{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Ride igen efter 7 måneder! {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Jeg er bare så glad, for igår og i dag red jeg min hest Achilleus for første gang i 7 måneder! Altså han blev opereret i Februar for kissing spines og har måtte arbejde med ham fra jorden af i 7 måneder. Det var godt nok hårdt, men til gengæld er vores bånd dog også blevet meget stærkere smiley jeg plejer at ride okay højt dressur og spring niveau og ride næsten hver dag. Også pludselig ikke at kunne ride var meget svært og mærkeligt smiley men heldigvis har min mor en islænder som jeg dog en gang imellem måtte hygge ride på smiley jeg har dog også fået lov til at låne min venindes pony 1 gang om ugen, hun er så sød smiley så heeelt i stå er jeg ikke smiley men glææææder mig til vi kan tide ordenligt igen smiley

ville bare lige dele min gæde med jer smiley hvad har I lavet i dag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ride igen efter 7 måneder!
  • #1   12. jun 2013 Tillykke! Det er en fed fornemmelse! smiley

• #2   12. jun 2013 Det var så fedt! Haha, for FØRSTE gang i mit liv var jeg lige ved at græde af nervøsitit/glæde haha smiley ej, men Achilleus er stooor og pludselig blev alle mine veninders ponyer meget små hehe. Han sagde INGENTING til at få rytter på igen og det er ialligevl 7 måneder siden og han er jo en en unghest smiley han var simpelthen så glad, han virkelig nød det! ligsom jeg smiley

• #3   12. jun 2013 Ej hvor lækkert! Det er altid dejligt når man får den følelse :D. Og især når man ved at ens arbejde har båret frugt ;).

Jeg har haft min første dag i netto idag.. Fik så lige brugt 5 timer på at læse deres butikshåndbog! Og bagefter var det en tur omkring posthuset og hende mine nye ridebukser og et hønet, til når tøsen kommer hjem :D.

• #4   12. jun 2013 Ej hvor er det fedt! Kender "desværre" (ved jeg ikke om man kan kalde det :P) følelsen, men kan forestille mig at den er helt fantastisk! smiley
    Tillykke med at du nu må ride den igen!

Idag har jeg bare nydt dagen, har fødselsdag, så har stort set intet lavet smiley I skolen har folk bare hentet mine smøger og alt muligt til mig, hehe smiley Også meget fordi jeg har knæproblemer, så har ikke nemt ved at gå hele dagen (hvilket er træls, når jeg er i et køkken kl 8-14 hver dag), hehe. Og så har jeg lavet kage til dem på skole, og ellers bare slappet af og nydt at min far lavede lasagne heeeeelt fra bunden af idag smiley Han plejer at bruge Knors færdigpakker, så idag var det helt anderledes med gulerødder, ost og masser af bechamelsauce i, mums!! smiley

• #6   13. jun 2013 Fedt, tillykke smiley

Jeg har også haft en succes oplevelse med min hest i dag. Jeg har ikke kunnet få hende ind fra fold, uden kamp, men i dag, da jeg trak hende ud ad et andet led på folden, gik hun bare direkte ud, uden problemer. Så bliver man jo rigtig glad! Oveni det, var hun for første gang i en måned helt afslappet på ridebanespringning, så det er egentlig to gode oplevelser. smiley

Kommentér på:
Ride igen efter 7 måneder!

Annonce