få det. Men i år VED jeg, at jeg får de hesteting jeg ønsker mig. Ellers ville hun ikke spørge. Og her til aften siger hun så, om det er ok hvis jeg får penge til nogle af de ting jeg ønsker mig, som hun ikke kan finde ud af at købe - altså hesteting. Så ja, jeg kender til lidt af gaverne i år. smiley

• #11   13. dec 2012 Har aldrig været syg for at finde gaver, men hallo - når de står ude i vores gang, som jeg kommer i hver dag, så er det fandeme heller ikke for snu at ligge dem der smiley jeg ved hvad jeg får af mine bedsteforældre smiley

• #13   13. dec 2012 Jeg fik en computer i julegave, da den gamle er døden nær. Min far mente ikke det kunne vente helt til jul, så fik den samme dag han købte den smiley

• #14   13. dec 2012 Sidste år så jeg en rund gave med mit navn på - gættede på en håndbold, og det var det jo også! smiley

• #15   13. dec 2012 Hahaha, kan kun huske en gang da jeg var helt lille, og jeg fandt en stor papæske i et skab med sådan noget hestelegetøj på forsiden smiley De gamle sagde bare at det var noget arvetøj til min kusine, og jeg troede på det, haha smiley Men jeg fik det heste legetøj smiley Og jeg har hesten stadigvæk, oppe på loftet smiley

Hmmmm... Kan egentlig ikke huske om det var min fødselsdagsgave eller julegave smiley Haha

• #16   13. dec 2012 Har aldrig fundet nogle af mine gaver....

Enten er jeg dårlig til at lede, ellers er min mor genial til at gemme smiley

• #18   13. dec 2012 Da jeg var mindre pakkede jeg altid gaverne ud der stod mit navn på, når jeg fandt dem, uden at pakke dem ind igen... dum som jeg var.. smiley

• #19   13. dec 2012 phuha jeg har fundet rigtig mange af mine julegaver smiley er mester i at finde dem smiley så nu vis min mor skal ud og køre og jeg er hjemme hos hende, tager hun alle gaver med smiley

• #20   13. dec 2012 Jeg prøvede det for to år siden, ganske morsomt.
    Min far og jeg har en fælles mappe inde på dropbox og pludselig om morgenen, juleaftensdag, popper der fint en besked op om at filen 'roskilde festival billet' er føjet til delemappen -> Mie

Hovsa! smiley

• #21   13. dec 2012 Jeg prøver altid at undgå at finde mine gaver. For jeg vil ikke vide det. Det er meget sjovere når det er en overraskelse.

Jeg har kun en gang fundet en pakke som jeg næsten kunne gætte hvad var. Vi har modtagerfleks, og der var stillet en pakke ind i fyrrummet. Jeg skulle ud med min cykel, og for at få den hurtigst og nemmest ud, skal jeg ud gennem fyrrummet. Og det rum er ret mørkt hvis man ikke har tændt lyset, så jeg bankede fødderne ind i "noget" og skulle lige se hvad det var. Forlagets navn (afsender) så bekendt ud, og det er ikke særlig stort. Og så var det lige op til min fødselsdag. Æv, hvor var jeg træt af mig selv.
    Modtagerfleks er i øvrigt farligt. Jeg har engang knaldet min fod rigtig hårdt ind i en pakke med en jernrist som jeg ikke havde set.

• #22   14. dec 2012 Haha!

• #23   14. dec 2012 Da jeg var mindre havde min mor lagt en rigtig fin bon frem fra Toys'R'us og havde været så klog at skrive S ved alle mine gaver smiley

Kommentér på:
BUSTED- julegaver

Annonce