{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Hjælp gode råd til dressur træning {{forumTopicSubject}}

Hej min låne pony Felix er spring hest
Men jeg vil gerne træne dressur på ham så spring bliver bedre smiley
Nogle mener han ikke kan gå dressur og bare skal have glidetøjle på men det skal han altså ikke han kan sagtens gå flot dressur uden den og han bliver bare mere stresset hvis han går med " hjælpemiddel" så da han kom hjem til mig begyndte jeg at arbejde med dressuren hvilket gik rigtig godt
( han er følsom i munden ) men i hvert fald da han blev bedre for hver dag begyndte jeg at øve ridningen med ham han blev forvirret men efter lidt arbejde forstod han en efter et Par uger begyndte jeg at øve parader og overgange da han slog fra i overgangene og det er nu lykkedes men har stadig lidt problemer med ham når jeg skal ned i skridt eller kommer fra galop og skal ned i trav men det blevet meget bedre her for et par dage siden begyndte jeg at øve kontra men han chancerne hele tiden lige meget hvad jeg gør så gik jeg lidt fra det og begyndte at øve tilbagetrækning men det er som om han forbinder tilbagetrædningen med noget negativ han kan i hvert fald ikke lide det efter et par dage øvet jeg så anspring fra skridt men han stresser op og bliver sur han springer i galop men han har fart På bagefter og hovedet op osv så mine spørgsmål er

1. Skal jeg lære ham kontra galop sådan han kan den men sådan han også kan changere

2. Hvordan skal jeg lære ham at gå tilbage uden at han binder det med noget negativt

3. Hvordan skal jeg lære ham at han ikke skal stresse op blive sur og "stikke" af efter et anspeing fra skridt

Han har ondt nogle steder og han bliver massageret alle de dage jeg kan nå det både i t- touch massage ( afslappende ) og normal

PS ( jeg ved at ejerne har sagt han kan alle la øvelser men alle disse øvelser er med i la smiley )

Hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp gode råd til dressur træning
Kommentér på:
Hjælp gode råd til dressur træning

Annonce