{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Hvor kræsne er jeres heste vs. jer selv {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg kom lige til at tænke på, hvor kræsne er de heste i ejer/rider/har ejet/har redet - og hvor kræsne er I selv?

Jeg synes nemlig det er pudsigt at alle de dyr jeg kommer i kontakt med, er ALTædende :D. For det er jeg nemlig også selv, der er meget få ting jeg ikke rigtigt bryder mig, og næsten ingenting jeg bare ikke kan spise.

Min nye hoppe er virkeligt ligesådan. Hun kan spise alt. Hun skulle have noget tilskud for første gang, her forleden dag, og jeg ved at folk plejer at blande det i foderet eller lignende, for at få hesten til at æde.....Min hun fik det ned uden nogensom helst problemer - bare direkte af bøtten nærmest! smiley Min træner rystede på hovedet og sagde "den er altædende" smiley

Sådan er vores familiehund også........ Og vores familie for den sags skyld!

Så ja, kunne godt tænke mig at høre jeres meninger/erfaringer, bare for sjovt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor kræsne er jeres heste vs. jer selv
  • #3   17. mar 2013 Jeg er ikke selv ret kræsen - Plet derimod, hun er meget kræsen!

• #4   17. mar 2013 Jeg har en fjordhest, behøves jeg sige mere? (; Alt hvad der kan være i munden, skal ind i munden x)
    Men jeg er selv ret kræsen..

• #6   17. mar 2013 Jeg er mega kræsen, og sörli han ligger sådan midt i mellem. Han er lige så bange for at smage nye ting som mig, han skal først lugte og glo på det 10 minutter haha.

• #8   17. mar 2013 mine de lever for at spise smiley hvor vi andre prøver og spise for at leve smiley

men det er nok ejer som dyr... smiley

• #10   17. mar 2013 Cylle er meget kræsen. Hvis hans hø er for tørt, så gider han ikke æde det. Hvis hans wrap er lidt for vådt, så gider han ikke æde det. Hvis wrappen eller høet ikke er grønt nok, så gider han ikke æde det. Lucerne vil han kun æde, hvis ikke der er smuller. Tilskudsfoder gider han heller ikke æde.
    Er I klar over, hvor svært det er at holde hul på sådan en hest? xD
    - Han er tjekket i hoved og røv, så det vil jeg ikke høre for!

• #11   17. mar 2013 Jeg vil ikke sige, at jeg er kræsen, men er nok ligeså vanskelig som cylle smiley

• #12   17. mar 2013 Okay, så den holder en lille smule, den der - som ejeren som hest smiley

Pyha, tror ærligt talt jeg ville blive sindsyg hvis min hest begyndte at sortere i wrappen/høet, om det liiige var tørt eller vådt nok, da jeg ikke står for at købe det - det gør opstaldningsstedet - og nogle gange er det til den ene og nogle gange er det til den anden side,
    Zille spiser det HELE -.-. 10kg wrap på 3-4 timer, bum! -.- ......... Godt man snart får en stor slowfeeder hjem!

• #13   17. mar 2013 Jeg er meget kræsen! Men min hest elsker alt der kan spises! Dog spytter hun salaten ud af munden når hun får det. xD

• #14   17. mar 2013 Kan huske at Aja hvert fald havde sine helt egne ideer og meninger om hvad godt ædelse var, hun åd ikke hvad som helst. Jeg er også selv kræsen, så det passede godt lige dér, vil jeg sige smiley

• #15   17. mar 2013 Tindur skal altid vænne sig til det hele. Selv når han kommer ind fra sommerfold strejker han lidt med hvidløgen og gulerødderne til at starte med selv om det var det han elsket mæst før han kom på fold....Og Omega oljen ville han aldrig acceptere så den får han oralt med sprøjte. Men B-vit sluger han med stor appetitt og også sommermineralerne og Horseluxen...
    Jeg selv har nogle ting jeg ikke bryder mig om som majs, kogte gulerødder(elsker rå) grønne ærter. Blomkål og broccoli kan spises men så skal der være meget andet godt ved siden. Sild,kapers, ål og lever spiser jeg ikke...
    Så jo lidt kræsen er jeg da....

• #16   17. mar 2013 Jeg er okay kræsen, men min pony er stort set alt-ædende og hun vil hellere smage på noget en gang for meget end en gang for lidt, for det kunne jo være det kunne spises :O)

men banan rører hun i hvert fald ikke, men kun pga. konsistensen

• #17   17. mar 2013 Min spiser alt på nær olie, han hader det stads, så det undgår vi så vidt muligt.
    Jeg selv kan slet ikke spise fisk og ost

• #18   17. mar 2013 Mange heste jeg kender er bare ALTædende og spiser alt/slikker på alt man kan komme tæt på, jeg er selv mega kræsen - kan næsten kun lide "færdigtykket" fastfood xD Alt med næring i smager klamt xD Underligt jeg ikke er tykkere end jeg er:P

Kommentér på:
Hvor kræsne er jeres heste vs. jer selv

Annonce