{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Hvad er jeres mål ? {{forumTopicSubject}}

Året er ved at være slut eller i vert fald snart smiley har i nogen mål i skal gøre inden året er omme eller hvad med næste år ?

Fx skal jeg inden for i år:

Klare min føste LA1 og LA2

Piaffe på min pony (vil ikke høre kommentare om hvad jeg skal bruge det til)

Ride ude sneen smiley

Lære Cicko bedre at kende.

For næste år:

Få redet til og med en LA4 med gode procenter.

Ride en LC i spring og vinde.

Ride en 4 timers tur i skoven smiley

Osv hvad har i ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er jeres mål ?
  • #1   30. nov 2013 Min nu 4 års DV hoppe skal kåres. Den skal ud og starte LA og gøres klar til 5 års DSA.

Jeg skal finde en god hingst til min anden hoppe.

Vi skal ha solgt to hingsteafkom

Ha nogle gode rideture på mine gamle pony på 26 år...

• #2   30. nov 2013 Min mål til 2014 er:

At lærer min travhest at sætte af til galop UDEN travløb.

At starte dressur stævne på ham, ikke høje klasser!

At ride i sneen

At få 100% tillid til ham. smiley osv..

• #3   30. nov 2013 Og OG

- At ride lidt hygge turer og træne lidt hygge ridning med min new forest på 27, inden hans rejse til de evige græsmarker kommer.

• #4   30. nov 2013 Mit mål er bare at min hest bliver ordentligt rask...

• #5   30. nov 2013 Meget enkelt at finde en sygdoms fri hest som bare er en sød hest så Harry og jeg kan ride skov ture sammen igen
    Men den opgave er jeg bange for er totalt umulig for mig
    VH
    Annette

• #6   30. nov 2013 Det er farligt med mål, for så har vi forventninger og kan risikere at blive skuffede og irriterede.
    Mit mål er bare at min hest og jeg kan nyde hinandens selskab altid smiley

• #8   30. nov 2013 Mål i 2014:
    At ride min første la1 på pusle.
    At pusle skal gå c stævne i spring med kenni
    Samt at Palle skal ud og starte cnc80 i military

• #9   30. nov 2013 Inden jul vil jeg lære min pony er snurre rundt:-) Og måske sidebevægelser i fem skridt:-)
    2014 mål... Hmmm, måske split, neje eller bjergged. Og follow up i alle tre gangearter:-) At jeg kommer ned til ham min to gange om ugen når jeg starter på gymnasium:-)

• #10   30. nov 2013 næste år:
    -ride et flot LC2 program til stævne på min springpony
    -springe LA til stævne på min springpony
    -lære ham og kysse
    -longere ham mere så han kommer mere i træning med det
    -springe 90 uden sadel
    -christmas show worm up!!!!

• #11   30. nov 2013 Matilde: Nogen, bl.a. mig, har mål for at have noget at rette sig mod. Alle de mål jeg har skrevet fordi jeg så har noget at arbejde mig hen mod, hvis ikke jeg har lidt mål kører jeg død i træningen... Jeg er ligeglad med om jeg når der til indenbys 2013 eller 2014, det er bare noge tjek vil stile efter:-)

• #12   30. nov 2013 Mål for 2014:
    Gennemføre DM i spring og dressur,
    springstævner,
    genemføre en hubertus jagt
    nå at ride LA3,
    gøre min pony Sille idiotsikker ( pt løber hun mig ned.. )

• #13   30. nov 2013 Mathilde: Synes du, det er farligt, at sætte mål..? Jeg synes, det at sætte mål er en rigtig god ting - bare man holder sig inden for realistiske rammer, så chancen for at blive skuffet netop ikke er så stor. Jeg synes mål giver mig motivation og hjælper mig til at kæmpe videre - også i de lidt sure tider smiley

Mine mål for 2014:
    At få kåret min hoppe
    Måske at starte egnethedstest i håb om at blive udtaget til unghestechampionat og få et R på kåringen
    At starte et par småstævner

• #14   30. nov 2013 For i år er det halv B-status (har lidt travlt, men vil gøre et forsøg denne weekend).
    Og for 2014 er det hel B-status og så starte landsstævner smiley

• #15   30. nov 2013 Ser godt ud alle sammen smiley elsker mål fordi at man for noget at træne sig op til og ikke bare går i stå smiley

• #17   30. nov 2013 Lige præcis Mia! Altså at have mål er jo altid rart og motiverende, men man skal passe på med at sætte sig en tidsramme, for så bliver man hurtigt skuffet. Man kan ikke vide, om hesten lige pludselig får en periode, hvor den bare vil hygge eller gå ture (som min fx har lige nu), og så får man ikke noget godt ud af at træne, for at nå sine mål. :))

• #18   30. nov 2013 Ander det ikke, har opnået alt hvad jeg kan med min nuværende pony smiley
    Redet ham til hans max som er LA, fået en uforståelig tillid og en unik ven, vi kan ikke opnå mere end vi allerede har gjordt, lige nu er vi perfekte,galopperet på stubmark uden udstyr og alt efter min mening^^

Så leder efter ny pony som jeg kan arbejde med, men vil dog aldrig sælge min nuværende pony vi har et specielt og uforståeligt forhold smiley

Der er mange herinde der har nogle gode og fornuftige mål smiley

//Stephanie N M Poulsen

• #19   30. nov 2013 Mine mål for i år blev ændret, da hesten skulle opereres smiley
    Men næste år skal vi ud og igang med LB klasserne i dressur mod de brune og ride nogle flere fjordstævner smiley

• #21   30. nov 2013 Tja, inden 13 er omme vil jeg gerne have nået:
    at tage billeder af min part i sneen.
    At tage billeder af følene i sneen.
    At ride min part i sneen.
    Få min parts galop til at blive endnu bedre, og så hun ikke japper i galoppen i hallen fordi hun skal sætte tempoet ned.
    Evt. Påbegynde versade og traversade fra ryggen - dette er påbegyndt fra jorden.

For 14 er mine mål:
    at kunne begynde og samle hende i alle gangarter.
    Blive bedre til versader og traversader.
    Påbegynde og blive bedre til andre sidebevægelser.
    Ud og starte stævner på hende, inden mine pony år udløber.
    Ud og bade med hende i den nærliggende sø!
    Og evt. Få hende med på ridelejr til sommer, men det kommer jo an på overtalese af ejer og af forældrende og at jeg har styr på hende i alle gangarter.

Det er mine mål. De er ikke særlig vilde, da jeg startede med at tilride hende i januar 2013.

• #22   30. nov 2013 Mia og Mathilde: Arh på den måde. Jamen for mit vedkommende sætter jeg ikke en tidsramme på den måde. Og sætter mig overhovedet ikke mål fra den ene dag til den anden. Jeg har nogle ting for året, jeg gerne vil nå, men det er ikke fordi jeg vil stresse over dem.
    Hvis min hest kommer ind i en dårlig periode, har jeg ikke tænkt mig bare at fortsætte med samme træning, for, nej, det får man ikke noget godt ud af. I stedet kan man jo lave nogle andre ting. Målet hjælper mig dog til at holde håbet oppe - også selvom man er inde i en dårlig periode.
    Når det går godt med hesten, er det bare super dejligt med den motivation, som et mål giver smiley

• #24   30. nov 2013 Næste år:

Starte en dressurkonkurrence (minimum LC2)
    Få alle overgangene på plads, hvor Zhazir bliver nede og suger i overgangene (han her tendens til at smide ryggen og halsen fordi han er araber)
    Få galop på plads
    Begynde at ride sidebevægelser, versader og travversader
    Og hygge med jordens dejligste pony smiley

- men ingen ved hvad 2014 vil bringe, det kan jo være der sker noget helt uventet, og så må vi tage det med smiley

• #25   30. nov 2013 Jeg vil gerne nå at lære Oasis et trick eller to inden året er omme og få skudt nogle julebilleder smiley
    Og til næste år, når sneen er væk, så vil jeg begynde så småt at sætte mig op på ham smiley
    Jeg vil gerne blive nede på jorden indtil sneen er væk, for at lære ham godt at kende, og samtidigt gøre ham trafiksikker fra jorden, og få lavet noget agilitytræning, og så vil jeg evt tage ham med til ridelejr hos Camilla Stormont til næste sommer smiley Men vi tager den med ro.

• #29   30. nov 2013 Det er lidt svært, fordi jeg ikke har egen hest, men sådan som det ser ud nu har jeg fundet to gode, stabile, parter, så umiddelbart er mine mål:

At komme ud og starte LA klasser - og det indebærer jo at min daglige træning med hestene kommer op på et højere niveau og at jeg bliver en dygtigere rytter, men i stedet for at skrive alt det ned, så har jeg dette ene mål, hvor det hele ligesom er underforstået smiley
    At tage en galop i skoven - Var ude og se en clairvoyant, som ikke vidste noget om mig, men sagde så at jeg var rytter og havde været ude for en grim oplevelse i skoven, hvilket var rigtigt ærgerligt, for jeg ville have rigtigt godt af at kunne give slip og galopere der ud ad, det ville være rigtigt godt for mig. Så selvom jeg ikke selv er meget for mål nr. 2, så kommer den på fordi "det ville være godt for mig" smiley

Jah, det var vidst det smiley

• #30   30. nov 2013 mål for 2014
    starte klubstævne
    starte en LB klasse
    springe 1 m

mål for 2015
    få et godt efterskole år smiley

• #31   30. nov 2013 har ikke lige noget for i år men næste år SKAL jeg tage en kølketur med Osie! (han fylder først 3 til maj) Håber bare jeg kan hvor han er tilkørt men kan ikke begynde før jeg har et bid der passer ham så nu må vi se hvor lang tid der går før jeg overhovedet begynder med lange liner

• #32   30. nov 2013 Det er altid godt at have mål at træne efter, bare man også er villig til at justere dem, hvis der kommer bump på vejen.

Mit mål for prinsessen resten af i år og næste år:
    - Få løsnet op i forpartiet så hun kan bevæge sig mere frit efter at have gået og kompenseret i lang tid pga. forskellige problemer
    - Finde en sadel ,gerne både dressur og spring, der kan ligge på hende.
    - Forhåbentlig få thumps up fra kiropraktoren at ryggen endelig er på plads. Der mangler ikke meget heldigvis smiley
    - Meget gerne komme ud at starte et par enkelte småstævner i dressur
    - Og så en lille drøm: At styrken er der, så vi en gang i sidste halvdel af næste år kan begynde at springe igen

• #33   30. nov 2013 Uha, jeg kunne godt tænke mig at den DV jeg rider ville gøre nogle gode fremskridt mht. at gå til biddet og få at god samling, da vi kæmper ret meget med hende, fordi hun virkelig har det med at stritte imod og være ligeglad med signaler m.m.

• #35   30. nov 2013 Næste år:
    -Få styr på helt galop og tölt
    -Starte et islænderstævne
    -Starte en LB til acceptable procenter mod hestene
    -Nyde Gimpens selvskab, og han mit
    -Blive helt "tur sikker" - også selvom der er andre heste med mere fart på (man har vel lov at håbe :P)
    -Generelt mere smidighed, samling og styrke :')

Og for i år; få hesten med til en undervisning xD

• #36   1. dec 2013 Mål er sundt så længe de ikke overskygger hestens behov eller man glemmer de vigtige værdier sammen med hesten.

Mit mål er at blive en endnu bedre træner smiley

• #37   28. dec 2013 Mål 2014
    Dm dressur junior. smiley

• #38   28. dec 2013 Mål 2014
    - Min hest skal blive trailervandt/ikke bange for at køre trailer..
    - Han skal tilrides smiley

Mål i det hele taget
    - Blive medlem af Fyns jagt rideklub og deltage i Hubertusjagten i dyrehaven og ride en masse jagter smiley

Kommentér på:
Hvad er jeres mål ?

Annonce