{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Begrundelser for lav/middel/afvisning - hvad har I efterhånden hørt ;)? {{forumTopicSubject}}

Ja, småkeder mig lidt, og tænkte på hvad I andre herinde nogle gange har hørt/læst af begrundelser for at en hest har fået lav/middel/afvisning smiley

Jeg har bl.a. oplevet disse:

- Jemeela blev afvist af en person da hun skulle oprettes:
"Afvist, fordi du kun har billeder fra en dag. Det kan jeg se fordi du har det samme tøj på på dine ridebilleder, og fordi hesten har det samme udstyr på."

- Lav til en af mine ponyer/hest:
"Lav fordi du ikke skriver smileyer til mig"
"Lav fordi du ikke har ligeså gode billeder som mig".

- Middel til en af mine ponyer/hest:
"Middel fordi din hest er grim, gammel og har et grimt navn, men alligevel kan springe." (Blev jeg lige gal over det? Ja, det gjorde jeg.)
"Middel fordi jeg ikke kan lide blandinger."

Må sige jeg har grinet en del over nogle af dem efterhånden x3 Bortset fra den med en grim hest, dér blev jeg altså gal over at få af vide, at min hest var grim smiley

Men må jeg høre - hvad har I herinde efterhånden læst rundt omkring/måtte "lægge hest til" :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrundelser for lav/middel/afvisning - hvad har I efterhånden hørt ;)?
  • #1   23. feb 2013 Det var dog nogle underlige begrundelser :-0

• #2   23. feb 2013 Ja, det synes jeg også x3 Men ja, et godt grin kan man da få af nogle af dem x3

Må sige den med smileyerne er en af de mest latterlige jeg har hørt x3

• #4   23. feb 2013 Der var en der afviste min i dag, som skrev: afvist fordi du har for lidt eller dårlige billeder.

Men jeg har 17, 14 af dem er godt nok fra samme dag. Men jeg har ligeså lige fået hende. Og alle billederne er taget med godt kamara, så kvaliteten er også rigtig god. Hvorfor ikke bare være glade for andres vegne? smiley

• #5   23. feb 2013 hmm så vidt jeg ved har minvallak ikke fået nogen middel eller lav (;
    men min hoppe som jeg på et tidspunkt havde oprettet herinde fik middel engang fordi der ikke var nogen ridebilleder (: kunne ikke tage det helt seriøst for der stod øverst i min tekst at hun ikke kunne rides og derfor var der ingen ridebilleder (:

• #6   23. feb 2013 at jeg mishandler mine heste

at jeg har for gode billeder så jeg vinder for mange udforinger

at hun syntes Hawa var grim

• #7   23. feb 2013 det er de 3 jeg bedste kan huske ;0)

• #8   23. feb 2013 hahaha Freja (vi to) fik du en lav/middel fordi du havde for gode billeder? smiley

• #9   23. feb 2013 forstår ikk dem der skriver sådan noget oo jeg har nok selv skrevet en underlig jeg skrev til en Middel- fordi der mangler tekst, og fotos i bevægelse ( på samtlige fotos stod hendes hest i en parade... ) skrev så også jeg gav højere når der var rettet op på den xD bag efter gav hun min lav.. oo

bag efter fik jeg en fordi der var en der syntes det var synt det bid jeg rider med -.-" sry to say men har ikk andet? og ka godt ride med blødere bid men så reagere min hest overhoved ikk på noget -.-"

• #10   23. feb 2013 yes yes smiley
    jeg fik mig et godt grin smiley

• #11   23. feb 2013 Jeg har fået middel med begrundelse hun kunne ikke lide måden jeg red på, jeg fandt så ud at det var fordi jeg red med bid smiley

• #13   23. feb 2013 Lav:
    Jeg kan bare ikke lide din hest.

Efter jeg lige havde rettet personen fordi hun lavede en leg efter det var blevet forbudt smiley

• #14   23. feb 2013 Freja (vi to) det godt nok en underlig begrundelse smiley

• #15   23. feb 2013 underlige begrundelser... sry men bare fordi man ikk ka lide folk rider med bid? har en hackamore ( staves) men min pony ja lad os sige det hendes svar til alt jeg ber hende om andet end at blive i hovslaget er " Rend mig" oo

• #16   23. feb 2013 Åja, HG er jo bedre (og billigere) end at tage til et eller andet komikershow xD
    Har også indkasseret MANGE lav/middel fordi jeg har givet deres heste lav eller middel (dog har jeg uddybet GRUNDIGT hvorfor, og lovet at give højere, når profilen er blevet bedre ;-))

Synes altså tit det er de der snotforkælede møgunger på 8-12 år der gør det smiley Self. ikke sagt at alle i den aldersgruppe er det, men nogle er altså, har jeg erfaret smiley

Og uha mange hug jeg har fået, fordi jeg rider med bid, men det lyder det til, at mange har smiley

Kan også huske her for ikke såå længe siden, hvor der var en der skrev til mig, at hun ikke ville bedømme Candy, fordi der ikke var ridebilleder eller billeder fra 2013 - er jeg den eneste der måske ville være liiidt skræmt af at se billeder fra 2013 af en hest der døde i 2012 ;-)?

• #17   23. feb 2013 Jeg har fået lav én gang. UDEN begrundelse. Jeg gav hævnkarakter og sagde at hvis hun ændrede til høj så gjorde jeg det også! xD

Længe leve barnlighed!

• #18   23. feb 2013 jeg for tit lav og middel fordi jeg siger de små her inde i mod og så kan de lige pluslig ikke lide mig og mine heste smiley

men jeg har det sådan at dette er et galleri så jeg giver selv lav/middel hvis jeg syntes at der er for få/dårlige billeder
    men jeg skriver altid at jeg gerne laver den om når de for flere /bedre billeder ind

og det for jeg så tit hævn karakterer på desværre

• #19   23. feb 2013 enig! man ka virkeligt grine smiley men nok den sødeste kommentar jeg har fået idag er at min fjordhest er en af de smukkeste hun har set :I da jeg altid hakkes (i virkeligheden) på at jeg har en fjordhest og at hun er lidt rundmavet -.-" men her inde er der INGEN der har kommenteret hendes overvægt? hvis man ka kalde det det... men jeg mangler særiøst en fotograf til min hypper xD det er lige svært at tage fotos og ride hendes på samme tid oo... da nogen har sagt mine fotos er for dårlige ;I

• #20   23. feb 2013 Same here Freja smiley

• #21   24. feb 2013 therese h
    du siger bare til og betaler mig transport så tager jeg gerne billeder smiley

• #22   24. feb 2013 Ej Therese, du skal ikke lytte til Freja, så får din pony bare lav og middel pga. alt alt for gode billeder xD

• #23   24. feb 2013 haha smiley

• #24   24. feb 2013 Freja- har ikk ret mange penge xD da jeg skal have ny hypse :3

Nightmare XD- hun får lige pt flest høje på grund af de så dårlige? fotos hun har xD er ret stolt af det første hvor hun gaber fotograf= Mig xD

• #25   24. feb 2013 Nederen! oo sry men der er ret mange der virkeligt virker forkældet ( ved godt jeg selv er men jeg er da ikk sådan?) altså jeg fik så på en anden hjemmeside idag afvide jeg skulle skride ellers blev jeg anmeldt for at mobbe da jeg var hyber glad over at få afvide jeg måtte få en hypper mere :3

• #26   24. feb 2013 jeg bliver ikke blokeret så tit mere
    men da jeg var lille (12-13 år) bliv jeg blokeret hele tiden men jeg var også pisse irriterende smiley smiley
    jeg har heldigvis skiftet navn så ingen kan kende mig fra dengang muhaha ;0)

• #27   24. feb 2013 jeg er aldrig blevet blockeret xD jeg er nu også ret ny på HG... og knap så lille mere xD

• #28   24. feb 2013 Men angående fotos freja, får jeg penge og eventuel min nye hypper vil jeg gerne konstakte dig smiley

• #29   24. feb 2013 CoDoK- jeg forstår ikk hvorfor folk er så strikse med det? blev afvis på min pony Kasper fordi han ikk levede mere? nej og? han var min lille øjesten...

• #30   24. feb 2013 Jeg er rent faktisk på en filterliste ved en person der har svaret i dette emne, men jeg kan jo self. ikke selv skrive til hende xD Guuud det er træls xD

• #31   24. feb 2013 therese
    du skal være så velkommen ;0)

• #32   24. feb 2013 Nightmare- hvad er en filterliste? oo

• #33   24. feb 2013 jeg aviser eller giver lavt hvis billederne er dårlige eller for få billeder eller hvis der kun står måske 20 linjer om hesten i alt

• #34   24. feb 2013 jeg er en engel så jeg kommer aldrig på filterliste (;

• #35   24. feb 2013 CoDoK haha fedt
    så ved man da at de ikke læser hvad man skriver smiley

• #36   24. feb 2013 Kender det godt Therese, som skrevet lidt længere oppe, har jeg for ikke så lang tid oplevet følgende:

Jeg har oprettet min nu afdøde pony Candy, og får en besked, hvor personen siger, at hun ikke vil bedømme Candy fordi jeg ikke har nogle ridebilleder eller billeder fra 2013.
    - men helt seriøst, hvor mange af jer ville ikke lige blive lidt skræmt, hvis jeg smed billeder ind af Candy under rytter eller andet fra 2013, når ponyen døde februar 2012 ;-)?

• #38   24. feb 2013 Bettemus smiley
    hahahah jeg ved hvem du snakker om smiley

• #39   24. feb 2013 En filterliste er en irriterende liste, hvor folk putter en på, hvis de ikke vil i kontakt med personen. Jeg kan ganske enkelt ikke skrive til hende på nogen måde, medmindre jeg skriver til hende i et emne hun ikke har oprettet. Men hun kan godt skrive i et emne jeg opretter. Hun kan også skrive på mine hestes profiler, men jeg kan ikke skrive på hendes hestes profil

Undskylder for evt. stavefejl, men er på mobilen, og har alt for store fingre til så små taster xD

• #41   24. feb 2013 jeg ville blive skræmt Nightmare xD

CoDoK- med at oprette heste jeg blev svinet til fordi jeg oprettede min tideligere part Come On jeg kender ejeren endnu og hjælper stadig med hans træning... og nu sælges den lille stakkel skam igen :c

• #42   24. feb 2013 Nightmare tak xD så forstår jeg det xD

• #43   24. feb 2013 jeg fik en pb for lidt siden hvor en pige skriver

Hej Vi To
    ligger du ikke snart nye billeder ind på Tchad's profil
    for jeg følger jer og syntes det er lang tid siden nu at der er kommet nye billeder
    jeg holder øje med profilen så håber der snart kommer flere !

det sjove er at Tchad døde d.21 dec og hun skriv d.1 feb ^^

R.I.P. Tchad savner dig

• #44   24. feb 2013 jeg syntes også det er træls at folk afviser når der mangler ridebilleder men hvis hesten kun er 1-2 år ja så har man jo ligsom et problem

• #46   24. feb 2013 er ked af dit tab Freja :c mistede selv min skønne Kasper her et må havde været sidste forår? har dog en masse dejlige sne fotos af ham :3 men opdatere self ikk hans profil da der ikke er noget at skrive :I som der er på Akitta :I som jeg nok hellere må ændre navnet på -.-"

• #47   24. feb 2013 lidt underligt hvis hun følger dig og tchad så meget at hun ikke opdagede at han ikke længere var i live ?

• #49   24. feb 2013 CoCoK- nej xD at man eventuelt ikk har alle fotos lige ved sig også afvises man jeg havde et foto hvor der var en gris på det måtte jeg ikk have da det skulle være af hesten og jeg havde det på da det var hestens bedste ven :I og jeg ikk havde mere end 7-8 fotos med ham :I

• #51   24. feb 2013 min lille pony har jeg da ikk et eneste ride foto med? oo har et på min mors mobil men tvivler på kvaliteten overhoved er noget

• #52   24. feb 2013 therese
    det er ikke iorden at have billeder på profilen hvor hesten ikke er på
    det står i reglerne

• #53   24. feb 2013 Bettemus- LAWL oo har jeg dog aldrig oplevet xD

• #55   24. feb 2013 Freja- jeg slettede det også ^^ jeg læste reglerne hurtigt da jeg var i skole da jeg oprettede mig her inde -.-"

• #56   24. feb 2013 Bettemus smiley
    haha det er så dejligt når folk ikke engang gider læse hvilket køn hesten er

• #57   24. feb 2013 Fik engang en middel med den begrundelse at der manglede ridebilleder, jahh hesten var på tidspunktet 2 år smiley

• #58   24. feb 2013 Bettemus- der er flere der har andre end deres egen hest på? altså fx mr og far hvor jeg slet ikk ka finde rundt i hvilken en af hestene der er deres oo men jeg slettede grisen og kommer aligevel aldrig til at se min lille hingstebasse mere ^^

• #60   24. feb 2013 Signe- det er nederen...

• #62   24. feb 2013 Bettemus- så forguder man ikk hesten oo

• #64   24. feb 2013 Bette- gør jeg ikke? som jeg har skrevet et par gange nu fotoet af grisen er væk? har kun det foto hvor bassen kigger på grisen ^^

• #65   24. feb 2013 haha har også oplevet at der var en der oprettet Hawa med mine billeder og skriv det var hende på billederne smiley

det må jo betyde at mine billeder er gode smiley

• #66   24. feb 2013 Bette- det er til at grine over xD

• #67   24. feb 2013 Freja- finder jeg en der gør det nøøg hvor jeg flipper... alle fotos jeg har er taget af mig eller 2 jeg kender :3 og får ( snart måske) flere fotos fra da jeg øvede med hende i at mønstre :3

• #69   24. feb 2013 Bette- tror jeg også jeg forstår ikk hvad der er så vigtigt i de stemmer xD det er ikk fordi man vinder alverdens priser her inde for at have gode fotos :3

• #70   24. feb 2013 Må sige jeg hr gjort det med han/hun en gang før, mener det var i mandags smiley

En travhest skulle have en ny ejer, og fordi det var en større sag, og jeg var i skole, fik jeg ikke lige læst af hesten var en hoppe x3 dette var så et forumemne der omhandlede denne hest, og ikke det egentlige salg, men ja, det er en længere historie ;-)udspurgte lidt om hesten, og kom altså til at skrive han i stedet for hun smiley
    - kan desværre så sige, at hesten stod for langt væk, til at jeg kunne redde den smiley

• #71   24. feb 2013 Jeg fik engang kritik på Prins' profil, fordi der manglede et dressurbillede.... Lamt fordi:
    1. Der er billeder af næsten alle andre tænkelige situationer, man kan sætte en hest i
    2. Hesten blev på det tidspunkt ikke redet på
    xD

• #72   24. feb 2013 jeg prøvede så hvor der var en der skrev at det var nogen søde hopper... øømmm... det var to små røde shætlænder hingste der bortgives jeg er dog skyld i de nok har fået et nyt hjem nu ^^

• #73   24. feb 2013 Surmulen- øømm... dressur fotos er ikke bedre end spring? jeg syntes personligt at har man kun spring fx sååe er det kedeligt men har man lidt af vært så det fantastisk :3

• #74   24. feb 2013 Og hvis vi nu snakker misforståelser, kan jeg sige, at der engang kom en forbi og spurgte hvornår Prins skulle fole x3

- btw., så er x3 en smiley, og ikke x3 som i gange tre x3
    Dette troede en på hundegalleri på et tidspunkt x3

• #76   24. feb 2013 oo. den har jeg så også hørt men det var dog på en hoppe -.-" og enda min spurgte selv om det da hun har en lille flødebolle da jeg så hende første gang Særiøst man kunne stille et glas vand og det ville blive stående oo...

hvis ikk spurgte mig om det ville jeg bede dem kigge mellem dens bagben...

• #77   24. feb 2013 På hvad Bettemus ;-)? Hvis det er min smiley er der den forskel, at jeg ikke bruger dette: x3 som at sige gange tre, som ved f.eks. 3x3, men bruger det som en smiley smiley lidt som den der xD, bare som x3 i stedet for smiley

• #78   24. feb 2013 Aaarh Therese, synes sgu den er værre ved en vallak x3

• #79   24. feb 2013 Nightmare- jep... men syntes der er noget galt hvis hesten er så overvægtig at man tror den skal fole oo... men okay Akitta reagere ikke når man kalder hende Akitta men kalder jeg Fede ud over folden kigegr hun op xD

• #81   24. feb 2013 Nej ikke med udseende, men synes den ser så dum ud med en næse x-3, synes helt ærligt den er lige lovlig forkert at se på x3

• #83   24. feb 2013 fuck, hvad andre sys.. bare man selv er glad for sin hest.. ung, gammel - grim eller smuk!

• #84   24. feb 2013 Så kan du godt se hvorfor den ikke har en næse, ikke smiley

• #85   24. feb 2013 Missen- Enig! :3 du kunne ikk sige det bedre ^^

• #87   24. feb 2013 Det er rigtigt, Missen, men man bliver sgu lidt harm over at få af vide ens hest er grim, gammel, og har et grimt navn, men den kan da lige liste sig op på en middel, fordi den kan springe.

• #88   24. feb 2013 Weey så ka jeg få en middel xD med min fjordhest og Miniaturen xD Lawl oo

• #89   24. feb 2013 Nå, nu smutter jeg simpelthen, tror lige jeg vil spille lidt 4 pics 1 word inden jeg lægger mig til at sove, men min mobil skal vidst snart frakobles nettet x3

- skal til kursus ved vores barfodstrimmer i morgen (eller i dag er det vel x3) om hestens hove og ben smiley

• #90   24. feb 2013 det lyder altså spændene! smiley
    jeg skal også i seng :I har omkring 2 timers kamp med min hypser om den skal klippes eller ej at se frem til -.-"

• #91   24. feb 2013 Min afdøde pony fik en kommentar på hendes side " lav, fordi at den har en virkelig grim hale - og så fordi et eller to af dine billeder er lidt sløret på bagbenene ( skal lige siges det kun var et, og man kunne dårligt se det! smiley

• #92   24. feb 2013 og jeg som har absolut ingen ide om hvad folk giver mine heste og hvorfor, og så er jeg i øvrigt også så lige glad

• #93   24. feb 2013 Det er nogle mærkelige begrundelser nogle gange, Stald Dalgården smiley

• #94   24. feb 2013 Jeg har aldrig fået en begrundelse på en dårlig karakter.. Har kun fået en enkelt middel da jeg havde Güzel oprettet herinde, men ingen begrundelse..

Da jeg ville have Celine herind fik jeg til gengæld en del afvisninger, trods varierede og gode billeder, samt god beskrivelse af hende.. Ingen ville stå ved at de havde afvist. Mærkelige, mærkelige mennesker..

• #95   24. feb 2013 Jeg forstår bare ikke hvorfor folk bedømmer hvis ikke de har en god bedømmelse at give. Altså jeg har ikke bedt nogle om en bedømmelse, og går da ikke ind på nogle heste for at bedømme og så giver en lav/middel. Hvis man ikke synes om hesten kan man så ikke bare ignorere den? (medmindre man er blevet bedt om at bedømme)

• #96   24. feb 2013 Asterix har en gang fået middel med den beskrivelse, at han lignede en fjordhest alt for meget.. Hvilket da er underligt, når han er ren smiley

• #100   26. feb 2013 Daydreamer: Whaaat! Haha smiley .. Vores hoppe er 30, puha - jeg burde henrettes! smiley

• #101   26. feb 2013 Ej, DD! Hvad tænker du dog på at have en hest på 15 år?! Den er jo tæt på at være et fossil altså, hvordan kan du finde på det? Det er da almen viden at en hest skal aflives den dag den fylder 10, for så er den så gammel at den går i stykker og dør en grusom død, hvis ikke den bliver aflivet på dens præcise fødselsdag!

Omg. Nogle folk har sateme jord i hovedet, haha smiley

• #102   26. feb 2013 Jeg har før hen fået den der ''Du har givet min hest lav, så derfor giver jeg også din hest lav'', lige i hovedet!
    Og det kan bare p**** mig fuldstændig af!

• #103   26. feb 2013 Tabere!!
    Jeg forstod helder ikk hvorfor 8 afviste Zhigan, jeg havde en mega lang tekst og jeg havde nok billeder og de var fra samme dag, men det er intet krav når de var forskellige nok ?

Syntes det er nogle latterlige kom du har fået?

Din hest er grim, jamen tak da, det du os' ?

• #104   26. feb 2013 Magic har fået et par middel med begrundelser som: "Han ser ulækker ud med det manglende øje" eller "Blev vildt forskrækket da jeg så ham, ad". Dem har jeg helt ærligt været en lille smule såret over smiley

• #105   26. feb 2013 Godt nok ikke til mine heste, men da jeg var HA'er fik jeg en udstemme (man kan se udstemmer som HA), der hed "Hun er et surt løg", det grinte jeg meget af hehe smiley

• #106   26. feb 2013 Har før fået at vide det er fordi de har trykket forkert.
    Men ellers har jeg ikke oplevet nogen sjove eller mærkelige nogen.. Der er en der ikke vil svare mig, overhovedet.. Mega irriterende -.-

• #107   26. feb 2013 Moe - Din Magic er da utrolig smuk? smiley Man skal sikkert lige vænne sig til det, men synes da bestemt ikke han er ulækker, eller "ad" :). Sikke nogle onde kommentarer at skrive /:.

• #108   26. feb 2013 *TeamHashBash*
    Tak! smiley Jeg synes det er helt fair at folk kommenterer at de blev forskrækkede eller spørger ind til det, men deres afsky må de godt holde for sig selv. Synes også næsten deres kommentarer kunne tolkes som onde, men jeg er ret sikker på de er skrevet af brugere der ikke lige har tænkt sig om smiley

• #109   26. feb 2013 Moe - Jeg mødte engang en hest der også manglede et øje. Jeg stod på siden hvor den havde et øje, men da en vendte sig om blev jeg herre forskrækket, da jeg ikke lige havde forventet at se et manglende øje :b

Men folk der skriver at din hest er ulækker, fordi han mangler et øje, er for dumme. Meget usmageligt at skrive sådan noget. Jeg synes han er fin (:

• #110   26. feb 2013 *Melanie Divine*

Man bliver også forskrækket, det kan jeg sagtens forstå. Da jeg så ham første gang efter operationen var jeg også ved at gå i gulvet over chokket. Kønt er det bestemt heller ikke. Og tak! smiley

• #111   26. feb 2013 Moe - Så lidt :).
    Ja, de skal have lov til at blive forskrækket. Var jeg nok også blevet, hvis jeg ikke vidste den manglede et øje. smiley
    Men ja, afsky skulle de holde for sig selv.

• #112   26. feb 2013 Jeg kan huske en, det er mange år siden - men hun skrev til mig i stil med:

Din pony fortjener ikke mere end en lav. Fordi du rider med chambon og den står i mudder til halsen på folden. Det er ondt. Syntes du burde sælge den hvis du ikke kan styre den.

Bom bom.
    Der sad jeg så og var 12 år, grædefærdig...

• #114   27. feb 2013 Folk kan være rigtig lede med bedømmelser heldigvis husker jeg ikke jeg har været udsat for noget lignende. Syntes godt nok det er usmageligt at give sådan nogle latterlige begrundelser for hvorfor en hest skal have en lav?
    Jeg går ikke helt så meget op i bedømmelserne men ingen kan lide når folk kalder ens hest grim, ulækker eller andet.

Hvis folk skriver "Giv mig lige en bedømmelse" så ignorere jeg bare. Hvis man giver en bedømmelse skal det være fordi man har lyst og ikke fordi man bliver opfordret til det smiley
    Selvom det gør ondt at få sådan nogle bedømmelser så må man ikke glemme at så længe man har det godt med sin hest så er det, det vigtigste! Så er det lige meget med hvad andre folk tænker!

• #115   27. feb 2013 Afvist fordi det er en fjordhest

Lav fordi det er en fjordhest

middel fordi det er en fjordhest

Hvornår lærerfolk at tænke lidt...

• #116   27. feb 2013 Og så noget andet er der en herinde, der flipper over hævnkaraktere men giver det selv. og hun er hele tiden efter andre omkring alting.. og hun er btw, over 40.

• #117   27. feb 2013 Maja - Hvis jeg får middel eller lav uden en begrundelse, så bliver jeg irriteret, for jeg vil utrolig gerne vide HVORFOR der er givet middel til en af mine heste. For jeg vil gerne vide, hvad jeg kan gøre bedre. En god profil kræver egentlig kun gode, tydelige billeder af selve hesten, varierede billeder og en god tekst, hvor man fornemmer hesten.
    Jeg er typen der ser middel som noget dårligt, for jeg føler ikke at min pony er "middel".
    Jeg giver selv sjældent middel eller lav, med mindre der er utrolig dårlige billeder og ingen tekst, overhovedet, eller en tekst hvor der kun står: "Jeg elsker ham/hende" Så kan jeg godt se den ikke er god nok til en høj. Men hvis der er tydelige, varierede billeder og en god tekst, kan jeg ikke se hvorfor den skal have middel.

• #118   27. feb 2013 Maja - Jeg giver kun bedømmelser til profiler jeg føler skal have en høj eller x-høj, for jeg gider simpelthen ikke det dér fnidder. Hvis jeg synes hesten skal have en middel eller lav, så hopper jeg let og elegant videre, for jeg magter ikke at diskutere med folk over det.

Der er da ikke noget at sige til at folk spørger ind til en lav karakter, for netop at kunne forbedre deres profil. Det nytter da ikke noget bare at smide en lav og så komme med en eller anden røvet kommentar om at hesten er grim, fordi den mangler et øje, har små ben eller fesen hårpragt. Det er hvad JEG læser at folk bliver irriterede over. Hvis folk gad at komme med en ordenligt begrundelse omkring PROFILEN og ikke udseendet på krikken, for den kan nu ikke gøre for at den ser ud som den gør og dens ejer kan heller ikke gøre noget ved dens udseende. Den er født sådan.

Jo, jeg bedømmer da bestemt også hesten ud fra om jeg synes det er en smuk hest, men også hvordan profilen ser ud. Jeg kunne dog aldrig drømme om at skrive til folk at deres heste ligner en pose lort der er blevet kørt over af en retarderet abe på en trehjulet cykel, selvom det var det jeg synes den lignede. Det er bare svinsk at sende grimme beskeder på den måde, til folk der bare elsker deres hest og har en profil herinde.

• #119   27. feb 2013 Maja: Jeg har ikke oprettet denne tråd som en "alle hater lav/middel/afvisning", men som du burde kunne se, hvis du har læst tråden igennem, er det bare for at høre nogle af de grunde der er givet for lav/middel/afvisning.

Selv giver jeg da middel og lav til nogle, det lægger jeg skam ej skjul på, og jeg synes, ligesom dig, at middel da er en ok karakter, og jeg giver nogle gange mere middel end høj.

Men som skrevet, er dette ikke et 'hate' forum på de bedømmelser, men for at høre af nysgerrighed hvad folk efterhånden har hørt, da det ikke just er på høj og x-tra høj man hører de nogle gange latterlige "begrundelser".

Man hører jo ikke just "Høj fordi din hest er grim", eller noget af det andet der er skrevet herinde.

• #120   27. feb 2013 Der sidder også nogle mennesker herinde, som ikke kan tage en middel, som værende en ok bedømmelse at få, derfor springer jeg over. Jeg gider ikke prøve at overbevise en person om at bedømmelsen er udmærket, hvis profilen bliver bedre, hvis personen allerede har bestemt sig for at være sur over det, for det er der jo nogle der bliver. Jeg er ikke konfliktsky, tværtimod! Men jeg vælger mine kampe, for jeg gider ikke diskutere, bare for at diskutere.

• #121   27. feb 2013 Jeg bedømmer også kun høj. Men bedømmer heller ikke så meget mere. Har fået så meget andet at interessere mig for smiley

• #122   27. feb 2013 Har fået 3 "midler' eller hvordan det nu staves.. Uden begrundelse..??? Hvad er der da galt med Artos's profil..? smiley
    -Sys' faktisk bare folk skal lagde være med at dømme hvis de ikke kan lide hesten...:/

• #123   28. feb 2013 Jeg ved ikke om personen afviste mig. Men hun skrev en kommentar om, at min hoppe skulle stå under "Anden særlig race", på trods af, at jeg havde oploaded et billede af hendes brændemærke!

Det er lige det eneste, jeg har bidt mærke i smiley

• #124   28. feb 2013 @Dolnra - min søster og jeg har lige skraldgrinet i 10min pga. kommentaren ved din hest. Det var da virkeligt noget af en grund til at give lav... Mærkeligere mennekser skal man nok lede længe efter smiley

• #125   28. feb 2013 Jeg fik en lav fordi en mente min pony var grim... Men egentlig var det en undskyldning fordi hun var blevet tøsefornærmet smiley

• #126   28. feb 2013 den bedste har nok været da jeg fik en lav, fordi jeg red tur, personen havde så selv billeder fra tur af :b

• #127   28. feb 2013 fik også en gang et par lave af en flok tøser fordi en af dem havde set sig sur på mig. fordi jeg åbenbart havde sagt noget til hende i et emne.

det viste sig så at det slet ikke var mig der var tale om :b

og en anden gang var da jeg ikke havde svaret på en pb om jeg ville stemme på hendes hest i en udfordring. det var så en middel smiley

• #128   1. mar 2013 Fik en gang en middel fordi at jeg ikke havde nok billeder af så man kunne få et indtryk på hvordan hesten gik og sprang.. Det sjove var så bare at det var fra en som jeg stod i samme stald med, hestens tidligere ejer havde redet på jagt med hende datter hvor hun selv var med. Hun kendte hesten udmærkede også fik den alligevel middel? O.o'

Samme person skrev til andre fjordhest at de fik middel/lav fordi at det var en "tung" race, hun havde så selv haft en islænder -.-'

Læste om en som gav hesten lav fordi at den ikke kunne tölte - det var en alm ridehest?!

• #129   2. mar 2013 har selv fravalgt bedømmelse på min hest gider ikke hævnbedømmelser..

syntes bedømmelses systemet ville være bedre og mer eærligt hvis man eks ikke kunne se hvad brugerne har givet din hest.. det ville også løse problemet med hævnbedømmelser.. og folk ville måske bedømme mere ærligt istedet for kun og smide høje fordi de er bange for hævn hvis de ik gør det

• #130   2. mar 2013 Jeg har den politikk om andres heste. Vil du ikke sige noget godt/skrive noget godt(høj eller ønske velkommen) så skal man ikke sige noget i det hele taget:-)
    Så jeg giver kun bedømmelse hvis jeg ærlig kan give en høj og ønsker kun velkommen hvis jeg kan lide hesten. (hesten behøver ikke være smuk, kan også ønske nogen velkommen da jeg ser personen kan have brug for gode råd herinde ang hesten):-)

• #131   3. mar 2013 Ja den ene gang fik jeg denne begrundelse for en lav ved bella "du er jo for høj og for tyk til den stakkels lille pony den lider jo overlast :(" og det var over pb og den anden gang fik jeg denne "Du stemte ikke min hest ind bare fordi jeg ikke havde skrevet nogen bemærkning og havde sat den under fjordhest og jeg købte hende ligesom som fjordhest så kunne ikke vide hun var blanding (hun skrev på profilen under stamtavle hun viste det var en fjordheste blanding men hun havde sat den ind som fjordhest fordi det lignede mest det)" syntes bare det er så laterligt og blev MEGA sur på den første man kan sku da ikke sige til en at man er monster fed og ikke burdte ride hesten pga. den lider overlast smiley

• #132   19. mar 2013 Jeg giver kun middel yderst sjældent hvis virkelig det er nogle ringe billeder ellers lader jeg bare være med at stemme smiley Giver ikke lav for så går folk helt amok. Men til gengæld de heste jeg har givet x-høj har jeg aldrig lige fået et "ej hvor sødt af dig du har givet min hest ekstra høj" men giver man lav så er de der straks smiley Jeg bliver sku muggen hvis mine får middel og lav for jeg bruger rigtig meget tid på at tage billeder af hestene og skrive en masse om dem.. Så ved jeg det er hævn eller hvad man kan kalde det. Synes egentlig det er for dårligt det ikke er "hemmeligt" hvad man stemmer og at man ikke har et maks antal lav også

Kommentér på:
Begrundelser for lav/middel/afvisning - hvad har I efterhånden hørt ;)?

Annonce