{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overnaturlige oplevelser?
  • #2   1. jun 2013 Har prøvet 2 gange i stalden at dufte røg, 2 forskellige steder, og det var væk efter et par sekunder. Set skygger og høre dørenene er gået op uden der er kommet nogle, høre mit navn blive nævnt, selvom jeg har været alene

  • #3   1. jun 2013 HAHA !! smiley

  • #4   1. jun 2013 Ej nhvor klamt !!!! smiley

  • #5   1. jun 2013 * Og da jeg var mindre, så jeg indianermand nede ved et bestemt træ, han vinkede altid til mig og smilede. Kan lige så tydeligt huske det. Men han forsvandt altid når jeg gik ned til ham

  • #6   1. jun 2013 Den gang jeg flyttede var jeg rigtig tit oppe på mit nye værelse men så en dag ville jeg ik der op mere og jeg sagde til min mor at der gik en mand rundt der oppe var to den gang så kan ik selv huske det men kan stadig ik lide at være på mit værelse og kan ik forklare hvorfor! smiley

  • #7   1. jun 2013 Hmmm.. En af mine opstaldere var i stalden i dag. Og så fik jeg pludselig afvide af hendes mor 'At jeg ikke var alene' og at min ven som døde i november var her og raslede med 'vores' raflebægre, som var brune. Og jeg ved ikke lige hvordan at hun skulle kunne vide, at mig og min afdøde vens raflebægre var brune, og da slet ikke at vi plejede at rafle. Så ja. Jeg havde min første overnaturlige oplevelse i dag.

  • #9   1. jun 2013 ej hvor spændene !!! smiley MER

  • #10   1. jun 2013 Min morfar "besøger" mig på specielle dage, som da jeg blev student, eller til juleaften.. Min afdøde hund leger med stearinlys, dvs at selvom flammen er isoleret i et glas så får han flammen til at bevæge sig, og jeg siger det højst "du behøver ikke at lege med lyset jeg ved du er her" og straks bliver flammen helt rolig. .

  • #11   1. jun 2013 Har haft en tiggerdreng i min stald da jeg boede til leje på en gård.
    Jeg havde selv følelsen af ikke at være alene og kiggede mig ofte over i et bestemt hjørne af stalden når jeg striglede, hestene kiggede også altid over i hjørnet.
    Havde en "hestehvisker" ude, og hun fortalte at min hest var bange for det, for han kunne ikke finde ud af hvad det var. Hvor imod min venindes hest fortalte at det var en dreng som sad i hjørnet. Han gjorde dem ikke noget, han betragtede blot hestene. Hestehviskeren fik ham over på den anden side.
    Og jeg mærkede ikke til mere i stalden.

    Vi er efterfølgende flyttet på en anden gård, har været til clairvoyant. Og spurgte hende om vi havde ånder på gården.
    Det har vi ind i mellem, men flytter vi flytter han med. Ud af beskrivelsen og hvornår han startede med at følge så passer det på min mands morfar, det startede da han var 10 år da hans morfar døde.


  • #12   1. jun 2013 hehe Lulu og Flæskedyrene smiley

    har hat mange smiley
    en gang da jeg var lille (omkring 4 år) stod der et ældre par i vores køkken og sagde at jeg var deres datter og de ville snakke med min mor, så jeg hentede hende men hun sagde "jessica, der er ingen? der er ingen mennesker" det var fordi at de troede at jeg var deres datter som også hed jessica smiley
    Da jeg var helt lille (ca 2 år) skulle jeg en dag op af min seng (en med tremmer) da min mor kaldte inde fra stuen fordi at jeg græd, men hun kaldte og kaldte også kom hun ind og så at da jeg prøvede at komme op. blev jeg skubbet (ja skubbet) tilbage, man kunne se at mit hovede blev skubbet tilbage, så min mor løb ind, tog mig og løb ud og lukkede døren, lidt senere da hun så skulle ind på min værelse med en taborat, åbnede hun hurtigt døren, smed den hurtigt ind og lukkede så døren, og der fik hun så et omvendt kors på hånden smiley
    men har haft mange... bla. at døre,skabe og skuffer åbner og lukker sig
    vi har også en pige boende i vores gang, en pige med rottehaler som shipper og hinker frem og tilbage, og nogle gange har hun en schæfer hund med.
    der hvor vi fik Asterix og hans mor fra, der var der også ånder, man kunne direkte se hvide skygger og da jeg sagde det til min søs en dag vi var alene der ude, der sagde hun "laver du sjov med mig!" for hun hader sådan noget og sagde "NEJ! der stod fucking en lige der!" og pegede XD


  • #13   1. jun 2013 Jeg har engang da jeg arbejdede i en brugs, kigget på overvågningskameraet, jeg var alene i lokalet, men pludselig så jeg på kameraet en ekstra skygge af en person lige ved siden af mig. Da jeg kiggede var der ingen men på kameraet var skyggen der stadig. Jeg fik kuldegysninger og gik min vej, da eg kom tilbage var det væk.
    Jeg har også tit fornemmelser af at der er nogen. Kan nogen gange høre skridt men uden nogen er der.
    Mine brødre er meget følsomme. Den mindste kan se "genfærd" han har set vores afdøde kat ude på badeværelset. Han har ikke selv oplevet katten i live, men han forklarede hvordan den så ud, jeg vidste et billede af den og han sagde det var den, han har også set en mand oppe på hans værelse. Men vi ved ikke hvem det er. Min ældste bror får kuldegysninger og høre lyde føler rummet bliver koldt. På et tidspunkt sov de sammen da de var blevet bange pga. Sanserne. En nat vågnede de begge den ældste følte en kulde og frøs og hørte trin, den mindste så, så denne mand han havde set før. Så på en eller anden måde må de have en sans for det overnaturlige.


  • #14   1. jun 2013 SEJT!! smiley

  • #16   1. jun 2013 Ej hvor er det uhyggeligt at læse og høre om... får helt kuldegysninger - men det er samtidig vildt spændende.

  • #17   1. jun 2013 Nah, du kom mig i forkøbet med kuldegysningerne Maria...

  • #18   1. jun 2013 Ja det er vildt spændene !! for også kuldegysninger !! smiley

  • #19   1. jun 2013 Da jeg kom hjem fra min veninde en sen aften, ser jeg en person stå i køkkenvinduet, og tror jo at det er en fra familien. da jeg så går ind, råber jeg Halløøj ligesom jeg plejer, men ingen svare. jeg råber så igen og kigger i køkkenet og der var ikke nogen men der var et glas der væltede. da jeg så går ind i stuen står min storebror i dørkammen og jeg spurgte om det var ham men han blev bare sur og gik, og mine forældre synes også at det var lidt underligt. smiley

  • #21   1. jun 2013 smiley

  • #22   1. jun 2013 Jessica det ik sjovt! Din mor hylede mig squ helt ud af den smiley xD Vi havde knapt hilst på hinanden og så begynder hun at se min bedste ven! Fuuuck jeg var helt væk tilsidst, begyndte jo at tudbrøle xD Sorry for det forresten, liidt pinligt min virkeligt.. Virkeligt uhyggeligt smiley smiley

  • #25   1. jun 2013 nej, haha smiley
    sådan er min mor desværre XD
    det er altså ikke pinligt, jeg ville sgu da også tude xD


  • #26   1. jun 2013 Så min afdøde kat, som jeg selv havde flasket op. Den "siger" sådan nogle lyde der minder om "vi ses snart". Men han kommer ikke mere efter jeg har fået en ny flaske kat. Tror at han er "inde i" den nye. smiley Det gør mig glad at vide han ikke glemte mig. smiley

  • #27   1. jun 2013 Haha smiley !!

  • #28   1. jun 2013 Der er lidt skræmmende og hyggeligt smiley

  • #29   1. jun 2013 Ja det er mega fedt tør næsten ikke at logge af smiley vil ikke gå glip af noget!! smiley HAHA

  • #30   1. jun 2013 Tør ikke sove. xD

  • #31   1. jun 2013 haha XD
    ja, det er spændene smiley

    min søs har også en historie :
    der hvor de boede før (i svendborg på fyn) tændte hendes Anlæg rigtig højt og spillede musik HVER nat kl 00:00 præcist smiley


  • #32   1. jun 2013 hvis i ikke har oplevet noget endnu, kan i jo godt sove trygt smiley

  • #33   1. jun 2013 Min veninde's historie : Vi var på lejertur til Fanø med klassen. Mig, Melissa(Mig), og Sabina sov på værelse sammen. Den 2 sidste nat vågnede jeg ved at der var koldt på værelset. Jeg var den eneste der var vågen. Jeg så en skygge gå fra den ene side af vægen og over til den anden.... Jeg blev bange og skyndte mig og krympe mig under dynen...

  • #34   1. jun 2013 Min anden veninde's historie : Jeg vågnede op natten fordi jeg var tørstig. Der er en gang imellem mit værelse og køkkenet. Da jeg går ud i gange ser jeg en høj skygge mand (Ca 2 m) stå ved siden af køkkendøren, han havde blå bukser og skjorte på... Jeg skyndte mig og gå forbi ham og ind til min mor.... smiley

  • #35   1. jun 2013 ej har en anden historie, det var pisse klamt XD
    stod en dag sammen med min veninde og hoppede på vores vens trampolin, da jeg høre en fløjten og kigger til venstre og der står en mand lige ved siden af mig på trampolinen med blå bukser på med en brun velour jakke (sådan en jakkesæts jakke haløj) og jeg blinker så og så er han væk, det var ovre på 2 sek og jeg var pisse bange og sagde til min veninde "Mahira, hørte du lige en fløjten?" og hun svarede "nej, hvorfor?" jeg svarede så "ikke for noget. jeg synes vi skal gå hjem nu" og så gik vi
    det var MEGA klamt... XD


  • #36   1. jun 2013 og selvom det er 3-4 år siden kan jeg stadig huske hvordan han så ud smiley XD

  • #38   1. jun 2013 ja smiley

  • #40   2. jun 2013 Hvordan jagede i dem væk?

  • #42   3. jun 2013 for guds skyld ikke råb af dem!:O
    snak stille og roligt og bed dem PÆNT om at gå..
    nogle kan blive fornærmet hvis man snakker forkert eller råber og det gør bare det hele værre..
    ellers få en clevoriant ud som kan å dem væk smiley


  • #43   6. jun 2013 Ej hvor er det underligt!! Er sindssygt glad for at der er kommet så mange historier!! Det gør jo også hestegalleri meget sjovere når vi er så mange der elsker at høre om det samme !!! smiley smiley

  • #44   7. jun 2013 haha ja smiley

  • #45   3. aug 2013 OMG ... NYT NYT NYT!!
    Kender i det slot hvor den hvide hund spøger ...? Det slot som karoline matilde-? Havde en affære med struensee nede i hendes store badekar??? Nårh men min fasters kæreste Ivan arbejder på det slot ... OM NATTEN ... Bla. smiley
    Og det spørger for vildt!!!! Om natten... Men han har så fortalt mig at en sen aften da han havde lukket slottet var der lige pludselig lys oppe i salen. Han gik så tilbage og op i salen igen og så en mand i rødt langt tøj, det tøj som man brugte i gamle dage noget soldat tøj tror jeg nok. Nårh men så sad manden med det røde tøj og spillede klaver, Ivan går så bare videre igennem og sagde Hej uden at tænke over at der sad en mand og spillede klaver om natten, hvilket jeg også undre mig meget over. Men han går videre, og lukker slottet igen. Nårh nu til "den hvide hund." Kender i ghost busters eller spøgelses jægerne programet? Men de har så været ude på det slot og filmet. Og der har man fundet ud af at "den hvide hund" er en GRAVHUND!!! Sært ik? Men der er så en lang gang hvor at for enden af denne gang er der et stort flot guld spejl hvor at man har filmet gravhunden komme løbende fra den ene ende af gangen til den ende hvor spejlet stod og så hoppe ind i spejlet.... SYGT.... Man har også filmet .... OMG lige mens jeg skriver det her har døren til rummet lige smækket smiley ... Haha nårh men man har også filmet en gennemsigtig spøgelsesagtig tennisbold flyve ud at spejlet ... Og gennem slottets kirke... Der er også sket det at der er døre der ikke kan låses bliver låst. Altså der er en dør som der ikke er nøgle til, som er blevet låst imens der har været rundvisning og man kan ikke låse den dør overhovedet !!!!!!!!! Med MEGET mere....
    Men så havde familien og jeg fået en rigtig god rundvisning på slottet af Ivan og vi har set hemmelige rum som ingen andre har set vi har været nede under slottet vi har været igennem ting andre folk ikke må komme igennem smiley og været nede i badekarret karoline matilde havde været i... Men det aller første rum vi gik ind skete der noget.......
    Jeg sætter mig på en stol og for pludselig ond i halsen, jeg går derefter over til vinduet og for det dårligt jeg bliver svimmel. Men det var ikke en almindelig svimmel det var meget ubehageligt det var underligt, min far løber hen til mig og griber mig, jeg var ved at falde. Jeg kaldte så på de andre som var halvt ude af rummet jeg bryder sammen i gråd og ved ikke hvorfor. Men da vi gik videre og var ude af rummet var alt normalt igen... Det er sq der mærkeligt ??!! Og faktisk hver morgen kl. 5 kommer der duk oppe på spejlet oppe over karoline matildes badekar og badekarret bliver varmt som om at der er nogle som lige har været i bad...

    SEJT IK??? smiley smiley ...???!!


  • #46   3. aug 2013 Nærmere uhyggeligt smiley

  • #48   4. aug 2013 Hihi ja min faster og Ivan har en lejlighed på slottet. Så de er nogle gange de eneste XD og noget af det bedste af det er at jeg må komme med på arbejde OM NATTEN smiley så der kommer HELT sikkert mere! smiley

  • #50   4. aug 2013 I vores gamle hus er der sket en del..
    Vi havde taget et billede af vores hus udefra, og i mit gamle værelse er der et ansigt hvilket ligner en mand med en hætte af en art.. dog har jeg aldrig selv oplevet noget inde på det værelse af hvad jeg husker..

    En dag også i mit gamle hus var jeg ALENE hjemme med min veninde.. vi havde hund nedenunder.. Vi sad og legede med my little pony (skal lige siges vi var 8 år)
    Og så lige pludselig tænder min CD afspiller.. Stikket var hevet ud og der var ingen cd i.. jeg går så hen og banker en gang på den og så går den ud, og lige efter den var gået ud er der en der kalder på os nedenunder.. jeg troede jo det var min mor så jeg løb ned af trappen og ud i bryggerset.. men der var ingen, min hund står dog med rejste børster og kigger ud gennem døren..

    Og i mit nye hus, inde på mit værelse har jeg en lampe.. Det er sådan en som ikke har en tænd/sluk knap. men man skal røre selve jernet på lampen for at tænde og slukke..
    Jeg sidder tit med den tændt, hvor den lige pludselig er gået ud..
    Og så sent som igår slukkede den, så tændte jeg den, så slukkede den igen osv..
    Og lampen reagerer ikke på insekter og lignende.. smiley


  • #52   5. aug 2013 WOW hvor klamt !! Det skal jeg nok smiley og hvis det bliver til noget vil jeg PRØVE at filme det til jer!! smiley smiley

  • #53   5. aug 2013 Jeg bor i et gammelt hus, det er over 100 år gammelt! smiley og har faktisk også fundet et billede der er taget udefra hvor der står en hvid skikkelse oppe i mit gamle værrelses vindue. Har heller ikke oplevet andet end at mit fjernsyn engang har slukket af sig selv, og at jeg kun for maridt over i det ene hjørne, og fik så derfor rykket om. jeg har faktisk aldrig kunnet lide at være oppe på det værelse, eller at sove i det værelse. Jeg er nu flyttet nedenunder og mine forældre har fået det værelse og jeg har faktisk hørt nogle underlige lyde som at nogle går rundt men ellers ikke noget overhovedet smiley

Kommentér på:
Overnaturlige oplevelser?

Annonce