{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en god annonce for dig?
  • #1   15. dec 2012 Der skal være billeder og MEGET gerne video.. Så kan man allerede ud fra den se om det er noget, selvom det langt fra giver den fulde fornemmelse af hesten smiley

Jeg hader annoncer for hesten står på en fold smurt ind i mudder, ikke særlig godt salgstricks smiley

• #3   15. dec 2012 Det der fanger mig mest er nok billeder. Det er simpelthen et must at kunne se de forskellige gangarter (kan erstattes med video), et billede i fuld figur uden udstyr, gerne noget spring og dressur, god kvalitet. Ja, og så videre smiley
    Billederne skal beskrive hvad man læser ud fra teksten. Dvs at en hest der går MB dressur ikke viser billeder af en hest der stjernekigger.

Teskten skal beskrive en hest med personlighed. Altså ikke bare ''16 år gammel, blanding, sælges til skovtur, pris kan fohandles.'' smiley

• #4   15. dec 2012 en god tekst der fortæller om hesten smiley og billeder smiley

• #5   15. dec 2012 Jeg er egentligt ligeglad med billederne. Jeg vil bare have en beskrivelse af hesten der er fyldestgørende og hvis teksten så fanger, så kan jeg jo altid køre afsted for at se hesten.
    Udseende for mig et ikke alt, om dens kropbygning er en anelse forkert er mig irrelevant, men det handler selvfølgelig meget om hvilken rytter man er.

Jeg vil bare have en god og beskrivende tekst, en ærlig tekst med dens personligheder, dens mulige fejl og mangler, dine tanker om køber og hvad køber kan bruge hesten til! smiley

• #6   15. dec 2012 Tjah, de fleste har skrevet det jeg ville skrive. Især det med at billederne skal afspejle den hest der omtales i teksten. Video er ikke nødvendig for mig for jeg tager ud og ser den LIVE i stedet. En god og grundigt tekst der fortæller hesten i deltaljer i og med al omgang med den. Prisen skal være reel - det kan godt være at den betyder ALT for dig, men stemmer prisen ovenens med den "varer" du sælger.

MEN FREMFOR ALT!!!! Teksten skal være ÆRLIG!! Jeg gider ikke læse om en super hest jeg bare må eje, også er det løgn og latin det man kommer ud og kigger på. Det er simpelthen spild af tid og benzin. Det er simepelthen SÅ IRRITERENDE!! Samt at sælger HAR GLEMT at skrive noget i annoncen eller sige i den efterfølgende telefonsamtale inden man besøger hesten (det jo selvfølgelig ting som fejl/mangler/skader). Det er simpelthen for dårligt og til at kaste op over. Øv, hvor har jeg prøvet det mange gange.

Kommentér på:
en god annonce for dig?

Annonce