{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Problemformulering - AT {{forumTopicSubject}}

Er i gang med AT7, så tænkte på om den her problemformulering er passende?
- Er der en forbindelse mellem utopi og dystopi med henblik på sammenhænge, forskelle og ligheder i forhold til teksterne Nineteen Eighty-Four og Staten, af henholdsvis George Orwell og Platon.
Håber der er nogle kloge hoveder derude, da engelsk og oldtidskundskab ikke er den bedste kombination i min hjerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemformulering - AT
  • #1   26. maj 2013 Synes den lyder lidt kringlet, men ved ikke hvordan jeg selv ville formulere det bedre. Det lyder som et spændende emne!

• #2   26. maj 2013 En god problem formulering skal ikke kunne besvares med ja eller nej, og det kan din. Endvidere er det godt at have en specifik tidsalder/årstal flettet ind i formuleringen smiley
    Min egen til eksamen sidste år lød således: Hvordan har medierne influeret på befolkningens syn på Seestkatastrofen, og hvordan har samme aktør påvirket politikernes beslutninger om en revidering af fyrværkeriloven?

Aner ingenting om dit emne, så kan ikke lige hjælpe dig, men måske du kan finde lidt inspiration i det her smiley

• #3   26. maj 2013 Helena J.: Har heller ingen bedre formulering, det var dog også bare et hurtigt udkast, da min hjerne virkelig er blevet lagt i blød i dag. Emnet er faktisk forholdsvis spændende, tror det er det første der virkelig har interesseret mig smiley

MUCOLiL: Det er rigtigt, havde lige glemt det... Det er virkelig rart at høre andres formuleringer, som inspiration, som du siger. Så har man lidt af et skelet af gå efter, en opskrift, så at sige. Tusind tak smiley

Kommentér på:
Problemformulering - AT

Annonce