{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.061 visninger | Oprettet:

ARGH! Jehovas vidner! {{forumTopicSubject}}

AAARRRRRGH! Jeg gik først i seng her tidligt i morges, og hvad sker der...Det ringer på døren 10.15 - På en lørdag!
Jeg besluttede mig for kun at tage et håndklæde omkring mig, da jeg næsten var sikker på at det var dem, og åbnede så døren med et temmelig morgensurt udtryk. Jeg har aldrig nogensinde set dem komme så hurtigt ned ad trapperne, samtidig med at manden undskyldte hele vejen.
Han sagde dog blandt sine undskyldninger, at de bare ville komme igen en anden gang, og jeg var for blæst til at reagere. Ville ønske jeg havde bedt dem om at blive væk.

Heldigvis flytter vi snart ud på bøh-landet. Håber ikke der kommer helt derud. Her kommer de min. 1 gang i måneden.

Og hvad er det for et tidspunkt? Hvis man har været til fest om fredagen, eller på arbejde til om morgenen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARGH! Jehovas vidner!
  • #1   6. apr 2013 Det er faktisk ulovligt de må ikke uden tilladelse!

• #3   6. apr 2013 Kan blive helt hidsig, når de ikke forstår, at man ikke har tid til at snakke med dem i flere timer smiley

• #4   6. apr 2013 De kom gerne så tit som muligt da jeg boede i min gamle lejlighed.. Det samme gjorde mormonerne..

At jeg så ligner noget satan har født gør situationen både fantastisk og tæv irriterende samtidig.. Deres udtryk når de ser mig og snakker med mig er priceless, men til gengæld får de så ideen om at jo mere de kommer, jo større er chancen for st frelse sådan en stakkels satanist som mig :b

• #5   6. apr 2013 Bare vent.. De kommer også LANGT ud på landet. xD Lige pt bor jeg i lejlighed i et "ghetto" område i Århus - her kommer de sjovt nok ikke så tit, men min svigerfamilie som bor midt i ingenting og langt fra alting bliver jo nærmest overrendt. smiley

Men ja, find dig en øl frem, skål med dem og fortæl du donerer blod - så skal de nok forsvinde. Eller få dig sådan et bloddonor klistermærke og sæt det på døren.

• #6   6. apr 2013 Det er faktisk let nok at få dem til at blive væk for altid! smiley

vær godt syg, sådan rigtig bleg og grim med store sort morgenhår, der mest af alt ligner en gal videnskabs mands og sort hullet og laset nattøj. Åben langsomt døren, og når de begynder at tale, siger man med en meget hæs stemme "2 sekunder, er lige igang med en ofring til Satan" luk derefter døren og gå...

så skylder de sig væk.
    Jeg har endnu ikke set dem foran min dør, og det er efter hånden 4-5 år siden smiley de går ofte på min vej og i min opgang, men har endnu ikke forsøgt sig igen smiley ahahaha er blevet skrevet i deres sorte bog ;b

• #7   6. apr 2013 Min nabo inviterede dem indenfor til en snak.. og hvad var det? jo de sagde han ikke ville blive frelst hvis han ikke blev en af dem. så spurgte han dem om det var dem eller hvor herre der bestemte det. så blev de helt tavse og svarede han for oven. så sagde min nabo så noget i retning af :" fint så skal i heller ikke komme her og sige jeg ikke bliver frelst hvis jeg ikke bliver medlem i jeres klun."

Det havde de ikke lige regnet med smiley

• #8   6. apr 2013 Vi var også godt chikaneret af Jehovas vidner, på trods af flere gange at have bedt dem om at skrive os på listen over huse de skal gå forbi, men en dag blev min far så træt af det så han gik ud til dem og gav dem en lille opsang, og siden da har de ikke været forbi smiley

jeg gik i klasse med en der er jehovas vidne - puha... hun fortalte at hun engang var blevet truet med et jagtgevær XD jeg sagde ligeså pænt at jeg godt kunne forstå manden der havde gjort det og jeg havde haft lyst til det samme smiley

• #9   6. apr 2013 Det kan også hjælpe at begynde at råbe tissemand.. Sådan helt vildt og uhæmmet.. Det kan de altså ikke lide..

• #10   6. apr 2013 et jagtgevær? ej okay.. de mennesker som os andre! ikke dyr!?

Har helt ærligt ikke noget imod dem.. det skader for pokker ikke at være et ordenlig menneske bare og sige man ikke er interesseret? hvorfor skal folk op i det røde felt over ingenting???

• #11   6. apr 2013 Line - jeg oplever dem som værende utrolig anmasende og selvom man siger nej tak og vil lulle døren, så sætter de lige foden indenfor alligevel, for du SKAL jo høre det hele, selvom du pænt har sagt at du ikke er interesseret.

Derfor synes folk de er pisse irriterende..

• #12   6. apr 2013 Hvis de nogensinde skulle komme herud tror jeg også at jeg vil lade som om jeg er satanist og midt i en menneskeofring..

• #13   6. apr 2013 Men det giver da ikke folk ret til at true dem og behandle dem som skadedyr???
    De er mennesker som os for pokker.. smiley

og fordi de måske kan være anmasende afholder det jo ikke en selv fra at være et ordenligt menneske smiley

• #16   6. apr 2013 Synes simpelthen ikke at det kan være rigtig, at man skal døje med dem en gang i måneden. Synes det er så frækt. Én gang "Jeg er ikke interesseret" - fint - slut!

• #17   6. apr 2013 Enig med Dolnra - et bloddonor skilt på døren, så skal de nok blive væk smiley

• #18   6. apr 2013 Line - Jeg sagde heller ikke at det er i orden at true dem.

• #19   6. apr 2013 Problemet med bloddonor skilte er, at når de sidder på samtlige døre i opgngen, svinder effekten. Men der skal klart bloddonor mærke på vores dør, her når vi flytter.

• #21   6. apr 2013 Arh okay, ja det var jo god idé smiley

• #22   6. apr 2013 Ja okay, så må vi gøre det. Bare ALT for at de holder sig væk. Er simpelthen så træt af dem.

• #23   6. apr 2013 Det er måske nok bare at tage et omvendt kors om halsen.. Så tror jeg også de går en bue udenom næste gang smiley

• #24   6. apr 2013 Jeg tror bare jeg ville kigge mærkeligt på dem og sige at jeg er organdonor og desuden har fået ny lever..

• #25   6. apr 2013 Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan kan det være at det har så stort en "effekt" at have et bloddoner skilt på døren / give dem en brochure?(:

• #26   6. apr 2013 De er imod bloddonationer smiley

• #27   6. apr 2013 Nåh forpokker, kunne være man skulle have sådan en på døren her hjemme, vi har dem også rendende smiley

• #28   6. apr 2013 Fordi blod er helligt eller sådan et eller andet. Du burde læse lidt op på det SHT, for de er sku lidt ekstreme på det punkt. smiley

• #29   6. apr 2013 Vi havde besøg af dem for en lille måned siden. Jeg var så heldig at jeg var igang med at give hestene vand, de ture åbenbart ikke køre helt ned til mig i gårdspladsen. De kom ud af deres lille bil og tilbød mig en flot invitation, og omvendt tilbød jeg dem en flot brochure om at være bloddoner, hvilket jeg åbenbart skulle sige til dem to gange, og sige at det vist ikke var velset i deres kredse.
    De sagde pænt, at jeg måtte have en rigtig god dag, og det måtte de jo sådan set også smiley
    Nu glæder jeg mig så til at se om de kommer igen, eller forbliver væk...
    Jeg håber mest på det sidste. Ellers får de sgu smidt en i nakken næste gang. !!

• #30   6. apr 2013 Lige en reminder, det er kun mennesker, de kan ikke se om folk sover. kl 10 om formiddagen. man kan bede dem pænt om at holde sig væk, det gjorde vi og siden har vi ikke set dem.

Jeg bryder mig heller ikke om dem, men lige frem at skrive sådan om det, det er trods alt kun mennesker. Hvorfor ikke være høflige overfor hinanden. og må folk ikke forstyrre dig vil jeg da sætte et skilt på døren.

Det kunne jo ligeså godt have været posten eller naboen. Man kan ikke se bag en lukkede dør hvad folk laver!!!!

• #31   6. apr 2013 Helt enig Kirsten B ! smiley

• #32   6. apr 2013 Jeg har desværre den opfattelse, at det ikke hjælper noget som helst at fortælle dem høfligt, at jeg ikke ønsker, de kommer hen til mig smiley
    Det er fint, de vil udbrede deres tro, men de skal acceptere, at man ikke har tid/lyst på tidspunktet smiley

• #33   6. apr 2013 <b>Kirsten B</b>
    Posten må gerne komme eller andet nødvendigt har jeg det fint med kommer - Det er derfor jeg står op og åbner døren.
    Men man hører altså ofte om, at de bare bliver ved, hvis man siger at man ikke er interesseret, og flere gange har jeg hørt at de sætter en fod indenfor døren - Og så er jeg altså færdig med at være flink. De er andmasende, og de kommer en gang i måneden. Vi har før sagt at vi ingen interesse har, men det har ikke hjulpet. Synes det er utroligt at man skal ty til klistermærker og andet, for at få dem til at holde sig væk.

Og Eva-Maria, det har intet at gøre med racisme (religion og racisme er ikke samme). Det har noget at gøre med, at de ofte ikke forstår et nej tak, og at skulle bruge 3 gange for at få dem til at forstå det, burde ikke være nødvendigt.

• #34   6. apr 2013 Vil sige vis de af samme gang ikke forstår et nej tak har man lov at blive sur og makere sin grænse.. men grov er måske lige at strammen den for meget.

• #35   6. apr 2013 Vi sagde det til dem pænt at de skulle holde sig væk. også har vi ikke set dem siden.

Men det lyder bare sådan at du ikke vil have besøg idet du var kommet hjem fra byen af. og kl 10 er jo et meget humant tidspunkt at komme på!

• #36   6. apr 2013 Jeg 'kom til' at stikke bloddonor brochure op i snotten på dem, mens jeg højlydt fortalte om, at når jeg blev atten, så skulle jeg være organdonor. Ligesom mine forældre.
    Det var sjooooovt. smiley

• #37   6. apr 2013 Lykke - Jeg er en af dem der har været ude for at de sætter en fod i døren, for de var da ihvertfald ikke færdige med at snakke med mig, selvom jeg var flink og var færdig med at snakke med dem..

Derfor gør jeg en kunst ud af at lave fis med dem, når nu jeg har oplevet op til flere gange at de ikke vil lade mig være, selvom jeg har bedt dem gå deres vej.

• #38   6. apr 2013 Øhm, jeg har aldrig hørt om dem før.. - Hvad eh, er de? :3

• #39   6. apr 2013 Dem der kommer her, er ret hyggelige. Et gammelt ægtepar, vi snakker lidt om løst og fast.
    Jeg er både organ og bloddoner, men jeg er opdraget godt og behøver dog ikke provokerer andre folk, med deres trosoverbevisning smiley

• #41   8. apr 2013 Sidst de komforbi min daværende lejlighed bad jeg dem om at gå og ikke komme igen, da jeg ville lukke døren smed de en bibel ind igennem døren som ramte mig i nakken. Sidst jeg havde besøg af dem var jeg igang med at rengøre terrarie, så gik med slangen om halsen og da jeg åbnede døren forsvandt de temlig hurtig.

Nu er vi så flyttet på landet og ved de kommer herud om sommeren, så må vi se o jeg renser terrarie igen eller vil jeg beden dem om at skrubbe af og skrive min nye adresse på og aldrig komme igen. Mit største problem er bare at tidligere ejer var jehova:( så ved de kommer

• #42   8. apr 2013 Fed idé Wicki. Tror jeg også jeg vil prøve at tage vores boa om halsen, hvis de dukker op igen.

• #43   8. apr 2013 Lidt str forskel smiley har kp'er så ville gerne se dem i hoved med en boa. De så bare sjove ud med min lille han;)

• #44   8. apr 2013 Wicki - Ak, jeg har også skræmt min gamle underbo tilbage ned til hendes lejlighed med min gamle kp hun :b Jeg blev meget træt af at hun altid skulle komme rendende og klage over at jeg nu gik på mit gulv igen..

Kommentér på:
ARGH! Jehovas vidner!

Annonce