{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Søvn problemer? Hjælp? {{forumTopicSubject}}

Det er sådan, at jeg er kommet ind i en ufattelig dum søvnrytme

Det startede en dag, hvor jeg fik rigtig ondt i ryggen, efter at have reddet. Det gjorde at jeg ikke kunne falde i søvn, fordi det gjorde ondt når jeg lå ned - derfor endte jeg først med at sove klokken 4, men skulle dog heller ikke i skole dagen efter, pga. lockout.. De efterfølgende dage (fra i mandags til nu) har jeg så bare ikke kunnet sove, før klokken 3 eller sådan noget, og det irriterer mig grænseløst, da jeg skal op og på arbejde imorgen (kan dog sove på arbejdet, da jeg kører med mad, og derfor er passagerer i bilen), men alligevel - hvad så når lockout bliver ophævet, og der igen er skolegang??

Jeg har prøvet at ligge mig ned, og bare prøve at sove, men intet hjælper. Så ligger jeg bare der i en evighed, og vender og drejer mig, og det hjælper jo heller ikke.. Jeg har også prøvet at køre mig selv træt, med både løbeturer og jeg ved ikke hvad, og så gå direkte hjem i seng, men ej heller hjælper det..

Sååå - what to do? er så frustreret lige nu! øv altså! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søvn problemer? Hjælp?
  • #2   14. apr 2013 stå tidligt op.. stil dit ur til kl. 7, stå op og så hold dig vågen.. smiley så garanterer jeg at du sover senest 23 smiley

• #3   14. apr 2013 Prøv at stå rigtig tidligt op en dag. Så må du være træt, når du engang når hen til aftenen. det plejer jeg at gøre i slutningen af en ferie, hvis jeg er kommet ind i en dum rytme, smiley

• #4   14. apr 2013 Der har os sket for mig desværre så ved hvordan du har det smiley dov ikke af ondt i ryggen...
    Det jeg gjorde jeg holde mig selv vågen til min krop var så træt og færdig at jeg ville sove lige så snart jeg vil kunne ligge ned var vågen i 3 hele døgn... Men vil sige det er vigtig at du så først ligger dig til at sove ved en 8-9 tiden om aftenen ellers er der igen pointe i det og så stå fornuftig op gerne lidt tidligt kl 8 måske for at har du mange timer til at blive træt i igen... Det hjalp mig

• #7   14. apr 2013 Lav en døgner hvis du ikke er van til det. Har selv haft været nød til at holde mig vågen i tre dage før jeg var træt nok til at kunne sove ved en 22 tiden, derfor hvis du laver en døgner, så lad vær med at gør det for tit for så kan du ikke sove alligevel smiley Ellers så være så længe oppe du kan, & så sov maks tre timer, så er du træt så snart du bare ligger dig i din seng fordi du har sovet men ikke nok smiley

• #8   14. apr 2013 Vågn konsekvent kl 6-7 om morgenen et par dage i træk, uanset om du skal noget eller ej.
    Det er benhårdt når man først har vendt op og ned på ens søvnrytme, tro mig jeg kender det selv alt for godt, men der er ingen vej udenom.
    Den der med at lave en døgner osv., ja, det kan man også, men mine erfaringer er bare at ens krop og rytme bliver endnu mere fucked up. Sæt vækuret til en 6-7 stykker, og OP med dig, om det så kun er 2 timer du har sovet.

Desuden er det en god idé altid at holde sig til at vågne ca. på samme tidspunkt, også i weekenderne, for så vil du altid blive træt omkring kl 22-23, og vil aldrig have problemer med at falde i søvn igen.

• #10   14. apr 2013 Altså, jeg har også i en periode haft svært ved at sove, så jeg fandt sådan noget afslappende spray, som jeg havde fra the body shop julekalenderen, sprayede det ud omkring puden, tog nat briller på og så sov jeg hurtigere!
    Såååå måske kunne du også finde sådan noget spray?:) og håber du kommer til at sove godt igen snart!;)

Kommentér på:
Søvn problemer? Hjælp?

Annonce