{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træningsplan - jeres forslag? :)
  • #1   22. jun 2015 Har faktisk aldrig lavet en træningsplan. Tænker din underviser skal hjælpe dig med det, han/hun ved jo hvad du kan osv smiley

• #2   22. jun 2015 Ja det tænker jeg også, men det var mere for at se andres bud på en træningsplan, da jeg faktisk ikke helt er sikker på hvad det er. Altså på hvilken måde man fx. Kan skrive det ned osv. Men skal have en snak med min underviser i morgen om det. Ville bare gerne se nogle bud fra nogle der har erfaringer med træningsplaner smiley

• #3   22. jun 2015 For det første.. Hvilken disciplin? Hvad skal hesten kunne? Og hvilket niveau rider du på? smiley

Mvh TT

• #4   22. jun 2015 Jeg er jo ved at tilride Tindur og det foregår langsomt og mhb på hans biomekanik og indlærings teorien. Vores "plan " ser sådan ud :
    Mandag: Træning i skoven hvor vi øver galopsignal, og i alle gangarter træner vi øgninger og temposkift.

Onsdag: rider vi på banen hvor vi fokuserer på signaler fra ben og sæde. Samt øgninger og temposkift i skridt og trav.

Fredag: Træner vi igen i skoven hvor vi også øver på de ovenstående ting.

Vi øver også selvfølgelig stopsignalet under hver træning og på banen rider vi et dressur program hvor vi også bakker og står stille smiley

Mvh TT

• #5   22. jun 2015 Okay tak smiley jeg vil helst fokusere på at blive bedre indenfor sprængningen, hvilket jo også indebærer noget dressur og muskelarbejde. Ville bare gerne se jeres planer smiley

• #6   22. jun 2015 Rider på LC niveau i dressur og springer ca. 70 cm. smiley

• #7   22. jun 2015 Så øv din hest sin balance ved at ride of road i skoven, galopere på volter på en bakke top Osv smiley

Mvh TT

• #10   22. jun 2015 Mange tak Julie R og Team Tindur smiley

• #11   22. jun 2015 Så lidt da smiley

Mvh TT

• #12   22. jun 2015 Mandag : Skridt i friskt tempo
    Tirsdag : tempo træning, samlet dressurtræning
    Onsdag : Samlet dressurtræning med svære øvelser
    Torsdag : Springtræning
    Fredag : let træning, løsgørende
    Lørdag : stævne el. hård samlet træning
    Søndag : stævne el. tur

Min træning foregår både på bane og i naturen... smiley

• #13   23. jun 2015 Je laver min træningsplan over 14 dage for at få det til at passe med fridage.
    Når jeg rider dressur er det med fokus for forskellige ting hver gang.

Mandag: Dressur
    Tirsdag: Løsgørende
    Onsdag: Dressur
    Torsdag: Løsgørende
    Fredag: Dressur
    Lørdag: Dressur
    Søndag: Dressur

Mandag: Løsgørende
    Tirsdag: Fri
    Onsdag: Fri
    Torsdag: Dressur
    Fredag: Løsgørende
    Lørdag: Dressur
    Søndag: Dressur

• #14   23. jun 2015 Jeg ville sige

Mandag: løsgørende, frem og ned, over bomme i alle gangarter.
    Tirsdag: lang skridttur eller trækketur, gerne 7 km+ gerne op og ned af bakker.
    Onsdag: dressur, opvarmning med frem og ned, mere opsamling derefter.
    Torsdag: springning, gerne fokus på at hesten reagere på dine signaler og er rolig.
    Fredag: longering, over bomme, uden indspændinger.
    Lørdag: tur i det fri i alle gangarter, gerne find en langsomt stigende bakke og galoppere op af. Og stadig ride masse skridt og trav op og ned af bakker.
    Søndag: hårdt arbejde, dressur, eller spring.

Det var mig bud, en af dagene kan eventuelt erstattes med hvile/hygge dag smiley

Kommentér på:
Træningsplan - jeres forslag? :)

Annonce