{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Hjælp til at sige "Nej" søges. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at min kæreste tager med en masse venner på ferie på lørdag og en uge frem.

Han bor i Randers og jeg i Silkeborg (en afstand på 50 km, og knap en time kørsel hver vej).
Jeg har det ikke specielt god med at han tager afsted, og han kommer derfor ned og sover ved mig her fredag til lørdag, og jeg kører ham derefter til Billund lufthavn (80 km fra Silkeborg, ca 1,25 timer), i min brors bil, som jeg har lånt (ret ny bil).

To af kærestens kammerater, som også bor i Randers, spurgte så i går, om jeg ikke også ville køre dem derned.
Det er jeg altså ikke interesseret, men har virkelig svært ved at sige nej, når jeg nu ved de hænger lidt på falde-rebet! Selvom de gerne vil betale.

Jeg gider ikke bruge 5 timer i en bil.
Jeg skal have min brors hund med, hvis det er, da jeg passer den.
Jeg skal høre min bror ad om det er ok.
Jeg kommer højest sansyligt også til at hænge på at køre dem hjem igen.
Jeg har ikke lyst til at køre så meget i en ny bil, med i hvert fald en person jeg slet ikke kender.
Kommer jeg med undskyldninger der omhandler turen til Randers, er min kæreste nervøs for, at de bare vil finde en måde at komme til Silkeborg på - det gør det da også lidt mere ok, men ville jo gerne have tiden med kæresten, og han kan ikke koncentrere sig om noget kærligt, hvis der er kammerater i nærheden (det ved vi begge godt).

Jeg kan hverken finde på en undskyldning, eller har nogen ide om, hvordan jeg siger fra uden undskyldning?

Håber i vil være så venlige at give mig et par råd eller et spark! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at sige "Nej" søges.
Kommentér på:
Hjælp til at sige "Nej" søges.

Annonce