{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Hvordan {{forumTopicSubject}}

Jer med fuldtids arbejde og børn!

Hvordan får i tid til at ride?

Jeg syntes jeg prøver at bruge min tid fornuftigt og organiseret - jeg har bare ikke timer nok i døgnet - lyse timer - jeg har ingen ridebane med lys tæt på - så jeg kan så kun ride i dagstimerne - men med fuldtids arbejde og børn - ja hvordan pokker får jeg det til at hænge sammen - hvordan gør i andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   15. mar 2017 nu rider jeg godt nok ikke mere.

    men inden min graviditet fik vi en af bedsteforældrene til at se efter vores søn når han sov, så vi kunne komme op og træne smiley

    men okay, min kæreste og jeg træner også sammen, så det er nødvendigt at finde en til at passe. og vi er ikke interesseret i at få ham passer yderligere efter en dag i institution. smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   15. mar 2017 arg, missede lige den ret væsentlige del med lys på banen-problematikken smiley

  • #3   15. mar 2017 Reflekser og pandelampe på, og så afsted i mørket smiley
    Det er ihvertfald hvad jeg plejer at gøre smiley

    Nu har jeg så ikke børn eller fuldtidsarbejde, men skole plus studiearbejde, så er ofte først hjemme omkring 18. Det er dog samme problematik.


  • #4   15. mar 2017 arbejdslamper og forlængerledninger smiley

    Jeg ved at mange vælger at longere i stedet og så bare rider i weekenderne i de mørke måneder


  • #5   15. mar 2017 Jeg har heldigvis meget aften arbejde så jeg træner om formiddagen smiley dette gør dog at jeg ikke ser børnene så meget, men når jeg alligevel er hjemme, fortæller jeg har fri, så har de alligevel ofte andre planer. Hvis jeg har tidlig vagt på en træningsdag så ser jeg om skemaet passer så jeg kan rykke træningen til tre andre dage, ellers så tager jeg reflekser og pandelampe osv på og rider til ridebanen der har lys smiley

    Mvh TT


  • #6   15. mar 2017 Jeg har hestene hjemme, så i løbet af 5 kvarter kan jeg nå at sadle op, ride 30-45 min, og sadle af og fodre. Så det er rent prioritering, at jeg får det til at passe, men nu er mine unger også 12 og 8, så de behøver ikke direkte opsyn, og jeg er jo ikke længe væk, end at de kan råbe til mig ud af vinduet, (min ridebane lægger ved stuehuset)

    Dertil har jeg fuld flextid på mit arbejde, så jeg har hverdag mulighed for at møde tidligt, også kan jeg også gå tidligt hjem, derved kan jeg lige nå at ride en halv time inden det bliver for mørkt om eftermiddagen i dec og jan.


  • #7   15. mar 2017 Mine unger er 4 og 8 år, jeg har også hestene hjemme, heldigvis, jeg må frem med arbejdslamperne og ledninger, for jeg syntes godt nok mine heste bliver for foldbumset nu her - jeg har en der skal genoptræner og en der skal færdig tilrides - men jeg mangler timer - når jeg kommer fra arbejde står den på børnehentning i skole og bh - så er vi hjemme ved 16 tiden, madlavning, bad til ungerne og så lige en historie eller børnefilm, så puttes de kl 20 og jeg er næsten afkræftet - over og nat fordre kl 20.30 -21 - så jeg har ikke meget tid smiley så nu skal jeg se om jeg kan få det hele koordineret meget bedre og så få trænet de bumser jeg har

  • #8   15. mar 2017 Om et par år er dine unger mere selvhjulpen, det giver mere frihed, for 4 år siden, red jeg heller ikke så meget som jeg gør nu, hvor jeg ikke skal hente unger, men de kommer selv hjem med skolebussen.

    Bare det at ungerne fint kan være alene, i nogle timer gør det hele meget lettere, din tid vil komme.


Kommentér på:
Hvordan

Annonce