{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Hund og kanin {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min kæreste og jeg havde i forvejen en hund på 1 år, og igår købte vi en lille kanin til min søn.
Vi startede med at sætte buret oppe på en kommode, hvilket resulterede i at han stillede sig på bagben for at kigge ind til den og pev. Idag stillede vi så buret ned på gulvet, så han ikke skulle ødelægge kommoden - men han står konstant ovre ved buret og piver og er helt ynkelig.

What to do?
Kræver det bare tid og derved tilvænning fra hundens side?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og kanin
  • #1   26. feb 2013 Og hunden har altså fået lov at hilse på kaninen, da den var i sofaen tidligere idag.

• #4   26. feb 2013 Her i vores hjem er vi bare rolige og det at vi tror på de sagtens kan sammen .. VED de sagtens kan sammen og viser kaninen er en dejlig en smitter af på dyrene.. Vores gamle kanin slap vi bare løs på 3 dagen(han var stresset og dårlig de andre dage) og så rendte han ellers rundt med kattene og hunden og hyggede sig.. Ham og katten var bedste venner og kunne sove sammen og lege sammen smiley

• #6   26. feb 2013 Lykke, der er forskellige størrelser i bur..

• #7   26. feb 2013 Rumle kravlede op på buret og lagde sig der og kiggede og snakkede med kaninen.. Bella pev også hvis han ikke havde været ude et stykke tid... smiley

• #9   26. feb 2013 Jasmin og Camilla

Jeg mener jo også bare at det kræver tid og det nok skal komme, men min kæreste har mani med at skulle skælde hunden ud for det - hvor jeg kun lige siger noget til den, hvis den tager fat i buret med poterne eller gøer, og faktisk bliver sur på min kæreste når han syns han skal skælde hunden ud og tage fat i den.

Lykke Theis
    Øhh ja måske, men det er nu nok også en HELT anden snak, og har INTET med det jeg spurgte om!

• #10   26. feb 2013 Jeg ved self ikke hvordan din hund er, men vores hund skulle bare vænnes til mine kaniner. Og nu kan de begge ro komme rundt i hele huset og hunden er sQ ligeglad med om de render under maven på hende der har været to gange hvor de har siddet PÅ hende mens hun lå ned!
    Hun pev også lidt af dem da de kom, men det skal nok gå over:) det tager bare lidt tid:)

• #11   26. feb 2013 Det kræver ikke tid .. smiley

I skal bare lade dem helt være. I må KUN gøre noget hvis den begynder at vise AGRESSIV adfærd - dvs. at ligge ved den, slikke den, være legesyg "meget over den" eller gø og pive er acceptabelt ... smiley Vores kat fik enda lov til at daske og slå vores kanin med poterne, og det forstod kaninen bare hak af.. Vi skældte kun katten ud når han tog kløerne frem(der bed kaninen ham så også fordi han var liderlig der...) og når han gjorde mere end bare at åbne gabet (det gør han så snart han synes noget er træls)

Kommentér på:
Hund og kanin

Annonce