{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

start med tricks træning??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

jeg vil høre af, hvordan i ville starte med trick træning.?

vi har en lille 3'er pony, (105cm) på ca 3 år. som virkelig godt kunne bruge en form for stimulering, og træning, han er godt overvægtig, og det børnene bruger ham til er slet slet ikke nok.
så jeg tænkte noget trick træning, ved siden af longe og gåture kunne være sjovt at begynde på.

MEN, så er spærgsmålet så, hvordan begynder man? altså hvad er jeres erfaringer med start på sådan noget? har i gode tricks og tips, til en god start? jeg er total uvant i sådan noget, har aldrig haft med ponyer at gøre som sådan. og har aldrig rigtig prøvet noget lign. så jeg er lidt på bar bund.

lidt om bandit.
Vi mener han er ca 3 år. vi ved ikk ret meget om ham. men han er vant til at trække noget efter sig. (han siger ikke noget til det i hvert fald) han er vant til at ha børn på ryggen. (trækture), han er vant til longe. så lidt har han da prøvet. han siger intet til div. udstyr. så alt i alt, en meget nem pony.

han går pt som foldbums, med en pensioneret traver, en følhoppe på 3-4 år og hingsteføl på 9 mdr. og alle 3 "voksne" heste skal i gang nu her, så måske hvis det er en succes, vil jeg prøve på de andre også.

håber i vil hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  start med tricks træning???
Kommentér på:
start med tricks træning???

Annonce