554 visninger
|
Oprettet:
en god annonce for dig? {{forumTopicSubject}}
Hvis i sidder og skal kigge efter heste til salg, hvad er så vigtigt for dig? og hvad fanger dig?
skal hesten være flettet og hvidt udstyr? eller skal den være naturlig? Vil du helst kun se ridebilleder eller også billeder fra herdagen altså fold osv?
mar 2005
Følger: 261 Følgere: 260 Heste: 9 Emner: 372 Svar: 3.081
Jeg hader annoncer for hesten står på en fold smurt ind i mudder, ikke særlig godt salgstricks
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.816
Billederne skal beskrive hvad man læser ud fra teksten. Dvs at en hest der går MB dressur ikke viser billeder af en hest der stjernekigger.
Teskten skal beskrive en hest med personlighed. Altså ikke bare ''16 år gammel, blanding, sælges til skovtur, pris kan fohandles.''
okt 2011
Følger: 90 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 132
jan 2006
Følger: 98 Følgere: 83 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 648
Udseende for mig et ikke alt, om dens kropbygning er en anelse forkert er mig irrelevant, men det handler selvfølgelig meget om hvilken rytter man er.
Jeg vil bare have en god og beskrivende tekst, en ærlig tekst med dens personligheder, dens mulige fejl og mangler, dine tanker om køber og hvad køber kan bruge hesten til!
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 990
MEN FREMFOR ALT!!!! Teksten skal være ÆRLIG!! Jeg gider ikke læse om en super hest jeg bare må eje, også er det løgn og latin det man kommer ud og kigger på. Det er simpelthen spild af tid og benzin. Det er simepelthen SÅ IRRITERENDE!! Samt at sælger HAR GLEMT at skrive noget i annoncen eller sige i den efterfølgende telefonsamtale inden man besøger hesten (det jo selvfølgelig ting som fejl/mangler/skader). Det er simpelthen for dårligt og til at kaste op over. Øv, hvor har jeg prøvet det mange gange.
en god annonce for dig?