{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg spare sammen til? {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker!

Fra næste måned af får jeg 500,- af mine forældre til at gøre stortset lige hvad jeg vil, og jeg får ikke flere penge end dem før næste måned.
Og så skal jeg til at arbejde for min far, hvor jeg også vil kunne tjene et par hundred kroner om måneden..

Men nu står jeg og ved ikke hvad jeg skal spare sammen til...

1. En ridelejr hos Tina Lund til sommer.
2. Et spejlrefleks kamera.

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at komme på Tina Lunds ridelejr, da jeg selv er springrytter og gerne vil lærer en masse om ridebanespringning, men samtidig så skal jeg på efterskole efter sommerferien og så tænker jeg at det da kunne være fedt at have et spejlrefleks kamera med og kunne tage billeder af alting, så man altid kan se tilbage til det når året er gået..

Men kan simpelthen ikke bestemme mig..

- Hvad synes i jeg skal vælge og/eller hvad ville i vælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg spare sammen til?
  • #1   20. jan 2013 Kamera smiley

• #2   20. jan 2013 Jeg tror jeg ville vælge kameraet smiley
    Det er noget du kan bruge længe, og som du også selv sagde, så er det dejligt at kunne se tilbage på begivenheder som et efterskole år.

• #3   20. jan 2013 Hvis du kun vil have spejlrefleks for at tage billeder af alting, og så kikke tilbage på dem for at mindes ting, så synes jeg at du skal spare op til ridelejren.
    Du kan få så mange fine kameraer til billigere penge, hvis du alligevel bare vil klikke løs for at have minder.

• #4   20. jan 2013 Syntes kamera da det både er super fedt og have sit ejet, og som du selv siger at du skal på efterskole næste år og det holder jo længe, iforhold til en ridelejr? smiley

• #5   20. jan 2013 Hvis det ikke er fordi du går op i at tage billeder, eller hvad man skal sige. Hvorfor så ikke købe et billigere kamera og så også tage på ridelejren? smiley Så kan du begge ting - det havde jeg gjort smiley

• #6   20. jan 2013 Nu havde jeg så overset den detalje med efterskoleåret. Til lige præcis sådan noget, så ville jeg foretrække noget der er fysisk mindre.
    Da jeg var på studietur til Dublin med min årgang på HTX, havde jeg mit spejlrefleks med. Men jeg overvejede flere gange seriøst at tage mit lille 4 år gamle digitalkamera med - alene på grund af størrelsen. Jeg er godt nok glad for mit valg i dag med at tage det store med, men det er primært fordi vi delte billeder. Så jeg har en del billeder fra de steder vi var henne, mens andre med mindre kameraer har billeder fra selve hostellet og om aftenen. Der havde jeg ikke mit kamera på mig, fordi det var for stort. Havde jeg det lille med, havde jeg haft det i lommen, og jeg havde også taget billeder der.
    Måske får du bedre kvalitet med det store; men det lille kan du altid have på dig. Det er i de uventede og "normale" tider at det sjoveste sker. Det er oftest på de tidspunkter hvor det store er for besværligt.

På efterskole tog jeg ikke så mange billeder, men det har intet med kameraet at gøre. Det var og er fordi jeg er for dårlig til at tage billeder af hverdagen.

• #7   20. jan 2013 tag kameraet det får du mere ud af

• #8   20. jan 2013 Kamera smiley

• #9   20. jan 2013 Undskylder, hvis jeg ikke fik uddybet det nok, det med kameraet, men jo jeg går meget op i at tage billeder af folk, heste, ting, osv..
    Så vil ikke kun bruge det til efterskole, men skrev blot et eksempel. ;-)))

• #10   20. jan 2013 Kamera:)

• #11   21. jan 2013 Kamera!

Du får kun en eneste change til at gå på efterskole. Husk den. =tag billeder. Tina Lunds ridelejr kan du jo altid spare sammen til smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg spare sammen til?

Annonce