Hvad skal jeg spare sammen til? {{forumTopicSubject}}
Hej mennesker!
Fra næste måned af får jeg 500,- af mine forældre til at gøre stortset lige hvad jeg vil, og jeg får ikke flere penge end dem før næste måned.
Og så skal jeg til at arbejde for min far, hvor jeg også vil kunne tjene et par hundred kroner om måneden..
Men nu står jeg og ved ikke hvad jeg skal spare sammen til...
1. En ridelejr hos Tina Lund til sommer.
2. Et spejlrefleks kamera.
Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at komme på Tina Lunds ridelejr, da jeg selv er springrytter og gerne vil lærer en masse om ridebanespringning, men samtidig så skal jeg på efterskole efter sommerferien og så tænker jeg at det da kunne være fedt at have et spejlrefleks kamera med og kunne tage billeder af alting, så man altid kan se tilbage til det når året er gået..
Men kan simpelthen ikke bestemme mig..
- Hvad synes i jeg skal vælge og/eller hvad ville i vælge?
feb 2010
Følger: 26 Følgere: 18 Emner: 21 Svar: 118
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.697
Det er noget du kan bruge længe, og som du også selv sagde, så er det dejligt at kunne se tilbage på begivenheder som et efterskole år.
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Du kan få så mange fine kameraer til billigere penge, hvis du alligevel bare vil klikke løs for at have minder.
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 1.933
aug 2007
Følger: 54 Følgere: 55 Heste: 11 Emner: 150 Svar: 1.445
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Da jeg var på studietur til Dublin med min årgang på HTX, havde jeg mit spejlrefleks med. Men jeg overvejede flere gange seriøst at tage mit lille 4 år gamle digitalkamera med - alene på grund af størrelsen. Jeg er godt nok glad for mit valg i dag med at tage det store med, men det er primært fordi vi delte billeder. Så jeg har en del billeder fra de steder vi var henne, mens andre med mindre kameraer har billeder fra selve hostellet og om aftenen. Der havde jeg ikke mit kamera på mig, fordi det var for stort. Havde jeg det lille med, havde jeg haft det i lommen, og jeg havde også taget billeder der.
Måske får du bedre kvalitet med det store; men det lille kan du altid have på dig. Det er i de uventede og "normale" tider at det sjoveste sker. Det er oftest på de tidspunkter hvor det store er for besværligt.
På efterskole tog jeg ikke så mange billeder, men det har intet med kameraet at gøre. Det var og er fordi jeg er for dårlig til at tage billeder af hverdagen.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 28 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 410
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 635
Så vil ikke kun bruge det til efterskole, men skrev blot et eksempel. ;-)))
dec 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 28 Svar: 448
dec 2011
Følger: 28 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 143 Svar: 1.814
Du får kun en eneste change til at gå på efterskole. Husk den. =tag billeder. Tina Lunds ridelejr kan du jo altid spare sammen til
Hvad skal jeg spare sammen til?