{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Må dele min glæde med Jer! {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Nu må jeg simpelthen lige dele min glæde med Jer! smiley - Jeg var til Sponsorspringning på HDR idag, da vi skulle samle penge ind til en ny bund på vores udendørs springbane smiley

Mit mål var egentlig bare 100 cm, eftersom hun hoster ret meget i den nye indendørs bund. Jeg sprang 105 den 19. december 2012 så jeg ville være godt tilfreds med 100 eller 105 cm .. Ja, vi kom da flyvende over 100 cm, så hvorfor ikke sætte det 10 cm op? Den fløj min skønne pony også lige over, uden besvær. Så var jeg jo utrolig stolt .. Men det var jo ikke særlig højt, og hun gjorde det så fint, så hvorfor ikke lige give den 5 cm mere? Jojo, det gør vi da bare tænkte Fifi ( min pony) - Så hun var da hurtigt over 115 cm .. Jeg syntes jo selv det gik så godt og jeg blev jo bare mere og mere stolt, så vi tager de også lige 120 cm, men så stopper vi også derefter! Intet problem der, ponyen sprang over som om det da bare var det letteste, så jeg blev så glad så glad! smiley Men argh, hallo. Så svært var det jo heller ikke, så lad os da lige give det et forsøg på 125 cm, så det gjorde vi. HAHA, vi var hurtigere på den anden side af springet, end jeg egentlig havde troet! Nøøøj, jeg var stolt! Mit smil gik fra det ene øre, til det andet øre! Jeg syntes selv, det var utrolig flot, og virkelig sjovt, jeg var ikke så nervøs som jeg havde frygtet og ponyen var en stjerne, så vi kunne vel også lige så godt komme med på 130 cm ... 10 sekunder efter, var vi for længst ovre springet, men bagbene havde desværre pillet bagbommen, så vi prøvede igen, da vi landede lød det jubel og HELE barrieren, og vi var fejlfrit over. Jeg var pave stolt af min lille prinsesse, som aldrig har sprunget så højt før, og det har jeg heller ikke selv! Jeg har også kun haft hende i 4 måneder og 7 dage i dag! Hold kæft jeg var stolt, og så glad!
Dette var i serien .. Men vi skulle også springe trippelbar, der gik det så mindre godt, men vi kom over! Hun har ikke sprunget trippelbar med mig før, og vi tror hellere ikke at hun har hos gamle ejer. Hun stoppede op før trippelbaren og satte så af, dygtig pony. Men da vi kom på 2. gang, lavede hun samme nummer, så hun smadrede bagbenene lige ned i alle bommene, som gjorde lidt av! - Der var ikke noget og mærke, og hun så heller ikke ud til at have ondt, så vi prøvede igen ( Det skal lige siges, at trippelbaren kun cirka var 90 cm, og blev så sat over som vi kom over .. Vi sluttede dog på de 90 cm! ). Denne gang stoppede hun OGSÅ op, og satte af, dog uden at så meget som snitte bommene. Vi aftalte med min træner, at det måtte være nok for idag, eftersom hun havde gjort det så godt.

Der var ingen af os, der havde regnet med at vi ville springe så højt, og heller ikke folk der kender os, for de ved at jeg har haft en masse grimme styrt på min gamle pony Daisy, så der var mange som kom og sagde at det var super flot! smiley
Jeg er bare skide stolt over at have sprunget S på prinsessen, som først blev tilredet i sommeren 2011 og lærte at springe i foråret 2012 - Hun blev ikke redet særlig meget ved tideligere ejer, fordi han var berider og havde en masse store heste.

- DESVÆRRE havde hun fået en lille hævelse på venstre bagben og hun var øm, så hun er nu smurt med Compagel Vet, og så må vi se imorgen smiley

Jeg er bare så stolt, at jeg lige måtte dele det med Jer .. Der kommer også nogle billeder i løbet af nogle dage smiley

/Nicoline og Askebo's Toffeefield smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må dele min glæde med Jer!
Kommentér på:
Må dele min glæde med Jer!

Annonce