{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Nogle der vil rette mit fransk? {{forumTopicSubject}}

Mangler en til at læse det igennem for fejlsætninger - ting der ikke giver mening. Det er 200 ord. En venlig sjæl derude, der kan sit franske? Kærligst Mira smiley


Je suis une fille qui s'appelle Mira. J'ai seize ans et mon anniversaire est le 5 julliet. J'habite a Virum, Rue de la Virumgade. J'ai tojours vécu dans Virum dans une maison avec mon parents. J'ai un père, une mère et un frère. J'ai aussi un chien, c'est un chien de coton. Je travaille comme baby-sitter pour 2 enfants qui sont 2 et 6 ans.

Dans mes loisirs, j'aime etre avec mes amis. Dans le weekend tous le jeunes nous faisons les même choses, nous allons dans des discothèques ou dans des bars. J'adore danser et faire la fete.
J'aime aussi écouter de la musique, de temps en temps je joue du piano. j'ai pris de lecons de piano pendant 6 ans mais je ne le fait plus. Ma famille est très musical, je n'ai pas beaucoup de temps pour plus.

Je voyage beaucoup. c'est génial de découvrir des cultures et aliments différentes.
J'ai ma famille à Bruxelles, exactement ma tante et mon oncle. Quand j'ai fini l'école, je me rendrai dans un pays de langue française par example Haiti.

Après le lycée, je veux être un travailleur social. pas encore. Ou peut-être que je vais lire la psychologie. Je ne sais pas encore. Mais je veux travailler avec des gens et des défis.


Andre forumemner med "Nogle der vil"
Nogle der vil
nogle der vil lave en?? bare en alm.
Skrevet af: Kaya Riise Jensen - 12. dec 2015
nogle der vil
Nogle der vil lave en fototime eller skal jeg lave en ??.
Skrevet af: Amigo Ferrari My Best Friend <3 - 28. maj 2015

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der vil rette mit fransk?
  • #1   7. okt 2013 Lav dine lektier selv smiley

  • #2   7. okt 2013 Karina: Det er jo ikke lektier? Det er en tekst hun selv har skrevet og spørger blot om folk vil kigge den igennem for fejl! Hun kan jo ikke selv lave det, hvis hun ikke selv kan se de fejl der er i.

  • #3   7. okt 2013 Karina: nu spurgte hun til en der ville rette det igennem for fejl? Det er ikke værre end dem der rent faktisk spørger til svar!
    Suk så en igår hvor hun ville have svaret på hvornår den kolde krig sluttet, wtf det ville tage en 2 sek på google!

    Nå men tilbage til emnet.. Jeg er desværre meget rusten og ringe til fransk på trods af at jeg havde det i 3 år men mit skriftlige har altid været bedre end mundtlige og det lyder fint for mig smiley


  • #4   7. okt 2013 Karina, lektierne er lavet? Prøv dog at læs indlægget igennem først. Jeg mangler en til at fortælle mig om nogle af de sætninger jeg har konstrueret ikke giver mening. smiley

  • #5   7. okt 2013 Har skam læst de 2 linier der er på dansk smiley og har forstået du vil have det rettet , lyder bare meget som lektier og snyd så slaaaaap i bare helt af smiley

  • #6   7. okt 2013 Her er så den rettede tekst. Du har ikke lavet så mange fejl. Det er flot smiley

    Je suis une fille qui m'appelle Mira. J'ai seize ans et mon anniversaire est le 5 juillet. J'habite à Virum, la rue s’appelle Virumgade. J'ai tojours vécu à Virum dans une maison avec mes parents. J'ai un pére, une mère et un frère. J'ai aussi un chien, c'est un chien de coton. Je travaille comme baby-sitter pour 2 enfants qui ont 2 et 6 ans.

    J’utilise mon temps libre avec mes amis. Les weekends tous les jeunes font les mêmes choses. Nous allons dans des discothèques ou dans des bars. J'adore danser et faire la fête.
    J'aime aussi écouter de la musique. De temps en temps je joue du piano. J'ai pris des lecons de piano pendant 6 ans mais je ne le fais plus. Ma famille est très musicale, je n'ai pas beaucoup de temps pour faire plus.

    Je voyage beaucoup. C'est génial de découvrir des cultures et des aliments différents.
    J'ai ma famille à Bruxelles - ma tante et mon oncle. Quand j'ai fini l'école, je me rendrai dans un pays de langue française - par exemple Haiti.

    Après le lycée, j’aimerais dévenir un travailleur social. Pas encore. Ou peut-être que je vais étudier la psychologie. Je ne sais pas encore. Mais je veux travailler avec des gens et des défis.


  • #7   7. okt 2013 Tusind tak Ann, kan godt se du er dygtig.. smiley

  • #8   7. okt 2013 Geeez Karina det har aldrig været snyd at få hjælp til at rette sine fejl.. Min lærer opfordrede til at vi hjalp hinanden da man faktisk lærer mere af det end de røde streger...

  • #9   7. okt 2013 Nygaard: Karina mener ikke, at det er snyd at få hjælp til at få rettet sine fejl - men hvis man beder ANDRE om at lave sine lektier for en, hvilket det engang imellem forekommer folk der gør herinde.

  • #10   7. okt 2013 Sandra jeg er helt med.
    Dog var det et irrelevant indlæg fra Karina, da det ikke var tilfældet her smiley


  • #11   8. okt 2013 Sandra: det er nu ikke det hun skriver for hun siger selv hun har læst de 2 linjer på dansk ergo mener hun at det ikke er ok at få rettet sine ting..

    "Har skam læst de 2 linier der er på dansk og har forstået du vil have det rettet , lyder bare meget som lektier og snyd så slaaaaap i bare helt af"


  • #12   8. okt 2013 Nygaard: Har du overvejet den mulighed, at hun sikkert har misforstået pigens indlæg?

  • #13   8. okt 2013 Sandra: Ja men nu vil jeg be dig om at læse hendes sidste indlæg igen:
    "Har skam læst de 2 linier der er på dansk og har forstået du vil have det rettet , lyder bare meget som lektier og snyd så slaaaaap i bare helt af"
    Så for mig betyder det at hun har forstået indlægget og hele ideen da hun som hun selv skriver "Har forstået du vil have det rettet" men at hun stadig mener det er snyd smiley


Kommentér på:
Nogle der vil rette mit fransk?

Annonce