{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Gangsætning {{forumTopicSubject}}

Hej (:

Er der nogen blandt islænder folket, som har fået gangsat deres hest? Enden af en der kom ud, eller igennem god undervisning - eller hvor man sendte hesten i ridning? Hvad er bedst? Evt. Nogen i kan anbefale; personer/steder?

Føler mig ikke stærk nok til at ville begynde at gangsætte selv, og vil nemlig gerne have en god og kompetent prof. Indover. Samt finde en der kan tilbyde god undervisning i "islænder ridning" men også i grunddressuren (;

Jeg bor i Nordsjælland


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gangsætning
  • #1   21. mar 2016 Alberte Møller San-Pedro uden tvivl! Hun lægger sindsyg meget vægt på dressuren, og så er hun helt vildt sød mod hestene. smiley

  • #2   22. mar 2016 Jeg har haft det lige sådan med min unge hoppe Gloá smiley

    Jeg har bestilt tid hos Stine Holmgaard, da jeg netop heller ikke ville forvirre hesten mere end nødvendigt smiley Min hoppe skal derover til maj, glæder mig meget! Vil så få lidt undervisning undervejs, så vi kan udvikle os sammen smiley


    profilbillede
  • #3   22. mar 2016 Jeg gjorde det selv, var ikke fan af diverse trænere og deres til tider knap så hestevenlige metoder smiley

  • #4   22. mar 2016 Jeg har selv gangsat min hest i den forstand at jeg hjalp ham med at finde traven, da han kun kunne grisepasse og lave en sjov(læs lort) galop da jeg fik ham.
    Jeg har derefter forsøgt at få ham mere smidig og løs så han kan tølte rent, men der har kun været små fremskridt.
    Jeg har derfor måtte give ind og har sendt ham i træning, hvilket han er i nu. smiley


  • #5   22. mar 2016 Har idag været oppe ved ham - og wauw... Jeg er dybt imponeret, hans takt var bare blevet så meget forbedret, og han var virkelig en helt anden hest og rise på. På den gode måde. Er stadig helt høj over hvor god han var! XD

Kommentér på:
Gangsætning

Annonce