{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

what to do... {{forumTopicSubject}}

sagen er den at jeg har slået om med min kæreste jeg var sammen med 2½ år. nu har jeg så en anden ven som gerne vil komme iaften.. han vil selvfølgelig sove her. da vi skal se ringenes herre. (åh gud hvor jeg ikke gider) smiley men hva fanden..
jeg vil egentlig gerne for det ensomt her. men føler mig lidt som et svin. det en uge siden min nu eks flyttede ud. og har smidt alle mine venner væk pga ham. så nu vil jeg jo gerne bare være sammen med dem jeg nu har tilbage.:(
hvad fanden gør jeg... BTW er han ret sød ham der kommer. (og det føler jeg mig endnu mere svinsk over. men ja.:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  what to do...
  • #1   16. jun 2013 Jamen hvis det bare er en ven der kommer, så er der da intet galt i det? smiley

  • #2   16. jun 2013 Nå i har slået op, er der jo på ingen måde noget som helst at føle sig "svinsk" over. smiley Bare se at komme videre med livet, og sørg for at få mest muligt ud af det. smiley

  • #3   16. jun 2013 jamen årh han har det bare så dårligt og jeg er bare skide glad. altså sådan at det er hlt utroligt. smiley
    men altså ja for pokker den er lidt dum.:(


  • #4   16. jun 2013 Hvis det kun er en ven og ikke en flirt så er det vel ok. Og hvis det ikke er, så har du jo altid ret til at være et svin og skide på ex'en. Det bestemmer man jo selv hvor meget man har samvittighed til.

    Jeg ville selv synes det var tarveligt at finde en ny så hurtigt. Især når i var sammen så længe, men det er jo bare mig.


  • #5   16. jun 2013
    Jeg ville ikke have det svinsk, heller ikke selvom det var mere end en ven.
    Man kommer over brud på forskellige måder og nogle er hurtigere videre end andre, fordi følelserne måske var ret døde i forvejen og man skulle tage sig sammen til og få det sagt.

    Man kan ikke gå og have det dårligt, over at den anden havde det dårligt. Man kan jo ikke rigtigt gøre den person glad, for det de er kede over kan man ikke ændre.


  • #6   16. jun 2013 lady. det præcis sådan jeg har det. men vores forhold har været ret øv det sidste halve år hvor jeg har følt han var min ven. hvor jeg har kigget for meget efter fyre hvis i forstår. har lidt glemt han var min kæreste.
    og altså vi startede med at snakke sammen igen igår mig og min ven ellers har jeg ikke set ham 1½ år. ca. og ja det nok bare ens mave der driller lidt. for han er sød har et mål med sit liv og ja det giver sådan lidt sommerfugle i maven at jeg endelig er fri igen men alligevel bundet af min samvittighed.:(


Kommentér på:
what to do...

Annonce