{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barefoot?
  • #1   11. maj 2014 er super glade for mine aldrig haft bøvl med dem

• #2   11. maj 2014 Jeg ELSKER dem!!

Flicka havde en cheyenne den var lækker, Shrek havde en cheyenne den var lækker og nu har Flicka en London og den er også lækker

• #3   11. maj 2014 Sorte bryder sig slet ikke om dem. Han kan på ingen måde håndtere hvis der ikke er skulderfrihed, så den barefoot saddel vi havde til ham var han ikke glad for, da det trykkede på hans skylder.

• #4   11. maj 2014 Der er jo netop MEGET skulderfrihed i en Barefoot, da der ingen bom er i, så den er fuldt ud fleksibel, også ved skulderen.. Så det forstår jeg ikke smiley

Jeg har en London og ELSKER min sadel smiley <3 det samme gør hesten smiley

• #6   11. maj 2014 Vi havde målt det op til flere gange og skiftet mellem den størrekse som målingen gav og en større og en mindre. Grunden til at der på ham ikke var nok skulderfrihed er på grund af hans lave manke og generelt meget flade ryg. Sadlen kom simpelthen til at trykke på hans skuldre, men nu hvor vi har en bomsaddel er problemet løst - det er ikke alle heste som er bedst med en bomløs smiley

• #7   11. maj 2014 Jeg har været super glad for min, men må desværre indse at den ikke længere kan komme til at ligge ordentligt på min meget brede og tøndeformede basse (som Louise skriver, trykker den på hans skuldre). Jeg er virkelig ærgerlig over det, for det er en fantastisk sadel, som kan ligge godt på de fleste heste.
    Har netop sat min London til salg, så du kan jo tage et kig på den, hvis du har lyst. smiley

• #8   11. maj 2014 Har en barefoot limited edition caramello og er rigtig glad for den smiley har soft indlæg både foran og bag smiley

• #9   11. maj 2014 Tak for svarene! Har nemlig haft problemer med alm læder sadler, da de lå på hendes skuldre. Og hun er tidligere mishandlet, så har haft noget fysioterapi til hende, for at løsne hende op. Lige nu rider jeg hende unden sadel, indtil jeg har fået mig en ny. Hun havde nemlig heller ikke skuldrefrihed, så tænkte, at en barefoot måtte være løsningen.
    Tager et kig på din sadel:)

Kommentér på:
Barefoot?

Annonce