{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Webbers - har du nogle erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at anskaffe mig et par webbers til en af mine sadler, og vil høre om I har nogle erfaringer jeg kan drage nytte af?

Er det en fordel at købe et par med en smal/flad strop til stigremslåsen, som disse her: http://jo-po.dk/shop/smart-laeder-webbers-6063p.html - eller er de ikke pengene værd?

Skal det være læder eller biothane? Har også kigget lidt på disse: https://www.ridersdeluxe.dk/products/catago-biothane-webbers

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Webbers - har du nogle erfaringer?
  • #1   21. aug 2017 Vel der var webbers på Sensation sadlen jeg brugte da jeg tilred Ponde, og i starten af Tindur sin tilridning... Og jeg smed hurtigt disse væk da jeg overhovedet ikke kunne få de tilpasset korrekt til mig, samt at jeg synes at det ikke var behageligt at ride med. smiley så jeg kan ikke anbefale de.. smiley

Mvh TT

• #2   21. aug 2017 Jeg har webbers på min sadel, og kommer aldrig til at ride med andet.
    Mine er fra Bates og består af læder med nylonkerne, så de ikke strækker sig.
    Mine har samme bredde hele vejen, men det kommer vel an på ens stigremslåse, hvad der vil fungere bedst.

• #3   21. aug 2017 Jeg har dem fra catago biothane webbers på min ene sadel og nogle almindelige læder webbers fra karslund, på min anden sadel.
    Begge fungerer upåklageligt for mig smiley

• #4   21. aug 2017 Jeg har Webbers på begge mine sadler wintec og Bates jeg ville aldrig bruge andet smiley
    Mine er så med T stykke i begge ender fordi der ikke er sikkerhedskrog i mine sadler smiley

• #5   21. aug 2017 Jeg har webbers på min springsadel. Det fungerer fint. Jeg bruger også ofte springsadlen når jeg rider tur og derfor varierer det meget hvad hul jeg har remmene i derfor er det okay at indstille remmene hver gang. På min dressur sadel har jeg alm remme, sa jeg aldrig indstiller på dem smiley

Kommentér på:
Webbers - har du nogle erfaringer?

Annonce