Ride igen efter 7 måneder! {{forumTopicSubject}}
Hej HG!
Jeg er bare så glad, for igår og i dag red jeg min hest Achilleus for første gang i 7 måneder! Altså han blev opereret i Februar for kissing spines og har måtte arbejde med ham fra jorden af i 7 måneder. Det var godt nok hårdt, men til gengæld er vores bånd dog også blevet meget stærkere
jeg plejer at ride okay højt dressur og spring niveau og ride næsten hver dag. Også pludselig ikke at kunne ride var meget svært og mærkeligt
men heldigvis har min mor en islænder som jeg dog en gang imellem måtte hygge ride på
jeg har dog også fået lov til at låne min venindes pony 1 gang om ugen, hun er så sød
så heeelt i stå er jeg ikke
men glææææder mig til vi kan tide ordenligt igen
ville bare lige dele min gæde med jer
hvad har I lavet i dag?
Blogger
Følger: 74 Følgere: 267 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.982
nov 2010
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 127
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.282
Jeg har haft min første dag i netto idag.. Fik så lige brugt 5 timer på at læse deres butikshåndbog! Og bagefter var det en tur omkring posthuset og hende mine nye ridebukser og et hønet, til når tøsen kommer hjem :D.
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 780
Tillykke med at du nu må ride den igen!
Idag har jeg bare nydt dagen, har fødselsdag, så har stort set intet lavet
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Jeg har også haft en succes oplevelse med min hest i dag. Jeg har ikke kunnet få hende ind fra fold, uden kamp, men i dag, da jeg trak hende ud ad et andet led på folden, gik hun bare direkte ud, uden problemer. Så bliver man jo rigtig glad! Oveni det, var hun for første gang i en måned helt afslappet på ridebanespringning, så det er egentlig to gode oplevelser.
Ride igen efter 7 måneder!