{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode for-og bagpartsvendinger?
  • #1   24. okt 2017 Start småt. Et skridt er nok. Og start med at rose for at hesten flytter bagparten mere end forparten (Hvis det er bagparten du f.eks. starter med) hesten behøver ikke fra start at stå helt stille med forbenene. Accepter at hesten flytter forbenene lidt, bare bagparten flytter sig mere.
    Du kan evt for at hjælpe lidt på vej, have et teg i tov/grime så du kan trække hestens forpart lidt over mod dig, for på den måde at få hesten til at forstå at det er bagparten der skal flytte sig.

Ved forparten gælder det samme, her ville jeg med et tag i grimen skubbe hesten den vej du vil have forparten. For på den måde at guide den i den retning du gerne vil have den.

• #2   24. okt 2017 Bagpartsvendinger er dem du skal kunne ride i stævneprogrammer.
    Når du skal lave din bagpartsvending, skal du lave halve parader hen mod den, så hesten kommer tilbage og venter på signalet.
    I starten, hvis hesten skal til at lære det, er det en god ide ikke at lave en hel vending, men måske bare vende en halv gang, som hvis du red et hjørne i en firkant.

Håber det var nogenlunde forståeligt smiley

• #3   24. okt 2017 Nåhh mit er så fra jorden af smiley

Var ikke klar over vi snakkede ridning. I så fald ville jeg indlære det fra jorden og når hesten kan det der, vil jeg få en til at ligge det kendte signal fra jorden og så indlære det nye fra ryggen på den måde. smiley

• #4   24. okt 2017 En dygtig underviser kan hjælpe dig med, at få startet og indlært øvelsen.

• #5   24. okt 2017 Noget godt undervisning.. smiley

Men start med at lav en firkant, så hesten kun skal vende 1/4 omgang.. Forbered hesten med bøjning og i starten kan du lave den lidt versade-agtig..

Kommentér på:
Gode for-og bagpartsvendinger?

Annonce