{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Pris på part? {{forumTopicSubject}}

Først; Undskyld, men jeg blev lige inspireret af et andet emne. Er nemlig lidt i tvivl, om prisen på min annonce er sat for højt?

Heeej hestemennesker!

Det er sådan, at jeg leder efter en halvpart til min pony.
Hun er cirka 145 cm høj, 3½ år gammel og hun står i en mindre by i Sønderjylland.
Hun er sød og venlig, altid nem at håndtere, bliver ikke sådan lige bange.. Hun er 3/4 islænder. smiley
Hun er tilredet bidløst og uden sadel. (ønsker ikke diskussion, om det er forkert at tilride uden sadel....)
Jeg forventer, at parten fortsætter den bidløse ridning...
Jeg har ikke et alderskrav, og jeg ser meget gerne, at man måske får en lille smule "undervisning" af mig selv, bare i starten, så parten lærer pony at kende. smiley Dette vil være gratis eller i hvert fald følge med i prisen..
Det vil primært være skovtursridning, men det er også muligt at ride på ridebanen - alt efter hvor meget pony kan klare.
Hun går i løsdrift, så der er ikke nogle "pligter" udover at nusse om hende og behandle hende, som var hun partens egen. Jeg tænker en 3 dage om ugen, men det kan man snakke om. Har sat prisen til 300... Mener I, at dette er for meget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på part?
Kommentér på:
Pris på part?

Annonce