{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Ingen ridning - hvad laver man så? {{forumTopicSubject}}

Da jeg var ved min part i går var en enormt følsom i munden og irreteret over bidet. Jeg prøvede at longere hende for hun alligevel kunne røre sig en smugle men det gik ikke, hun spassede ud over alt og jordede i longen på lille volte selvom jeg gjorde alt jeg kunne for at få hende til at sænke farten, havde en ved longen så der var jo også kontakt med bidet. Mit bud er at hun tænger til at få ordnet tænder, ejer er underrettet om dette men da jeg stadig gerne vil lave et eller andet med hende søger jeg nu idéer til dette.

jeg har overvejet at se om jeg kan komme der ud på et tidspunkt der ingen mennesker er og så lukke hende løs i hallen så hun kan spurte som det passer hende. Har kun mulighed for at låne en hackamore hvilket jeg aldrig har redet med på hende før så jeg ved ikke hvor vild jeg er med den idé uden underviser.. Men det kan jo blive nødvendigt at prøve. Ridning i en grime dur ikke..

Min part er en hest der har brug for at få rørt kroppen også så det er der mit problem ligger. Rideklubben hun står på har en regl om at de ikke må longeres uden hovedtøj på og da jeg ikke har en kapsun (om jeg lige hader mig selv for ikke at ha købt sådan en endnu selvom jeg længe har overvejet det..) kan jeg ikke longere hende da jeg ikke har en bidløs trense.

Hvordan faaan får man lige rørt en hest der ikke kan have bid i munden, ikke kan lide at være alene (ellers var jeg gået en tur med hende), ikke må longeres uden hovedtøj? jeg overvejer at skide på reglen om hovedtøj og bare give hende en god tur i longe på et tidspunkt der ikke er mange der ude. Min parts motion er nu alligevel vigtigere for mig end en enkelt regl, specielt hvis det ikke forstyre andre og hesten har godt af at blive rørt.

Planen er at jeg træner nogen tricks med hende eller arbejde i den stil, ting der kan gøres i grime

Hvad havde i gjort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen ridning - hvad laver man så?
Kommentér på:
Ingen ridning - hvad laver man så?

Annonce