{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Separationsangst {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en hoppe, som har det med at knytte sig rigtig meget til én hest, så hun ikke kan blive forladt af den. Hun har som regel ingen problemer med selv at gå fra folden. Jeg har arbejdet med det af flere omgange, men hver gang hun bliver okay med at blive forladt af den hest hun før var afhængig af, finder hun blot en ny. Det kører bare rundt i ring, og hun er begyndt at udvise aggressiv adfærd, når ejeren af hendes yndlingsven kommer for at hente fra folden.

Er der nogen som kender til problemet, som har gode råd? Eller som kender nogen, I tror ville kunne hjælpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Separationsangst
  • #1   17. okt 2020 Heste er jo flokdyr. Har du mulighed for enefold til din hoppe? Gerne med mulighed for naboer på begge sider. Så er hun alene på sin egen fold, men hvis en hest fra den ene nabofold blir hentte, så er der stadig en hest til den anden side.

  • #2   21. okt 2020 Hej Clara

    Jeg vil helt klart tage fat i Bjørn Kjærgaard hvis jeg var dig smiley . Som regel ligger der noget mere bag end og blive forladt af sin bedste ven og det at have separations angst hos heste smiley og det vil Bjørn (forhåbentlig) kunne hjælpe dig og din hest med smiley

    For det er virkelig frustrerende og have en hest der opfører sig sådan plus det er MEGA stressende for hesten også smiley


Kommentér på:
Separationsangst

Annonce