{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Dagen jeg aldrig glemmer! :O {{forumTopicSubject}}

Wow min væreste var, da ejern af hessten jeg red på. Fandt på at binde sin hund fast til hestens saddel (Med hundesnoren) Jeg var nybegynder, og vidste endelig ikke meget om ridning. Men jeg sagde jeg ikke havde lyst. Hun beroligede mig og sagde at det nok skulle gå. I starten gik hunden bare pænt ved siden af. Men indtil min hest opdagede noget vildt lækkert græs. Han var ivrig for at komme hen til det der græs, og som skrevet, vidste jeg ikke engang hvordan man kunne deje hesten væk (Jeg var 9 år) Men husker det som var det i går. Hesten fik fat i græsset, men havde ikke opdaget at græsset var over en grøft, så den trådte ned i grøften og fik sådan et chok (Grøften lå ud til en mark) Hvor efter hesten sprang op af grøften og fortsatte fuld markgalop, ud over marken. Jeg sad jo bare på hesten og var ved at skide i bukserne. Men det værste var at hunden sad stadig fat jo! Så den blev slunget mellem hestens ben. Men rev sig fri at halsbåndet. Jeg væltede af med vilje og forstuet min fod.. Og hunden blødte ud af munden.. TOTALT UANSVARLIGT AF EJERN!! Det skal siges at hunden lever stadig i dag. Og jeg er ikke blevet bange for at ride!! Har to parter. D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af opvaskemaskine 800 kr.
  • Fixe dør til haveskur 900 kr.
  • Klipning af ca. 35 m hæk inkl. bortkørsel 2.815 kr.
  • Rengøring af lejlighed ved flytning 1.250 kr.
  • Loftisolering 15.000 kr.
  • Udskiftning af udehane, 2 balofix og afmontering af armatur. 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagen jeg aldrig glemmer! :O
Kommentér på:
Dagen jeg aldrig glemmer! :O

Annonce