{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Vasking af hest.. {{forumTopicSubject}}

Hvor ofte vasker I jeres hest med sæbe? Og hvordan gør I det? Tager i hele hesten i sæbe med en gang eller tager i feks først forpart, så bagpart så ben osv (ikke li den rækkefølge) så den ikke står for længe med sæbe på kroppen? Har kun vasket min med sæbe i man og hale, ellers bare med vand:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vasking af hest..
  • #1   5. jul 2013 Jeg vasker ikke så tit med sæbe, når jeg gør sæber jeg bare hele kroppen ind, bortset fra hovedet. Også vasker det ud når det hele er sæbet ind! smiley

• #2   5. jul 2013 Har vasket mine små 1 gang i sidste måned med skælshampo alle steder undtagen hovedet smiley

• #3   5. jul 2013 Jeg vasker mine når de trænger og inden stævner. Så det er ca hveranden uge fra april til oktober.
    Vasker hele kroppen, hale og man på engang og altid mindst 2 gange! smiley

• #4   5. jul 2013 Min skimlede bliver vasket med sæbe på hele kroppen hver gang vi skal til stævne.. Skyller hele kroppen - sæber det hele ind - og skyller hele kroppen igen bagefter..

Halen plejer jeg at vaske dagen inden stævne..
    Den brune bliver skyllet når hun er svedt efter ridning, men bruger sjældent sæbe.. smiley først når hun er fedtet/kedelig i pels vil jeg bruge sæbe..

• #5   5. jul 2013 Laura er foreløbig i år blevet vasket over det hele med sæbe en enkelt gang og man/hale med sæbe og rent vand på resten en enkelt gang. Det bliver nok til mindst en gang mere af hver i år. Hvis det er varmt, tager jeg det ikke så nøje med rækkefølgen, men er det en smule køligt, tager jeg først ben, så hale, derefter man og så resten af kroppen, så hun er våd kortest muligst tid på ryg og rumpe.

• #7   5. jul 2013 Lami bliver vasket i sæbe på en gang og skyller bagefter, det sker når jeg skal til stævne.

Jeg tager en halv spandvand og putter sæbe i den, hvor jeg bruger en svamp til at gnubbe hende ind i det:)

• #9   6. jul 2013 bruger aldrig sæbe smiley Måske en SJÆLEN gang imellem i halen smiley

• #10   6. jul 2013 Hmm.. Vores bliver vasket med sæbe på halsen, i sadellejet, ved gjorden, mellem bagbenene og bag ørerne hver anden dag ca. Altså de steder hvor de sveder under træning. Vi har en shampoo som ikke skal skylles af bagefter.

• #11   6. jul 2013 Jeg vasker inden stævner el.lign.(Skue, kåring).
    Freja er blevet vasket én gang med shampoo i år, og hun skal vaskes på torsdag igen.
    Ellers bliver hun bare skyllet, hvis hun har svedt efter træning smiley

Kommentér på:
Vasking af hest..

Annonce