{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

separationsangst {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en fin lille islænder hoppe, hun skal bruges til skovture og stævner. Jeg har haft hende i 10 dage nu. Havde hende til stævne i søndags, hun stressede meget op, vrinskede som var hun blevet kidnappet i et væk, jeg tænker at det var en dum beslutning fra min side, at stille op til stævne, idet jeg ikke har haft hende særligt længe. Så hvad jeg godt kunne tænke mig, er hvad jeg kan gøre for at hjælpe hende, så hun ikke bliver så usikker og angst når hun kommer ud for situationer som er uvante for hende. Vil hende det bedste. Håber der er nogle gode råd i kan give mig med på vejen. Mvh Søs


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  separationsangst
  • #1   17. sep 2014 Lad hesten falde til, og tag tingene langsomt. Min gamle hest brugte omkring to år på at falde til, ham jeg har nu brugte et måneder, før han var stabil på tur, og ved hvor han bor, og kunne finde ind i sin boks osv osv. Nogle heste tager det mindre tungt. Og efter to uger opføre de sig var de født der. Meget forskelligt, men alt har betydning for en hest, som hjælp når du køber hest få altid indkøb et lager af det mad den er vant til, så maven ikke skal stresse over foderskift. Sørg for der masser grovfoder. Masser timer på fold. Og ja start ud i det små, skal i på tur, så få en med de første par gange, hav toldmodighed og hop af og træk hvis den blir bange usikker. Når den får selvtilliden igen og stoler på dig, finder ud af hvor den bor og har det godt. Så kommer tingene af sig selv.

Kommentér på:
separationsangst

Annonce