{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opsætning af lampe 59.900 kr.
  • Udskiftning af udendørs vandhane 90.000 kr.
  • Udskift et glass 180.000 kr.
  • Opsætning af bruseamatur 100.000 kr.
  • Fylde jord i hul 150.000 kr.
  • Ophæng af tv-ophæng, hylde, knage og et spejl 70.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skinnende ridestøvler!
  • #1   12. aug 2013 Du skal have en speciel kiwi creme, som man kun kan få på udenlandske hjemmesider:) alt andet kan ikke bruges

• #3   12. aug 2013 Jeg har prøvet med 2 forskellige andre slags skocreme og pudsemiddel og der er ikke noget andet end det bestemte fra kiwi der kan få læder til at ligne lak!

• #5   12. aug 2013 Jamen så fortæl dog pigen hvad det er hun skal bruge i stedet for at kritisere mig.

Du skal bruge vand, vat, kiwi parade closs, en bomulds klud, en ligter og en nylons strømpe.

Du kan bruge alm. skosværte og ligter, men så bliver resultat ikke det samme og kan skalle af med tiden.

Det gode ved Kiwi parade closs er at støvlerne bliver meget nemme at holde rene og når man har lagt mange lag på sine støvler skal du bare pudse dem op med en nylonstrømpe.

du kan søge på youtube.dk så får du et godt indblik i hvad du skal gøre smiley Håber det hjalp dig lidt:)

• #7   12. aug 2013 Kan den metode evt bruges til at opfriske lak-læder?

• #8   12. aug 2013 Alm. Kiwi skosværte kan også gøre tricket.
    Puds dem først alm. og påfør skoværte, som pudses op med en skobørste og evt. en nylonstrømpe. Derefter påføres endnu et lag skosværte, som kun pudses let ind i støvlen. Derefter flamberer du overfladen på støvlen let over med en lighter (jeg har brugt en stor gasbrænder, det er meget lettere hvis man kan håndtere et sådant instrument), og så skal man være hurtig til at pudse overfladen op med en nylonstrømpe med vat i! Der skal lægges kræfter i.
    Det kan være, at man skal lave denne procedure et par gange før man får en "langtidsholdbar" lak, men hos mig er det næsten et år siden jeg sidst har brændt dem, og mine støvler har stadig lak-looket smiley

• #9   12. aug 2013 jeg spørger måske dumt - men ødelægger man ikke læderet/støvlerne? smiley

• #10   12. aug 2013 Man kan også bruge en hårtørre istedet for en lighter. Man skal bare få sværten til at "smelte" smiley

• #11   12. aug 2013 har nu været på youtube og set at der som afslutning bruges kiwi parade gloss - googlede dette og kom ind på en side hvor der bliver advaret mod at for meget brug af "glossen" ødelægger læderet - det virker åbenbart udtørrende

så tror jeg vil nøjes med alm. kiwi skocreme eller lignende.

OBS kiwi parade gloss kan faktisk købes i DK på www.shop.lgf.dk - til dem der tør smiley

• #12   12. aug 2013 Tak for hjælpen, jeg vil prøve med alm. kiwi sko creme og så skal jeg nok melde tilbage om det virker smiley

Kommentér på:
Skinnende ridestøvler!

Annonce