{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiv dødshjælp
  • #1   11. dec 2006 hmm ved ikk rigtig der er jo mange sider af sagen det er jo det samme med abort.. burde det være tilladt?

• #2   11. dec 2006 Nu ved jeg ikke så meget om det, med efter hvad der lige først falder mig ind vil jeg sige Nej smiley

• #3   11. dec 2006 Det er også såen jeg mener .. Kan ikke se hvorfor man bare ska ja .. vente på man dør, så ku man jo få lidt hjælp, for der er da ngen der ønsker bare at sidde såen :s

• #4   11. dec 2006 Gitzepiigen R
    Det har vel også noget at gøre med at det faktisk lykkes nogle mennesker at komme til sig selv igen.

hvorfor bare give op?

• #5   11. dec 2006 Team Rabobank - Kyllingen fra Skader-Team Turbo .
    Jeg synes det er fint med abort, men det er nok fordi jeg selv har fået en . F.eks hvis man nu ved at barnet ikke vil være normalt eller noget i den dur, så er det iorden at få det fjernet, eller hvis man lige som mig fik det fordi jeg ikke var klar og var alt for ung ..

• #6   11. dec 2006 A A : ja, nogen mennesker kan komme til sig selv, vil jeg godt give dig ret i . men hvor mange tilfælde tror du det sker i ? (:

• #7   11. dec 2006 Gitzepiigen R
    Hvorfor bare give op?

• #8   11. dec 2006 Nej det synes jeg ikke ;o)

• #9   11. dec 2006 A A : Man behøver jo ikke give op, men jeg mener bare at i nogen tilfælde må der være nogen der bare vil dø, hvorfor så ikke give dem lov til det ?

• #11   11. dec 2006 Gitzepiigen R:
    jeg synes også det er fint nok med aborter, men kan da også godt følge dem der ikke synes det skulle være lovligt.
    men hvornår skulle man så kunne få aktivsdødshjælp?
    for som AA også siger nogen kommer sige jo.

• #12   11. dec 2006 Regitze - hold nu mund. Har du planer om at få aktiv dødshjælp? smiley

• #14   11. dec 2006 Team Rabobank - Kyllingen fra Skader-Team Turbo . : Som jeg sagde før, så er der mennesker der ønsker at dø når de blir gamle. Min morfar f.eks .. Han fik abuteret begge sine ben, blev indlagt på sygehuset, og lå der i halvandet år, før de gav ham lov til at sove ind, og det sidste han sade til mig og reste af familien var hvorfor han skulle lide så længe .. Det er nok derfor jeg ser på det som jeg gør, han havde hele tiden ønsket bare at dø, så ser jeg ikke nogen grund til man ska holdes i live i halvandet år, hvor man ikke laver andet end at lige i en seng, og blive opereret hele tiden fordi man får blodpropper ..

• #15   11. dec 2006 Tenna musen .. Jeg sagde ikke noget om det var mig der skulle ha aktiv dødhjælp .. jeg behøver su ikke hjælp til det .. hah .. Det var mere gamle mennesker jeg tænkte på smukke smiley

• #16   11. dec 2006 Stine K : jeg synes også det er synd at vente så længe, men så alligevel .. Jeg fandt først ud at jeg var gravid i 9'ende uge .. der er jo nogen der ikke tænker over de ikke har fået deres røde osv. Men ja, det er synd at slå et barn ihjel der har fået hjerte osv.

• #18   11. dec 2006 ah, godt. Men du vover på så meget som at tænke på det. Snak med mig eller Rikke om det i stedet smiley

• #19   11. dec 2006 Tenna : Jeg vil gerne snakke med jer, megete gerne, men nogen gange kigger jeg efter den nemmeste løsning smiley

Stine K : Unge burde også bare være bedre til at beskytte sig .. Også mig selv, vil jeg da godt indrømme .. Mine p-piller virkede ikke fandt jeg ud af, jeg troede ikke jeg var gravid for havde spist dem lige som jeg skulle, det var derfor der gik så længe.. og for det ikke ska være løgn fik jeg faktisk først abort midt i13 uge fordi at min læge glemte sende papirene ..

• #20   11. dec 2006 Stine K : Ja, det viste sig at de ikke var stærke nok .. Ved ikke hvordan man kan gie piller ud som ikke er stærke nok .. det burde ikke være muligt ;s Jeg er kommet mig nu, det er 4 måneder siden, men var fuldstændig smadret lige efter .. jeg græd i flere dage, bare tanken om at ha slået et lille menneske ihjel ..

Kommentér på:
Aktiv dødshjælp

Annonce