{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Venter stadig på pakke fra Horsepoint.dk har i prøvet det? {{forumTopicSubject}}

Det er nu ved at være 2-3 uger siden at jeg bestilte et lille dækken, som var på tilbud, nogle spore og en grime, som alle var på lagre, men jeg har stadig ikke set noget til det.

Jeg købte det på www.horsepoint.dk
Har aldrig køb noget ved dem, før så ved ikke hvad deres ventetid ca. er. på hjemmesiden står der 1-21 dage. Jeg har kun modtaget en kvittering over mail, men den har jeg desværre slettet, og det er ved at være lidt tid siden.


Er der nogle der har købt noget ved dem, og hvor lang tid tog det at få det hjem? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venter stadig på pakke fra Horsepoint.dk har i prøvet det?
  • #5   7. maj 2013 Jeg venter også! smiley
    Jeg bestilte mine varer for 19 dage siden. Jeg modtog kort tid efter købet en ordrebekræftigelse via mail, men har intet hørt siden.
    Jeg har ringet til dem utallige gange - uden held. Telefonen går ikke på telefonsvarer, så der kan ingen telefonsvarer besked ligges.

    Det er super træls, da jeg jo faktisk skal bruge tingene.


  • #6   7. maj 2013 Okay, det er godt at høre, at jeg ikke er den eneste, men håber nu alligevel at det snart kommer!
    Nej, jeg har ikke prøvet at ringe til dem, da jeg tror at man skal oplyse ordrenummer, som står i kvitteringen, som jeg har slettet smiley


  • #7   7. maj 2013 Okay, mærkeligt nok, så har jeg lige tjekket min mail, hvor de har sendt mig en besked om at den nu er sendt! smiley Mega lækkert, men hold da op, virkelig dårlig service. Det må være fordi de venter til at have et vis antal ordre, til at det kan betale sig at få de sendt.. smiley

Kommentér på:
Venter stadig på pakke fra Horsepoint.dk har i prøvet det?

Annonce