{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øge! : )
  • #1   5. jun 2007 du driver med sæde og preser med shenkel samtidig med at du holder igen på tøjlen.. Da det kun skal gå en smule hurtigere... smiley

• #2   5. jun 2007 Det gælder jo ikk om bare at få hesten til at løbe så stærkt som muligt.. Men ja, klem med benene og hold igen på tøjlen så hesten forstår at den ikke bare skal blæse af men tage længere skridt.

• #3   5. jun 2007 okaay d:

• #4   5. jun 2007 På mine, har jeg altid udvendige tøjle stramt og holder den stille, på den måde "holder ejg balancen for hesten" da især hapsen virkelig ikke ahr balance, hun slingrer helt vildt hvis jeg ikke konstant hjælper hende med den udvendige.
    Så bruger jeg indvendige tøjle som elastik til at få hende til biddet med, samt bestemme farten. Når jeg lægger indvendige hånd lidt frem - øger hun, når jeg tager den tilbage "på plads" igen går hun i "normalt" tempo, når jeg tager den tilbage sætter hun farten ned. Altså, min udvendige tøjle er støtte, og min indvendige er gearstang .. ;b
    - Hende der nordmanden som er en dame der har vundet VM og hvad hun nu har vundet, det er hendes elev der har undervist hende der ejer "mine" heste, og det er hende der har lært mig det.. ;b

• #5   5. jun 2007 Hesten skal i sig selv ikke gå hurtigere, men bare komme ud at ''strække'' benene. Og dette kan ikke forklares, da det er meget forskelligt, hvordan man gør ved sin egen hest. De er jo ikke ens.

• #6   5. jun 2007 Nu skriver du selv, at du tror, at du gør noget forkert. Kan du prøve at forklare hvordan du gør?

• #7   5. jun 2007 det hele skal komme fra dit sæde og schenkler, frem til hånden som nærmest "stopper" så den ikk løber hurtiger, men lofter bene højere og tager længere skridt, men stadig med samme takt som arbejdstraven smiley

• #8   5. jun 2007 Hesten skal ikke somsådan gå hurtigere,
    Den skal bare tage længere skridt og træder bedre ind bagfra.

Det er forskelligt fra hest til hest hvordan du gør, det er bare at prøve sig frem smiley

• #9   5. jun 2007 Hobit kan øge så I tror det er løgn XD Bare benen kommer lidt tilbage og man giver lidt efter på tøjlen, så laver hun den dejligste øgning og træder et godt stykke over ! men det er meget forskelligt fra hest til hest hvordan man gør !

• #10   5. jun 2007 Ofte er det jo noget med at man skal opbygge balancen, for ellers bliver det bare hurtigløb med hovedet i vejret.

Så start langsomt med at øge tempoet lidt på korte stykker og forlang så mere og mere jo nemmere det er.

Det er forresten et meget godt råd lige meget hvilke nye ting man træner.

• #11   9. jun 2007 ja.. ne ´nu skal du bare øve dig i at øge:P

Kommentér på:
Øge! : )

Annonce