{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor hest
  • #1   28. feb 2016 Øøh.. Bare ride som man plejer smiley følg hesten så går det ikke helt galt smiley

    Mvh TT


  • #2   28. feb 2016 Oka super


  • #4   28. feb 2016 Man kan ikke rigtig forberede sig.. for det første er det meget forskelligt fra hest til hest om den er stor at ride eller ej..

    jeg gik fra min på 155 til ny på 176cm.. nu har jeg en på 168cm..

    Det eneste man kan gøre er at sætte sig op og ride, ride og ride og masser af træning..


  • #5   28. feb 2016 Bare op med dig. Så må du se, hvordan det ser ud med rygsving og den slags. Det vil nok kræve en del tid, før du kan sidde stille i nedsidende trav smiley

  • #7   28. feb 2016 Bare op og rid smiley

    Og så lad hver med at ride nedsidning før, end at du har rytmen og balancen i letridningen smiley


  • #8   28. feb 2016 Der er altså også forskel på gangen/rygsvinget osv. fra "stor hest" til "stor hest" smiley Så du kan ikke vide det før du prøver. Jeg rider en på 178 nu, men har aldrig haft problemet med at sidde ned på hende, fordi hun har sådan en ..."gummitrav" og bare tager en med smiley Så måske du bliver positivt overrasket smiley Jeg synes faktisk som regel det er nemmere at sidde ned på store heste (175-180) end på mindre (fra 170 og ned), til sidste ryttermøde sagde jeg at det må være fordi jeg har store hofter der bedre passer til de store heste smiley (det var bare noget jeg fyrede af, ved ikke om det holder, og har i øvrigt nok ikke specielt store hofter) - anyways, min pointe er bare, som de andre siger - op og prøv, du ved ikke hvordan det er før du prøver smiley

  • #9   28. feb 2016 min er 160, skulle så til at ride en anden på små 175+ smiley som var ung, intet kunne og meget sensitiv. Rid som man plejer, men alligevel husk på det er en anden hest en man er van til

Kommentér på:
Stor hest

Annonce