{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

bedste veninde, hvor er hun ond {{forumTopicSubject}}

jeg var bedste veninder med en pige, og pludselig i sidste måned skriver hun "vi kan ikke skrive sammen mere" og jeg brød self sammen, hun betød så meget og havde hjulpet mig med så meget så her igår, en måned efter skriver hun "heii smiley " jeg bliver forvirret og skriver hvor det kan være hun skriver til mig og får at vide at vi kan skrive sammen igen smiley bliver jo OVERGLAD smiley
så senere år jeg at vide at jeg ikke skriver ordentligt og at det var fordi at jeg havde kaldt hendes mor en k*lling (skal lige siges at jeg bare gav hende ret, hun sagde "min mor er bare en k*lling" og jeg sagde "ja, en k*lling" og så skriver hun at vi kan kun skrive sammen en gang imellem, og pga jeg har problemer her hjemme og har det ikke godt psykisk, skriver jeg at jeg altså har brug for en jeg kan stole 110 % på og ikke flere af dem man sådan lige skriver med en gang i ugen, og hun skriver at der jo også er 3 års forskel og jeg forklare at min hjerne er lidt bagud så derfor har jeg det bedst med folk der er yngre end mig, og så siger hun at jeg skal gå nogle klassetrin ned og jeg siger jeg er allerede 1 klassetrin nede og jeg vil da ikke længere ned og så siger hun at det hele er min skyld og så skriver hun at med at skrive en gang imellem igen og jeg skriver at det har jeg ikke brug for og så skriver hun så er det dig valg , farvel
nu sidder jeg og tuder smiley
det er ikke fair

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedste veninde, hvor er hun ond
  • #1   29. jul 2013 det ved jeg godt, men når vi har været bedste veninder i 1 år er det jo hårdt bare at sige farvel og det er underligt at det først kommer nu at jeg er for gammel til at skrive med hende

• #2   29. jul 2013 men når jeg er som jeg er kan jeg ikke finde en rigtig bedste veninde smiley

• #3   29. jul 2013 nej, i den by jeg bor i er jeg venner med 3 og ingen af dem er rigtige venner, det er dem man sådan lige skriver med en gang imellem...

• #4   29. jul 2013 For mig er det jordens undergang XD

• #5   29. jul 2013 Som staldhavløkkegård skriver så er hun altså ikke værd at samle på smiley desværre

har selv lige været igennem det, men en som sagde at jeg var hendes bedste veninde, og mig og en anden fra klassen var de eneste rigtig veninder hun havde, og indtil hun mødte os havde hun ment at veninder var lige til at lukke op og sk*ide i, og blah blah blah.
    Og så fra den ene dag til den anden vil hun ikke snakke med os.
    Mødte hende kort til Roskildedyreskuet hvor vi havde aftalt at følges til dyreskue festen.
    Vi ringede til hende flere gange og skrev til og hun svarede ikke, har skrevet til hende to gange siden, uden svar -_-
    Vi havde det rigtig godt sammen, men hvis det er sådan der hun skal opføre sig, så gider jeg ikke spilde tid på hende

• #6   29. jul 2013 Jeg mistede også min bedste veninde, for et par år siden. Vi hang sammen som ærtehalm, men vi voksede ganske enkelt fra hinanden, og jeg begyndte at kunne se hvordan hun havde næsten bestemt over mig hele tiden. Hun måtte alt, jeg måtte intet. Så jeg sagde stop, og vi snakkede ikke sammen mere. Det er virkelig hårdt, for hun betød meget for mig, men sådan er livet nu engang desværre.. Jeg har mig nu en kanon god ny bedste veninde, som overstiger alle andre :).

Så op med humøret! Du skal nok finde en at snakke med.
    Ellers skal du være velkommen til at skrive til mig, hvis du vil have en at skrive med. Min PB er altid åben :).

• #7   29. jul 2013 smiley

• #8   29. jul 2013 1 år er jo ikke lang tid. smiley

Jeg har lige været uvenner med min bedsteveninde gennem 10 år, dét er ikke sjovt! smiley

Og som der bliver skrevet, når hun opfører sig sådan overfor dig, er hun ikke værd at samle på. smiley
    Du skal nok finde en anden, ordenlig, bedsteveninde. smiley

Og bare fordi man er bedsteveninder/venner, behøver man ikke at skrive sammen hverdag. smiley
    Min idag aller bedsteveninde nogensinde, kan der smilt gå 14 dage til en måned mellem at vi skriver, men tilgengæld, ved vi at vi altid kan regne med hinanden. smiley
    Og min bedsteven kan der godt gå mindst en måned mellem at vi snakker sammen, men igen, vi ved at vi altid er der for hinanden. smiley

• #9   29. jul 2013 Sacha&Natasha : men der var intet, hun bestemte ikke, jeg bestemte ikke vi havde det lige og havde det skide sjovt sammen og vi har begge støttet hinanden i en masse, jeg måtte enda lyve for hendes søs pga hende
    Tak smiley

• #10   29. jul 2013 Blanca : det er lang tid at spilde på en som så ikke vil alligevel smiley
    hold da op smiley
    Kan bare ikke finde gode veninder, jeg har en god veninde nu og så har jeg en masse af dem man lige skriver "heii, hvordan går det" en gang om måneden smiley
    Det ved jeg godt, men når jeg har det dårligt psykisk har jeg brug for en jeg kan skrive med når jeg får brug for det, og jeg får tit brug for det smiley

• #11   29. jul 2013 så finder jeg ud a NU at det hele bare var en stor joke, hun har aldrig stolet på mig og har bare sat og løget overfor mig! omg, kunne mit liv blive værre? nej det tror jeg ikke

• #12   29. jul 2013 Du skal ikke spilde din tid på hende, ved at det er svært.
    Glem hende.

Jeg mente at hvis jeg mistede en af mine gode veninder (som jeg jo så gjorde) så ville jeg blive mega ked af det, men det gjorde jeg ikke.
    Jeg blev nærmere vred på hende, men jeg havde lige som gjort mit, kan man sige, og hvis hun ikke ville, tja så var der lige som ikke noget at gøre.
    Jeg havde vigtigere ting at tænke på end en tøs som ikke ville snakke med mig.
    Jeg var selvfølgelig lidt ked af det, men hun var ikke værd at spilde energi på når hun opførte sig sådan

• #13   29. jul 2013 jeg har også skrevet at jeg ikke gider hende mere

• #15   29. jul 2013 er jeg også efter jeg fandt ud a det sidste

• #16   29. jul 2013 Jeg havde det også rigtig sjovt med min veninde, slet ingen tvivl om det :). Men som sagt vi voksede fra hinanden. Og det sker bare desværre :).
    Som de andre siger, hun er ikke det værd når hun opfører sig sådan.

Og det var så lidt :).

• #17   29. jul 2013 så da jeg skrev at jeg ikke gad hende mere farvel, så skriver hun bare "godt, så er mit liv fuldendt" omg! er ikke engang ked af det efter jeg har set den side af hende, er mere sur på hende for at have løjet for mig i 1 år
    pigen er kun 11 hvordan kan hun være sådan?

nej, håber bare jeg kan finde en ny bedste veninde smiley

• #18   29. jul 2013 Hold da op o:. Sikke en opførsel.

Det gør du helt sikkert :).
    Jeg mødte (nu) bedste veninde til et stævne for 4 år siden. Vi startede med at snakke fordi jeg spurgte hende hvad hendes pony hed, og derfra kørte den bare :).

• #19   29. jul 2013 man behøver ikke at have en 'bedste veninde' smiley
    man kan godt bare have nogle gode venner/veninder

Kommentér på:
bedste veninde, hvor er hun ond

Annonce