'Shapewear' - Virker det? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg har købt mig en kjole, som desværre er lidt for lille - Vi taler om 2-3 cm ved brystet. Hvilket er super træls, da den er købt i Kina og importeret - Dvs er den ikke sådan ligetil at retunere - Pluds at jeg gerne vil beholde den.
Jeg vil forsøge at komme på en 'lynkur' så jeg kan få tabt de centimeter der ligesom 'genere'. Men VIS det nu ikke går som forventet (Hvilket jeg ikke tror, har kun 8 dage fra i dag af, til at tabe mig. . Og det tror jeg ikke jeg når.
Så har hørt om de dersens 'Shapewear' undertrøjer og bh. Det lyder jo - næsten - til at være for godt, til at være sandt.
Nogle der har prøvet det og kan give mig deres mening og erfaringer, og nogle som evt har et forslag for hvilke man skal købe?
Og så er der jo selvfølgelig et korset.. Det ville jeg nu helst undgå, da de er p*sse dyre. Nogen som har et forslag til et Korset til UNDER 400 kr inkl fragt?!
Knus den bekymrede Louise.
jun 2006
Følger: 40 Følgere: 50 Emner: 16 Svar: 82
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.235
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 48 Svar: 1.226
feb 2013
Følger: 1 Svar: 144
Jeg synes næsten, du skal spørge i en undertøjsbutik, om de har en løsning på problemet. Og husk at tage kjolen med, så du kan prøve den uden på undertøjet.
'Shapewear' - Virker det?