{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læse mit tysk igennem - 150 ord?
  • #1   28. aug 2013 Ja smiley

• #2   28. aug 2013 Dejligt

Es war ein Freitagabend, ich war auf dem Weg zu hause. Ich habe das Café schließt allein und nur der Gedanke um der U-Bahn in der Nacht verschreckt mir. Ich geht allein in die düster Straße, es war kalt und keine Licht. Mein Mobiltelefon hat nicht mehr Strom, so ich hat wirklich kein Licht. Wenn ich kommt zum der U-Bahn, ein alter Mann sieht auf mir seit langem. Ich findet er düster und sieht nicht auf er. Aber plötzlich er nahm seine Jacke auf und begann nur so, nimmt die Kleidung aus mir. Ich in Panik geraten, rüft und schreit als hoch ich konnte, aber kein höre mir. Der U-Bahn kam und ein alter Frau aus gegangen, sie sieht auf den Mann. Sie fängt an rufen auf er und er loslasst mir. Die alte Frau sagt zu mir dass ich wegkommen! Ich gehen in die U-Bahn, und i sieht der Mann und die Frau verlassen der Bahnsteig.

• #3   28. aug 2013 Zum og zur er sammentrækninger af hhv. zu dem og zu der, derfor kan du ikke skrive "zum der U-Bahn". "Ich gehen" gehe er forkert bøjet. Du giver U-Bahn forskelligt køn teksten i gennem.
    Mit tysk er vist lidt mere rusten end jeg lige havde regnet med smiley

• #4   28. aug 2013 Rigtig mange forkerte bøjninger. Måske du har brug for genopfriskning hvornår ordet bøjes rigtig. Hvis du ved hvad jeg mener - ich habe, du hast, er hat osv. Held og lykke.

• #5   28. aug 2013 Rigtig mange forkerte bøjninger. Måske du har brug for genopfriskning hvornår ordet bøjes rigtig. Hvis du ved hvad jeg mener - ich habe, du hast, er hat osv. Held og lykke.

Kommentér på:
Læse mit tysk igennem - 150 ord?

Annonce